een oude pasfoto

07-01-2013 00:02 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had een pasfoto van mezelf toen ik 13 jaar oud was aan een vriendin gegeven waar ik nu geen contact mee heb (ruzie). Laatst zocht ik het hele huis door en hoopte dat ik er nog een paar had liggen (ik had een vel met 6 dezelfde fotos die je dan kon uitknippen), maar opeens herrinerde mijn moeder zich weer dat ze die allemaal had weggegooid. Het is niet dat ik er verdrietig om ben ofzo, maar het idee dat een meisje waar ik ruzie mee heb een pasfoto van mij heeft die ik niet heb (en waar ik best lelijk op sta, wist die dag niet dat er schoolfotograaf was) bezorgt me een 'onrustig' gevoel. Hoe zouden jullie hier mee omgaan?

En aub alleen serieuze reacties.
quote:Rara70 schreef op maandag 07 januari 2013 00:27 Waarom heb je dan de overige pasfoto"s weggegooid als je al zo weinig foto"s van die periode hebt?Mijn moeder heeft ze weggegooid, niet ik.
quote:Rara70 schreef op maandag 07 januari 2013 00:27 Waarom heb je dan de overige pasfoto"s weggegooid als je al zo weinig foto"s van die periode hebt?@RaRa70

Mijn moeder heeft ze weggegooid, niet ik.
De preoccupatie die je blijkbaar hebt met het verkrijgen van je eigen pasfoto-kwartet zegt op zich ook iets. Je leeft, je gaat dood, alles vergaat, live with it.
quote:Marla_Singer schreef op 07 januari 2013 @ 00:34:

De preoccupatie die je blijkbaar hebt met het verkrijgen van je eigen pasfoto-kwartet zegt op zich ook iets. Je leeft, je gaat dood, alles vergaat, live with it.

Mmmdat!

Er gaan je nog veel ergere dingen overkomen.

Geloof me.
je hebt de foto gegeven, laat het los,....
quote:rodesokken schreef op 07 januari 2013 @ 00:10:

Hey bedankt voor jullie reacties, maar kan me helaas niet realiseren dat ze die niet meer heeft, want zij bewaart altijd alles. Ze liet me vorig jaar nog fotos zien van ons twee uit 2002..

Nou, zo'n helleveeg is het dus blijkbaar niet als jullie nog contact hebben en elkaar foto's laten zien.

Mijn ex heeft ál mijn jeugd en familiefoto's niet teruggegeven toen we uit elkaar gingen, omdat ze in dozen achter een knieschot stonden waar hij een wietplantage voor had gezet. Nooit meer teruggezien en dat zal ook nooit meer gebeuren. Ik leef nog. Ik denk dat jij over die ene pasfoto ook heen gaat komen.
Dat heb je nou eenmaal met foto's. Andere mensen hebben foto's van jou die jij niet hebt. Gebeurt ook met foto's die op feestjes e.d. gemaakt worden. Sterker nog: er bestaan foto's van je die je zelf nog nooit gezien hebt.

Tsja.
Ik heb zelf nog één pasfoto van mezelf toen ik een jaar of 12 was.

En ik moet zeggen, ik herken mezelf niet.

Dus met die foto van jou kan ook niet veel kwaads gebeuren, denk ik. Je bent ondertussen heel erg veranderd hoor.

Zeker met die haarkleur.

En die sokken.
DejaVu
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Eleonora schreef op 07 januari 2013 @ 07:33:

[...]

Mijn ex heeft ál mijn jeugd en familiefoto's niet teruggegeven toen we uit elkaar gingen, Nooit meer teruggezien en dat zal ook nooit meer gebeuren. Ik leef nog. Ik denk dat jij over die ene pasfoto ook heen gaat komen.Erg he, net of je brand hebt gehad. Ik heb er ook geen meer, ook niet van mijn eigen kinderen. Nadeel is dat de kinderen ook geen foto´s van zichzelf hebben, op dus die schoolfoto´s na.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Deja vu... Heb jij al eerder een topic geopend over dit 'probleem'? Get over it. Zij heeft de foto vast weggeflikkerd.
quote:Ephina schreef op 07 januari 2013 @ 11:10:

Deja vu... Heb jij al eerder een topic geopend over dit 'probleem'? Get over it. Zij heeft de foto vast weggeflikkerd.Dat topic heb ik al gelinkt.
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven