Pil zonder bijwerkingen?
woensdag 2 januari 2013 om 21:41
Al 10 jaar gebruik ik, begin 40 de Modicon anticonceptie pil tegen pms.
Met de pil ben ik 5 dagen per maand de klos en anders de hele maand want ik word niet ongesteld maar blijf in de pms hangen. Ik ben stevig. Ik zoek een andere pil omdat ik weinig zin in sex heb, droog ben en vaak schimmelinfecties down there heb.
Ik heb geen zin om uitgebreid te dokteren, maar zoek een ander merk pil: betrouwbaar, geen pms of depressie en weer eens zin om te vrijen. Heeft iemand een idee?
Met de pil ben ik 5 dagen per maand de klos en anders de hele maand want ik word niet ongesteld maar blijf in de pms hangen. Ik ben stevig. Ik zoek een andere pil omdat ik weinig zin in sex heb, droog ben en vaak schimmelinfecties down there heb.
Ik heb geen zin om uitgebreid te dokteren, maar zoek een ander merk pil: betrouwbaar, geen pms of depressie en weer eens zin om te vrijen. Heeft iemand een idee?

woensdag 2 januari 2013 om 21:48
Dit is zo verschillend voor iedereen. Wat voor mij werkt, kan bij jou wel helemaal andersom werken. Ik had geen zin in sex met microgynon 30, en dat is toch de meest gebruikte pil en veel vrouwen vinden hem heel fijn. Ik voel mezelf beter met een 3-fasepil en gebruik nu al jaren trigynon, dat gaat goed.
Ik denk dat het verstandiger is om met de huisarts te gaan overleggen. Sowieso moet je daarheen als je wil wisselen van pil, dus ik zou het er gewoon met de huisarts over hebben. En het is denk ik uitproberen en dan merk je vanzelf wat goed werkt voor je.
Ik denk dat het verstandiger is om met de huisarts te gaan overleggen. Sowieso moet je daarheen als je wil wisselen van pil, dus ik zou het er gewoon met de huisarts over hebben. En het is denk ik uitproberen en dan merk je vanzelf wat goed werkt voor je.
woensdag 2 januari 2013 om 21:51
Ik heb de Qlaira (of iets van die strekking). Daar zit iets in, wat eenmaal in je darmen je lichaam stimuleert om zelf hormonen aan te maken. Voor mij ideaal en geen klachten. En om een of andere reden word ik ook niet ongesteld als ik deze slik en dat vind ik mooi meegenomen.
Life is like a pipe and I\'m a tiny penny rolling up the walls inside

donderdag 3 januari 2013 om 10:56
donderdag 3 januari 2013 om 10:57