Is een droger relaxed?
dinsdag 8 januari 2013 om 16:18
Wie heeft er hier een droger of eentje gehad? Is het handig? Kun je niet meer zonder?
Ik heb er geen maar het lijkt me ook zo milieu-onvriendelijk. Ik vind het wel redelijk vervelend dat er steeds lakens te drogen hangen, maar aan de andere kant is het echte probleem hier meer vouwen dan laten drogen, dus dat los je ook niet op met een droger. Toch twijfel ik om misschien toch een droger te kopen, omdat er dan - volgens mij - minder vocht in huis is wegens al die drogende kleding steeds. Wat zijn jullie ervaringen?
Ik heb er geen maar het lijkt me ook zo milieu-onvriendelijk. Ik vind het wel redelijk vervelend dat er steeds lakens te drogen hangen, maar aan de andere kant is het echte probleem hier meer vouwen dan laten drogen, dus dat los je ook niet op met een droger. Toch twijfel ik om misschien toch een droger te kopen, omdat er dan - volgens mij - minder vocht in huis is wegens al die drogende kleding steeds. Wat zijn jullie ervaringen?
dinsdag 8 januari 2013 om 16:20
dinsdag 8 januari 2013 om 16:22
dinsdag 8 januari 2013 om 16:23
jaaaa ik kan echt niet meer zonder! Ben je alleen? Dan kan het misschien nog wel, ik had er toen ik alleen woonde ook nooit 1. Maar nu met een gezin ben ik zo blij dat we hem hebben Wij gooien er beddengoed, handdoeken, spijkerbroeken, sokken en boxershorts in. Met vouwen scheelt het ook een hoop omdat de kleding zonder kreukels uit de droger komt. Je hebt verschillende type drogers. Wij hebben er 1 die erg zuinig is.
dinsdag 8 januari 2013 om 16:24
Ik gebruik hem alleen voor handdoeken en beddengoed, want kleding wordt er niet mooier op vind ik. Zeker in de winter krijg je die grote lappen vaak niet goed droog, dat duurt eindeloos. Dan is het zo fijn om een droger te hebben. Wassen draai je er sneller door, minder hopen wasgoed dus en dat is wel echt fijn.
Hallo?!
dinsdag 8 januari 2013 om 16:25
dinsdag 8 januari 2013 om 16:26
Ik zou echt geen droger willen hebben. Kleren slijten er sneller in. Voor handdoeken en beddengoed voor mij ook niet, ik heb ze liever een beetje 'crispy' dus niet zacht.
Ik doe nu al tien jaar met mijn beddengoed. Destijds in studentenhuis moest ik elke twee jaar nieuwe beddengoed kopen omdat het ontzettend snel sleet.
Nee voor mij geen droger.
Ik doe nu al tien jaar met mijn beddengoed. Destijds in studentenhuis moest ik elke twee jaar nieuwe beddengoed kopen omdat het ontzettend snel sleet.
Nee voor mij geen droger.
Here I am - now what are your other two wishes...
dinsdag 8 januari 2013 om 16:27
Ik had niet de keus of ik wel of geen droger nam.
Hier in huis nl geen enkele mogelijkheid in de winter was te drogen,dus noodzakelijk kwaad.
Maar vind het wel prettig,alhoewel ik wel altijd thuis blijf(kennis had brand door droger vandaar)
En dekbed erop en er weer af?
Ik vind het juist zo leuk als je een ander kleurtje op bed hebt.
Als het maar enigzins kan alles naar buiten hier,zeker ivm het milieu.
Heb wel piek en dal stroom,en probeer droger en vaatwasser tijdens die uren te laten draaien maar let er eigenlijk niet heel veel op.
Als ik thuis ben was/droog ik.
Zal nooit wasmachine/droger aanzetten als ik weg ben.
Heb ooit vreselijke lekkage gehad door wasmachine.
Hier in huis nl geen enkele mogelijkheid in de winter was te drogen,dus noodzakelijk kwaad.
Maar vind het wel prettig,alhoewel ik wel altijd thuis blijf(kennis had brand door droger vandaar)
En dekbed erop en er weer af?
Ik vind het juist zo leuk als je een ander kleurtje op bed hebt.
Als het maar enigzins kan alles naar buiten hier,zeker ivm het milieu.
Heb wel piek en dal stroom,en probeer droger en vaatwasser tijdens die uren te laten draaien maar let er eigenlijk niet heel veel op.
Als ik thuis ben was/droog ik.
Zal nooit wasmachine/droger aanzetten als ik weg ben.
