Augustus 2012 deel 11!!

30-10-2012 23:02 2494 berichten
Alweer en topic vol! Tijd voor deel 11, oftewel deel 2 op de kinderpijler!

Nu alle mama's weer bijna op hun oude gewicht zitten, alweer bijna aan t werk gaan of zijn en de mini's de beruchte 3 maanden grens bijna over, beginnen we langzaamaan te wennen!

Al zijn de mini's niet meer weg te denken uit ons dagelijks leven, zouden we soms toch willen dat er een uitknop of misschien wel een aanknop op zou zitten!

De dagen vliegen voorbij, waarbij zorgen, voeden, spelen en uiteraard posten op t forum dagelijkse kost zijn!

We klagen heel wat af, maar ook de vreugde komt voorbij als de mini's weer een sprongetje maken!

Ze brabbelen, sabbelen, spelen en rollen er op los!

De een stoer, de andere schattig die augustus mini's doen het goed zonder gekke fratsen!

Al schrijven we heel wat af, zien we elkaar op foto's en lijkt t alsof we elkaar al jaren kennen, Toch zijn we ook allemaal ontzettend nieuwsgierig naar elkaar en daarom zullen wij binnenkort gezellig meeten! Met een hapje en een drankje vliegt ook deze middag waarschijnlijk om!

Kortom de augustus mama's en mini's doen het goed!

credits voor de inleiding gaan dit keer naar annepan!

Mocht je niet meer mee willen schrijven (wat jammer zou zijn) geen probleem, maar laat het wel even weten!

Onze zwangerschappen

Augustus 2012 deel 10!!

NaamLeeftijdGEBORENKindjeBijzonderhedenDodododo33 jaar23-071eDOCHTER!lizliz29 jaar29-071eZOON! toetje8923 jaar31-071eZOON! 1982Juutje29 jaar01-081eZOON! Maatje2833 jaar02-081eZOON! snoezepoes30 jaar03-083eDOCHTER!nicole12332 jaar03-081eZOON! Zoete36 jaar05-081eZOON! rammelkont33 jaar06-083eDOCHTER!bubblezz23 jaar08-081eDOCHTER!zivaa32 jaar09-082eDOCHTER!Kwimmie33 jaar11-082eZOON! rijstkorrel39 jaar13-082eDOCHTER!kroos34 jaar13-081eZOON! annepan25 jaar15-081eDOCHTER!Chryssa30 jaar15-082eDOCHTER!martje5532 jaar23-081eZOON! Myself8230 jaar30-081eDOCHTER!katalin33 jaar05-093eDOCHTER!

En dan niet te vergeten onze trouwe mede lees- en schrijf-ster, moeder van 4: Beppe!!

Alle reacties Link kopieren
@Myself: haha, ouders draaien echt een beetje door als ze een kleinkind krijgen. Die van mij ook, hoor. Voordat Zoon er was zeiden ze altijd dat ze niet zo nodig kleinkinderen hoefden te hebben. Nu de kindjes er eenmaal zijn gaat mijn moeder zowat dood als ze ze een week niet ziet . En je moet m'n vader eens zien glunderen als Zoon op hem afkomt en enthousiast: "Dat is opaaaaaaa!" roept.
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
Hello dames

Zo t eerste kerst etentje zit er op! Schoonouders, gister met ze gourmet. Was best lekker, ik hou er niet zo van. Mini wilde geen fles en niet slapen gisteravond dAar. De fles heeft ze toch opgedronken en uiteindelijk is ze gaan slapen. Eenmaal thuis slaapzak aan en naar bed, was geen probleem!

Vanavond, kerstavond traditiegetrouw stappen. Vriendlief blijft thuis en ik zal ergens anders slapen.

Morgen naar m'n vader. Ook daar blijven we slapen.

@bub ik hoop dat jullie eruit gaan komen! Jullie klinken altijd zo relaxed etc met mini en issues enzo

@chrys fijn dat meid t goed heeft gedaan! Sneu voor zoon dat ie zo verkouden is!

@maat hoe had je werkgever t gedaan dan als jij niet ziek bent en je wel gewoon had gewerkt dan? Het is wel kiezen voor de makkelijkste weg dan voor hem, zo van zij is ziek hoef ik ook niks te regelen.

@rammel zwaai naar hier in Friesland! Vandaag moet ik wel werken

@nico lekker rustig aan doen! Lijkt me echt heel lastig als je biet mag tillen!

@dodo beter geslapen vannacht of weer wakker gelegen?

@ziev mooi huis en een flinke verbouwing nodig! Pff succes ik moet er biet aan denken haha

Iemand vergeten???!!!

