Echte mannen vind je hier
woensdag 2 januari 2013 om 20:18
Het waren altijd de vrouwen, in het bijzonder de moeders, die liepen te trutten en 'ho' riepen. En het waren de mannen, ook de vaders, die best snapten dat kinderen een fikkie willen stoken, stiekem op een brommer rijden, of achter een afzetting kruipen met een verbodsbord ervoor.
Die mannen huizen hier!
Die mannen huizen hier!
donderdag 10 januari 2013 om 19:45
donderdag 10 januari 2013 om 19:47
donderdag 10 januari 2013 om 19:51
quote:Amand schreef op 10 januari 2013 @ 19:45:
Is hij relatie-materiaal, DD?
Hai Amand!
Materiaal wel, denk ik. Maar ik ga er in mn hoofd niet meer van maken dan het is. Zie wel hoe het gaat. Zoals het nu is, is het erg fijn Dus we zien wel... Hij appt wel veel en dat is ook leuk. Leren elkaar zo wel steeds meer kennen, maar geen idee wat zijn intentie daarbij is
Laten we het erop houden dat het een leuke man is, die me voorlopig voldoende aandacht geeft en goed is in bed.
Is hij relatie-materiaal, DD?
Hai Amand!
Materiaal wel, denk ik. Maar ik ga er in mn hoofd niet meer van maken dan het is. Zie wel hoe het gaat. Zoals het nu is, is het erg fijn Dus we zien wel... Hij appt wel veel en dat is ook leuk. Leren elkaar zo wel steeds meer kennen, maar geen idee wat zijn intentie daarbij is
Laten we het erop houden dat het een leuke man is, die me voorlopig voldoende aandacht geeft en goed is in bed.
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
donderdag 10 januari 2013 om 19:59
quote:Donkeyshot schreef op 10 januari 2013 @ 19:45:
[...]
Aan appen heb je uiteindelijk niet veel.
Zit er al een volgende beurt aan te komen ? denk dat die nog wel komt, geen idee wanneer maar hij heeft nu weer zn sjaal laten liggen dus die moet ie natuurlijk toch binnenkort komen halen...
[...]
Aan appen heb je uiteindelijk niet veel.
Zit er al een volgende beurt aan te komen ? denk dat die nog wel komt, geen idee wanneer maar hij heeft nu weer zn sjaal laten liggen dus die moet ie natuurlijk toch binnenkort komen halen...
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
donderdag 10 januari 2013 om 20:08