Heb ooit vreselijke lekkage gehad door wasmachine.
dinsdag 8 januari 2013 om 16:28
Ik ben heeel blij met mijn droger. Ik woon niet zo groot, dus het is een stuk prettiger dan wanneer er overal was hangt te drogen. Bovendien vergeet ik wel eens dat ik nog een was moest draaien, en doe ik dat dan 's nachts (en zet speciaal de wekker om de was nog in de droger te gooien, haha) en dan is alles 's ochtends gewoon weer schoon en droog. Heerlijk. Ik zou niet zonder kunnen (nou ja, kunnen natuurlijk wel, maar niet willen).
dinsdag 8 januari 2013 om 16:29
dinsdag 8 januari 2013 om 16:30
dinsdag 8 januari 2013 om 16:33
quote:SuperGoomba schreef op 08 januari 2013 @ 16:28:
Ik ben heeel blij met mijn droger. Ik woon niet zo groot, dus het is een stuk prettiger dan wanneer er overal was hangt te drogen. Bovendien vergeet ik wel eens dat ik nog een was moest draaien, en doe ik dat dan 's nachts (en zet speciaal de wekker om de was nog in de droger te gooien, haha) en dan is alles 's ochtends gewoon weer schoon en droog. Heerlijk. Ik zou niet zonder kunnen (nou ja, kunnen natuurlijk wel, maar niet willen).Dit zou ik dus niet doen: een droger kan brand veroorzaken en ik draai hem alleen als ik thuis ben (en wakker)
Ik ben heeel blij met mijn droger. Ik woon niet zo groot, dus het is een stuk prettiger dan wanneer er overal was hangt te drogen. Bovendien vergeet ik wel eens dat ik nog een was moest draaien, en doe ik dat dan 's nachts (en zet speciaal de wekker om de was nog in de droger te gooien, haha) en dan is alles 's ochtends gewoon weer schoon en droog. Heerlijk. Ik zou niet zonder kunnen (nou ja, kunnen natuurlijk wel, maar niet willen).Dit zou ik dus niet doen: een droger kan brand veroorzaken en ik draai hem alleen als ik thuis ben (en wakker)
dinsdag 8 januari 2013 om 16:35
quote:Ster_ schreef op 08 januari 2013 @ 16:33:
[...]
Dit zou ik dus niet doen: een droger kan brand veroorzaken en ik draai hem alleen als ik thuis ben (en wakker)Ik ook,wij hebben een keer kortsluiting gehad in de droger en alle stoppen sloegen door.Gelukkig verder niks gebeurd en we waren op dat moment wel thuis maar zet hem nooit meer aan als ik wegga.(heb inmiddels wel een nieuwe)
[...]
Dit zou ik dus niet doen: een droger kan brand veroorzaken en ik draai hem alleen als ik thuis ben (en wakker)Ik ook,wij hebben een keer kortsluiting gehad in de droger en alle stoppen sloegen door.Gelukkig verder niks gebeurd en we waren op dat moment wel thuis maar zet hem nooit meer aan als ik wegga.(heb inmiddels wel een nieuwe)
dinsdag 8 januari 2013 om 16:38
Mijn droger overleed 3 jaar geleden en ik ben nog in de rouw.
Ik weet nog dat ik het vervelend vond dat ik er niet alles in kon stoppen wegens krimpen. Maar nu ik elke sok en string individueel op een droogrekje moet hangen en mijn handdoeken als beton aanvoelen, mis ik mijn droger nog meer.
Als ik mocht kiezen tussen de luxe van ene vaatwasser of ene droger, koos ik meteen voor de laatste! Super relaxed
Ik weet nog dat ik het vervelend vond dat ik er niet alles in kon stoppen wegens krimpen. Maar nu ik elke sok en string individueel op een droogrekje moet hangen en mijn handdoeken als beton aanvoelen, mis ik mijn droger nog meer.
Als ik mocht kiezen tussen de luxe van ene vaatwasser of ene droger, koos ik meteen voor de laatste! Super relaxed
dinsdag 8 januari 2013 om 16:39
dinsdag 8 januari 2013 om 16:40
Ik heb er een bij de woning gekregen, maar vind het een onding en gebruik hem nooit. Duurt lang, je moet erbij blijven*, kost energie, maakt herrie en is niet goed voor textiel. Heb gelukkig genoeg ruimte om alles overdekt buiten op te hangen, ook beddengoed.
*vriendin van me heeft eens flinke brand gehad doordat de droger in de fik was gevlogen terwijl zij weg was gegaan.
*vriendin van me heeft eens flinke brand gehad doordat de droger in de fik was gevlogen terwijl zij weg was gegaan.