RIJST?! 2 WEKEN ZOU JE WEGBLIJVEN TOCH? Waar ben je en gaat t goed??
Meiden mini heeft gistervond zijn vinger in mijn oog geprik en de boel een beetje beschadigd. Dus ik zit met een oog vol zalf en een oogverband. Au! Au! Au!

Een vriend van ons rijdt me zo naar de arbo arts want daar moet ik ook nog steeds heen.

Morgen weer naar de HAP voor check oog.

Ik lees en post even niet of nagenoeg niet want au..

en voor iedereen, fijne Kerst!
Auch Kroos zo zat ik begin dit jaar met vriendlief bij de huisartsenpost. Midi was net ff te enthousiast. Rustig aan doen en ik hoop dat het snel beter gaat.

Hup en ik doe weer een poging bijlezen.
@kroos: Auw, dat klinkt pijnlijk! De jeugd van tegenwoordig ook...

Ik heb een relaxed dagje. Man en Zoon zijn de hele ochtend boodschappen wezen doen. Meisje sliep tot 11 uur en ligt er nu alweer een uur in en Zoon slaapt ook.
Oh Kroos dat klinkt niet fijn! Sterkte!

Dat klinkt erg fijn zo'n relaxte ochtend Chryssa! :-)

Myself: hoe is het nu met je vader? Pff! Ik hoop inmiddels beter!

Anne: ben jij weer van de wc af?

Nicole: Vervelend he dat je niet mag tillen. Het viel mij toen ook op hoeveel ik dagelijks buk en til. Hoe gaat het verder met je?

Mini kijkt vanuit de box naar Serious request. Ik moet zeggen dat het me wel meer doet dit jaar. Wat hebben we hier dan toch een luxe in vergelijking tot bepaalde andere landen..

Vannacht zelf weer eens doorgeslapen. Ik werd alleen half 7 even wakker door mini. Speen geplopt en we werden om 8.15 weer wakker. Gisteravond en de avond er voor ook al wilde ze 's avonds niet slapen. Alsof ze gezellig bij ons wil zijn.

Bijvoeden hebben we nog niet gedaan. Vriend heeft gisteren gekookt en hij was vergeten de wortels op te zetten. En om het daarna nog te doen kwam niet meer zo uit. Maar vanavond dan eindelijk eens proberen...

Ik word net gebeld dat ik vandaag toch niet hoef te werken! :-) Dus lekker thuis vanavond en ook geen hotel! Kan ik morgen rustig muffins bakken als onderdeel van het dessert. We eten bij familie en wij moeten het toetje eh dessert verzorgen. Tweede kerstdag komen schoonouders hier eten. Wat gaan jullie doen?

Ik heb voor de familie een mooie foto van mini laten afdrukken en in een lijstje gedaan. En een kopie van de dvd met filmpjes van mini. Daar zullen ze vast blij mee zijn!

Ze is al weer 5 maanden! Tijd gaat snel....
Nou de boontjes zijn n groot succes hier! Ze eet t lekker op zonder hele vieze bekken of gespuug!
Wat leuk Anne! Hoeveel geef je haar?

Hier eindelijk wortels op het menu. Haar mond ging steeds open maar ze kwijlde er wel veel weer uit. Of ze nu echt wat binnen heeft gekregen weet ik niet. Ik denk dat ze vooral moet wennen aan de structuur.
hola!!!

merry christmas allemaal!! whoehoeeee t is zover!! .

nah, geen boom maar wel eea aan kerst sfeer. Rommel zat op moment... Eerste kerstviering achter de rug, erg gezellig met vrienden.

Heb mini camembert laten proeven. Aan dr koppie te zien vond ze t minder dan dr grote zus. Maar goed, fruit kan ook nog niet op een happy face rekenen. (was bij oudste ook zo in begin, kwam t ook goed mee dus komt wel).

Kroos moet je idd nog naar je oude werk?? En wat rot van je oog !!! Hoop gauw beter, sowieso want je was al wat krakkemikkig toch??

Anne, haha nou ik heb er op zich ook niet veel zin in, hoewel we toch t nodig schijnen te hebben altijd met projekten/kllussen bezig te zijn aangezien dat al jaren zo is. maar wel zin in eindresultaat!! Wel K dat we t tijdelijke huis dus niet hebben. Wel alternatief maar die eigenaar is ietwat in t warretje/cuckoo., Straks waggelt die op en af naar binnen, zie ik ook niks in. dus maar naar ouders vrees ik. Bespaart wel weer geld, dat dan weer wel. '

Chryss, heerlijk he, relax moment!! Zijn deze dagen ook voor toch! Wij worden sinds oudsre er is ook straal voorbij gelopen als we bij ouders komen.... Haha, maar erg schattig.

