Mode & Beauty alle pijlers

Oud & Nieuw

30-12-2012 02:04 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allerleukste dames van Viva forum

Ik hou het kort en krachtig

Wat is nou wel leuk om aan te trekken met oud en nieuw als je toch naar " chique tent " gaat?

Of wat trekken jullie zelf aan als je het ergens met je vrienden/ familie gaat vieren

Wat doe je dit jaar met je haar?

Krullen/ styl/ opgestoken? Noem het maar op

En make-up?

Gewoon lekker naturel of een beetje gewaagd ( smokey eyes effect bijv.)
anoniem_152062 wijzigde dit bericht op 30-12-2012 22:39
Reden: correctie
% gewijzigd
We zijn natuurlijk vooral benieuwd naar jouw eigen creatie
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ik ben oud en ga in het nieuw.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ik ga in spijkerbroek en tshirt denk ik. Maar ja, ik vier het dan ook maar 'gewoon' met familie.

Als ik iets sjieks aan zou moeten: lbd, ballerina's in m'n tas (je hebt oprolbare, ideaal!), eye catching pumps voor aan mn voeten, vestje/stola, clutch, haar gekruld en afhankelijk van de kleur nagellak:

Korenblauwe nagellak: smokey eyes

Rode nagellak: naturel ogen, lippen knalrood gestift.
quote:Very__Cherry schreef op 30 december 2012 @ 02:30:

We zijn natuurlijk vooral benieuwd naar jouw eigen creatie

Nja haha

Ik heb wel een leuk jurk thuis wel zo een model http://nelly.com/nl/kledi ... dip-hem-dress-475528-122/

Maar dan in het donker/ knal blauw , Panty en pumps en dezelfde kleuk nagellak als mijn jurk

Maar ik weet dus echt niet wat ik met me haar doe & make-up.

Of ik mijn make-up nou naturel hou ( aangezien de kleur van mijn jurk )

of toch wat meer drukker.

Iemand tips?
Ik doe deze aan: http://www.stepswebshop.nl/product/1558 ... dress.aspx

Met een panty van V&D met goudkleurige glitters. En een goudkleurig jasje van de vorige collectie van Steps. En natuurlijk pumps, maar niet met al te hoge hak
Ik ga niet superchique. Partner en ik gaan O/N vieren bij mijn broer en dat is aan de hapjes en drankjes tot 00:00 en daarna de stad even in.

Ik heb bij de H&M een mooi jasje gescoord, deze namelijk: Blazer, voor een jurkje voel ik mij te zwaar momenteel. Mooie jeans en wat hogere schoenen er onder. Make - up doe ik retro, ogen met een liquid liner en rode lippenstift. Haren in een knot denk ik, maar dan moet ik nog een kleinere bun ring gaan zoeken.
Opgezet haar?! Hahaha Sorry, flauw... Ik trek gewoon mijn gewone kleren aan. Zitten thuis op de bank. Kids maken we kwart voor wakker en om 1 uur liggen we met zijn allen al in slaap. Maar als ik vroeger uitging pakte ik wel uit met glitters, mooi jurkje en opgestoken haar (0:
Vroeger pakte ik graag uit , maar heb er momennteel juist niet zon zin in.. Gavoor glitterpanty zwart tuniekachtig ding

Haar los wat poederglitter mascara en lipgloss( maar dat heb ik altijd) en hakken/ laarzen
quote:fleetwood schreef op 30 december 2012 @ 10:15:

Ik ga niet superchique. Partner en ik gaan O/N vieren bij mijn broer en dat is aan de hapjes en drankjes tot 00:00 en daarna de stad even in.

Ik heb bij de H&M een mooi jasje gescoord, deze namelijk: Blazer, voor een jurkje voel ik mij te zwaar momenteel. Mooie jeans en wat hogere schoenen er onder. Make - up doe ik retro, ogen met een liquid liner en rode lippenstift. Haren in een knot denk ik, maar dan moet ik nog een kleinere bun ring gaan zoeken.Als je geen kleinere bun kunt vinden, kan je ook eens sok kapot knippen en oprollen (stuk bij de tenen eraf knippen). Werkt ook. Mooi jasje!
Ik vier het overigens gewoon thuis dus heb geen speciale outfit klaar hangen. Mijn haren (lang en stijl) en make-up (van foundation tot oogschaduw tot eyeliner etc.) zijn normaal gesproken elke dag al netjes dus daar doe ik weinig extra's mee
Een jurkje met glitters

Make-up mag wel iets zwaarder dan anders

En mijn haar: nog geen idee.
http://www.lyst.com/cloth ... plin-bustier-dress-black/

Deze ongeveer doe ik aan, ik heb een iets andere versie

Helaas platte laarsjes eronder omdat ik graag wil dansen.

make up; smokey eyes met extra wimpers

haar; opsteken zodat het jurkje mooi uitkomt.
Ik heb ook een little black dress van amélie & amélie met wat details van kant (geen foto, sorry!).

Haren opsteken vind ik weer iets te chique worden, dus lekker haar los en wellicht een krul erin. Makeup alleen mascara en misschien een glosje op de lippen.
Ik heb een zwart, assymetrisch, strak jurkje wat ik draag met een 15 dernier panty en lage zwarte laarsjes met hak óf met nude pumps.
Oh en haren denk ik of los, gestijld. Of in een mooie knot.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven