Hier krijg ik op maandag wel post. Misschien verschilt het per gebied? Gewoon op de post doen, je weet maar nooit. Als je hem n iet post krijgt ze hem zeker niet toch
Het zou inderdaad kunnen dat het per regio verschilt. Ik post de kaart dadelijk toch nog anders moet ik een stuk rijden om 'm bij haar in de bus te doen.
quote:Italie_Meisje schreef op 06 januari 2013 @ 14:25:
Ik werk als postvoorbereider. Op maandag doen we alleen de post voor de wat grotere plaatsen waar over het algemeen meer post voor is.Mijn moeder werkt op het platste platteland van Nederland. Heeft elke maandag genoeg werk.
Anoniem_65992
zondag 6 januari 2013 om 14:29
Maar ze legen de postbus toch niet op zondag? Dat gebeurt toch pas maandag en dan gaat ie dinsdag met de bezorging mee? Of is dat iets van vroeger, dat de bus op zondag niet geleegd word?
Maar ze legen de postbus toch niet op zondag? Dat gebeurt toch pas maandag en dan gaat ie dinsdag met de bezorging mee? Of is dat iets van vroeger, dat de bus op zondag niet geleegd word? Bus wordt hier niet geleegd op zaterdag, wel op zondag.
Wat grappig bootje. Is dat dan niet van zaterdags?
Ik doe zelf alleen de post van mijn stad. Die krijgen sowieso op maandag. Mijn collega vertelde dat we op maandag de kleine plaatsen niet deden en er daarom niet zoveel mensen die dag werkten. Maar misdchien heeft hij gewoon ongelijk kan ook.
Anoniem_147799
zondag 6 januari 2013 om 14:32
De bus wordt op zaterdag niet geleegd. Op zondag al sinds jaar en dag.
Ga nu de kaart posten, ze zou het zeker niet erg vinden als ie een dagje te laat komt. Ik vind het wel vervelend maarja, had ik maar beter moeten opletten.