Echte mannen vind je hier
woensdag 2 januari 2013 om 20:18
Het waren altijd de vrouwen, in het bijzonder de moeders, die liepen te trutten en 'ho' riepen. En het waren de mannen, ook de vaders, die best snapten dat kinderen een fikkie willen stoken, stiekem op een brommer rijden, of achter een afzetting kruipen met een verbodsbord ervoor.
Die mannen huizen hier!
Die mannen huizen hier!
zaterdag 12 januari 2013 om 22:11
quote:Amand schreef op 12 januari 2013 @ 22:08:
Zo lang je de aard van het gesprek niet laat weten, is er geen enkel zinnig advies te geven, sorry.
Wanneer je inspanning éénmalig is om dat resultaat te behalen, moet je je niet richten op je kleding, maar op je bereidheid hem oraal te bevredigen tijdens het gesprek.
Wanneer je deel wil gaan uitmaken van een groter geheel en dat gesprek de ingang is, moet je gewoon jezelf zijn.Het is een serieuze vraag! En nee, ik ga geen details geven...wie weet heb ik t gesprek met jou! ( O jee, nu moet ik steeds aan jou denken tijdens dat gesprek...)
Zo lang je de aard van het gesprek niet laat weten, is er geen enkel zinnig advies te geven, sorry.
Wanneer je inspanning éénmalig is om dat resultaat te behalen, moet je je niet richten op je kleding, maar op je bereidheid hem oraal te bevredigen tijdens het gesprek.
Wanneer je deel wil gaan uitmaken van een groter geheel en dat gesprek de ingang is, moet je gewoon jezelf zijn.Het is een serieuze vraag! En nee, ik ga geen details geven...wie weet heb ik t gesprek met jou! ( O jee, nu moet ik steeds aan jou denken tijdens dat gesprek...)
zaterdag 12 januari 2013 om 22:13
zaterdag 12 januari 2013 om 22:17
zaterdag 12 januari 2013 om 22:18
Geen opzichtige sieraden, make up naturel. Officieel is de roklengte max 1 hand boven de knie als je zit. Geen (diep) decolleté. Geen kleding waar je aan moet trekken of plukken (bijv je blousje wat je goed moet trekken).
Ik vind de kleding van Vanilia altijd netjes en zakelijk, maar niet tuttig. Je kunt bijv een pencil rokje en colbertje aan met een fleurige blouse eronder. Of een jurkje met een jasje en kleurige blouse. Evt af te maken met een leuke, maar dus niet opzichtige ketting. Panty's aan en laarzen of hakken, maar geen naaldhakken.
Plak jij anders ff een plaatjes van wat je in gedachten had.
Ik vind de kleding van Vanilia altijd netjes en zakelijk, maar niet tuttig. Je kunt bijv een pencil rokje en colbertje aan met een fleurige blouse eronder. Of een jurkje met een jasje en kleurige blouse. Evt af te maken met een leuke, maar dus niet opzichtige ketting. Panty's aan en laarzen of hakken, maar geen naaldhakken.
Plak jij anders ff een plaatjes van wat je in gedachten had.
zaterdag 12 januari 2013 om 22:36
zaterdag 12 januari 2013 om 22:43