Rammel aan t shoppen hiero dus!?!?!

JOngens wat een wind!! :( huis lijkt wraak te nemen dat we vertrekken; het lekt weer, de CV valt steeds uit en haperende apparatuur. Godsamme zeg. Nouja, zal daarvoor mensen laten komen, moet opgelost. Ben vanmorgen ook snoei en snoei hard van de trap gelazerd. Met mini op de arm. Verdomme zeg, ben compleet bont en blauw en kan 1 arm amper bewegen (is wel heel nog hoor lijkt me), schrammen, rug aan poeier. Maar meid is er aardig ongeschonden uitgekomen gelukkig, dat scheelt. Snap nog steeds niet, maar vloog echt door de lucht van bovenaf. Oudste plofte een paar uur later ook naar beneden, tand door lip en blauwe plek. Kan stellen dat dit niet mijn dag is op zich.. Gelukkig was er lieve vriendin op bezoek toen ik viel dus die kon helpen.
Dodo ze heeft 10 hapjes lekker opgesmikkeld. Ik heb t wel met staafmixer gedaan aangezien hè boontjes onmogelijk kunt prakken maar er zaten echt wel stukken in. Ze hapte ook echt naar de lepel en met t tongetje kwam er natuurlijk wel weer teven en ander naar buiten maar als ik dat weer naar binnen lepelde at ze t lekker op. Ze trok ook geen vieze gezichten dn moest steeds vet lachen. Ze heeft ongeveer 10 hapjes gehad dn toen was t klaar dn deed ze d'r mond niet meer open en hapte ze niet meer Nasr de lepel. Heb nu 2 bakjes met boontjes in d'r koelkast dn die krijgt ze morgen dn overmorgen
Fijne kerst allemaal! Heerlijk op de bank met wijntje en kaasje. All you need.

Leuk die hapjes verhalen. Weer een stapje.

Ziev, dat is schrikken. Hopelijk trekt pijn snel weg.

Kroos, oeps, en die nagels groeien zo snel. Niet tegenaan te vijlen. Hopelijk gaat het snel weer beter.

Do, 5 maanden, jee time flies.

Vader is weer opgeknapt. Gelukkig, kort maar heftig dus.
@ zivaa, heb jij je mini camambert laten proeven??? Haha!! En jee zeg, van de trap af met je mini!! En later je maxi ook nog?? My god! Wat schrikken! Gelukkig zijn jullie er redelijk goed vanaf gekomen!

@ anne... Volgens mij ben jij toch eerder aan de hapjes begonnen als je in eerste instantie voor genomen had? Wel leuk dat mini anne het zonder probleem at!

@ kroos.... Auw! Gemeen klein vingertje in je oog!

Hoe was het bij de arbo?

@ myself, pittig buikgriepje van je vader! gelukkig gaat het nu beter met hem!

Lieve forum vriendinnetjes!

Ik wens jullie allemaal een hele fijne gezellige kerst.

Vorig jaar waren we allemaal (net) zwanger en nu vieren onze kleine donders hun eerste kerst!

Wat bijzonder dat we allemaal gezonde baby's hebben!

Dikke kus van Maatje&Minimaatje!
Hoi lieve schatten! Net thuis van het werk, even gauw...

Wil jullie allemaal een top super kerst wensen! Geniet ervan met jullie mini's!!!!! Het bloesje en giletje voor mijn mini ligt klaar voor morgen!!!!!!!!!!!! Dit was zo'n byzonder jaar ook!!! Ben ook zo blij met jullie!!!!!!

Slaaplekker! Dikke kus!
Klopt maar maar na het krijsen van VAn de week tijdens ons eten wist ik wel genoeg en ze 'eet' flink en lekker ze hapt ook echt naar de lepel dus dat zit wel goed!

Fijne kerst ladies een bijzonder jaar!
Goedemorgen,

Merry Christmas ladies! Hoop dat het voor iedereen fijne dagen worden.

Zoon maakt sinds kort drama bij het naar bed gaan. Gisteravond gillen en krijsen, enorme driftbui. Even wennen voor ons, want normaliter ging hij zonder problemen naar bed. Zero tolerance dus maar even, denk ik.

Meisje sliep prima, 04.30 uur wakker en bij ons in bed gehaald en toen sliep ze tot 07.00 uur.

@zivaa: Oei, van de trap gevallen! Wat een schrik!

@anne: Fijn dat je meid de boontjes kon waarderen.

Ik ga de Kerstcadeaus inpakken en een outfit uitzoeken.
Fijne dagen lieve meiden!

