een oude pasfoto
maandag 7 januari 2013 om 00:02
Ik had een pasfoto van mezelf toen ik 13 jaar oud was aan een vriendin gegeven waar ik nu geen contact mee heb (ruzie). Laatst zocht ik het hele huis door en hoopte dat ik er nog een paar had liggen (ik had een vel met 6 dezelfde fotos die je dan kon uitknippen), maar opeens herrinerde mijn moeder zich weer dat ze die allemaal had weggegooid. Het is niet dat ik er verdrietig om ben ofzo, maar het idee dat een meisje waar ik ruzie mee heb een pasfoto van mij heeft die ik niet heb (en waar ik best lelijk op sta, wist die dag niet dat er schoolfotograaf was) bezorgt me een 'onrustig' gevoel. Hoe zouden jullie hier mee omgaan?
En aub alleen serieuze reacties.
En aub alleen serieuze reacties.
maandag 7 januari 2013 om 00:45
maandag 7 januari 2013 om 07:33
quote:rodesokken schreef op 07 januari 2013 @ 00:10:
Hey bedankt voor jullie reacties, maar kan me helaas niet realiseren dat ze die niet meer heeft, want zij bewaart altijd alles. Ze liet me vorig jaar nog fotos zien van ons twee uit 2002..
Nou, zo'n helleveeg is het dus blijkbaar niet als jullie nog contact hebben en elkaar foto's laten zien.
Mijn ex heeft ál mijn jeugd en familiefoto's niet teruggegeven toen we uit elkaar gingen, omdat ze in dozen achter een knieschot stonden waar hij een wietplantage voor had gezet. Nooit meer teruggezien en dat zal ook nooit meer gebeuren. Ik leef nog. Ik denk dat jij over die ene pasfoto ook heen gaat komen.
Hey bedankt voor jullie reacties, maar kan me helaas niet realiseren dat ze die niet meer heeft, want zij bewaart altijd alles. Ze liet me vorig jaar nog fotos zien van ons twee uit 2002..
Nou, zo'n helleveeg is het dus blijkbaar niet als jullie nog contact hebben en elkaar foto's laten zien.
Mijn ex heeft ál mijn jeugd en familiefoto's niet teruggegeven toen we uit elkaar gingen, omdat ze in dozen achter een knieschot stonden waar hij een wietplantage voor had gezet. Nooit meer teruggezien en dat zal ook nooit meer gebeuren. Ik leef nog. Ik denk dat jij over die ene pasfoto ook heen gaat komen.
maandag 7 januari 2013 om 10:08
quote:Eleonora schreef op 07 januari 2013 @ 07:33:
[...]
Mijn ex heeft ál mijn jeugd en familiefoto's niet teruggegeven toen we uit elkaar gingen, Nooit meer teruggezien en dat zal ook nooit meer gebeuren. Ik leef nog. Ik denk dat jij over die ene pasfoto ook heen gaat komen.Erg he, net of je brand hebt gehad. Ik heb er ook geen meer, ook niet van mijn eigen kinderen. Nadeel is dat de kinderen ook geen foto´s van zichzelf hebben, op dus die schoolfoto´s na.
[...]
Mijn ex heeft ál mijn jeugd en familiefoto's niet teruggegeven toen we uit elkaar gingen, Nooit meer teruggezien en dat zal ook nooit meer gebeuren. Ik leef nog. Ik denk dat jij over die ene pasfoto ook heen gaat komen.Erg he, net of je brand hebt gehad. Ik heb er ook geen meer, ook niet van mijn eigen kinderen. Nadeel is dat de kinderen ook geen foto´s van zichzelf hebben, op dus die schoolfoto´s na.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
maandag 7 januari 2013 om 17:40