Het was idd een bijzonder jaar op alle fronten.
Morning dames!

Binkie geslapen tot 9u! Heerlijk, flesje en lekker in bad gelegen en nu fris het bedje weer in!

Anne: fijn dat mini t zo lekker vind! Wij gaan vandaag aan de wortelen!

Chryssa: balen van je zoon... Hopelijk was het eenmalig!! En fijn dat meisje lekker tukt! Gaat steeds beter he?

Maat: fijn dat maximaat nog lekker thuis is!!! Geniet van deze mooie dagen! En super mooi gesproken! Ik zat gister in de auto onderweg naar het werk, en begon ineens te huilen puur omdat ik besefde wat n mooi jaar dit was, mini, nieuw huis, oude huis miss verkocht? Damn....

Myself: bah, naar verhaal van je vader... Kan me voorstellen dat je je rot schrok!

Kroos: die vingertjes/nageltjes zijn soms enorm scherp! Hopelijk valt t mee!

Ziva: tjeeez, van trap gedondert? Gelukkig meegevallen! Levensgevaarlijk! Als ik hier denk aan alle verhuisstress straks word ik ook al gek! En zoveeeeel keus, wat voor de ramen? Wat op de vloer.. pff!

Gelukkig hadden we allebei een heerlijke eindejaarsuitk. Dus kunnen we mooi gebruiken voor nieuwe huisje!!

Rammel: geniet van je daagjes weg!

Rijst: where are you?

Bubb: hopelijk gaat t beter tussen jou en bubbman, als je wil kletsen erover zet t dan f op sub! Dikkek us!
Ho ho ho mama's en baby's merry christmas!!!

Idd bijzonder jaar hebben we gehad, en hopelijk gaan we een net zo bijzonder jaar tegemoet.

Kroos, auwwwww die nageltjes zijn scherp, sterkte meid!

Ziev, idd lekker aan de shop geweest, beetje jammer dat de maat van mn nwe broek drastisch tegen viel

Anne, klinkt goed van die boontjes!! Hier gister een rammeltje die een sliert tagliatelle van mn bord griste en in de bekkie moffelde driftif toen ik m afpakte!!! Krijsen niet normaal. Ik denk dat ik vanaf 6 jan. Dan is ze 5 mnd langzaam eens met wat pap ga beginnen. Ze is nu ook heel onrustig als wij wat eten. Inprincipe geloof ik daar niet zo in, maar na jouw verhaal begin ik toch te twijffelen

Ff voeden zo terug
Fijne kerstdagen allemaal!
Haha, etensdieven hier!! Leuk die groeiende belangstelling . camembert alleen ff sliertje op tongetje laten proeven hoor, haha ze staarde er zo naar... O, tijd voor fles geloof ik. O madame is eergister eindelijk s omgedraaid ook, kwaad dat ze wordt als t niet lukt! Ik flink last van val gister, kon echt we

h
o, das ineens weg halve tekst.... naaja; moet voeden en dan volgende diner...
Hè! Maar ik heb t wel gelezen!

Nu op naar pa! Gourmetten voor ons en mini weer aan de boontjes!
Ja zou aanvullen en wiste ineens van alles. Naja, niet belangrijk haha.

Eetse allemaal! Blegh hier echt geen zin, al 2.5u bij schoonzus op 1..5 rijden en nog niet verder dan voorgerecht 😣
Wij rijden moederziel alleen op de snelweg, ook een gek gedoe hahahahaha!!

Jongens brengen we meteen door naar hun vader. Dan kan die morgen weer kerstontbijten met de heren.

Het hoge noorden was weer fijn

Morgen met schoonfamilie eten.. We hebben na 4 dgn weg van huis wel aangegeven dat als de diva gaat rellen we weg gaan en dan geen commentaar dulden. Zo. Punt.
Bah, wij haske druk op terugweg net, en een krijsend kind het eerste half uur. Fijn hoor. Werd ook nog fijn gestameld 'gaan jullie NU al?!'. Ehm ja, t is 21u, we moeten nog ff.

Sjezus. Idd Rammel, duidelijk zijn, schijnbaar was onze insteek van 'we komen kerstDINER doen' niet voldoende, de rest heeft met de hele bubs de godganse dag daar lopen 'kerstig doen'. (ieder zijn eigen hoor, vind het echt helemaal goed maar accepteer dan aub ook dat wij A kleintjes hebben en B niet zoals jullie rest dagen op jezelf zijn maar andere drukte hebben dus t ook wel fijn vinden tijd met zijn 4en te hebben.

Lekker slapen!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven