Noodgeval: puist :-D
dinsdag 8 januari 2013 om 22:54
dinsdag 8 januari 2013 om 22:56
Om het op de veiligste en vriendelijkste manier te doen, flink met tandpasta in smeren nu, hele nacht laten zitten, en morgen pas afdoen als je weg moet. maar weet niet of dat bij jou werkt omdat de puist niet rijp is, anders droogt de 'rijpe korst '' volledig in en kan die je die er zo afkrabben...
Foundation is denk het enige wat jij kan doen.. En ja, ik weet dat je het dan blijft zien. Erg , maar niets aan te doen.
Foundation is denk het enige wat jij kan doen.. En ja, ik weet dat je het dan blijft zien. Erg , maar niets aan te doen.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
dinsdag 8 januari 2013 om 22:59
dinsdag 8 januari 2013 om 23:03
quote:feeks, 11 minuten geleden
echt, sinds een paar jaar krijg ik puisten tijdens mijn eisprong en ook nog eens tijdens mn menstruatie. Ik heb 1,5 week per maand een gave huid.
Inderdaad! Dat valt me de afgelopen maanden ineens ook op. Tijdens mijn eisprong krijg ik opeens ook puisten en tegen de tijd dat het een beetje fatsoenlijk eruit ziet, ben ik ongesteld en sta ik weer vol.
Ik denk echt met weemoed terug aan de 18e week van mijn zwangerschap, ineens had ik een gave stralende huid. Oja en afgelopen jaar met mijn dubbele longontsteking, toen ik aan het infuus hing met verschillende AB's, had ik ook een perzikenhuidje...
echt, sinds een paar jaar krijg ik puisten tijdens mijn eisprong en ook nog eens tijdens mn menstruatie. Ik heb 1,5 week per maand een gave huid.
Inderdaad! Dat valt me de afgelopen maanden ineens ook op. Tijdens mijn eisprong krijg ik opeens ook puisten en tegen de tijd dat het een beetje fatsoenlijk eruit ziet, ben ik ongesteld en sta ik weer vol.
Ik denk echt met weemoed terug aan de 18e week van mijn zwangerschap, ineens had ik een gave stralende huid. Oja en afgelopen jaar met mijn dubbele longontsteking, toen ik aan het infuus hing met verschillende AB's, had ik ook een perzikenhuidje...
You know how I know? Because I reeaally think so!
dinsdag 8 januari 2013 om 23:08
Aargh, die lelijke onderhuidse krengen, had er de dag vóór Kerst ook eentje --> WHY krijg je zo'n ding a l t i j d als je een avondje uit, een date of een belangrijke afspraak hebt? Zat ik daar met de hele familie aan de feestdis met op m'n kin de Puist der Puisten.
Enige wat helpt, is tandpasta. Veeeeel tandpasta. Sterilon wil ook weleens helpen, maar tandpasta is beter.
Oh, en niet in de puist knijpen, want dan wordt 'ie alleen maar dikker en roder.
Enige wat helpt, is tandpasta. Veeeeel tandpasta. Sterilon wil ook weleens helpen, maar tandpasta is beter.
Oh, en niet in de puist knijpen, want dan wordt 'ie alleen maar dikker en roder.
dinsdag 8 januari 2013 om 23:17
quote:valentinamaria schreef op 08 januari 2013 @ 22:47:
je mag mijn 2 korsten hebben pieka, kon me zondagavond niet beheersen.
nu ben ik wel benieuwd, wie prikt en prutst er nog meer aan onderhuidse rode puisten?
ondanks dat je weet dat het heel stom is, duurt minimaal een week voordat het er weer een beetje uitziet.Het ergste zijn die korsten waar dan nog zo'n puist onder zit te broeden... Ik kan d'r ook maar met moeite van af blijven, hoor....
je mag mijn 2 korsten hebben pieka, kon me zondagavond niet beheersen.
nu ben ik wel benieuwd, wie prikt en prutst er nog meer aan onderhuidse rode puisten?
ondanks dat je weet dat het heel stom is, duurt minimaal een week voordat het er weer een beetje uitziet.Het ergste zijn die korsten waar dan nog zo'n puist onder zit te broeden... Ik kan d'r ook maar met moeite van af blijven, hoor....
dinsdag 8 januari 2013 om 23:37
dinsdag 15 januari 2013 om 00:29
quote:MrsStanleyWalker schreef op 15 januari 2013 @ 00:22:
Ik heb een kostganger op mijn wang. Met een polsslag.
Wat is dat toch op onze leeftijd?
Ik gebruik speciaal spul uit de VS om t een beetje onder controle te houden, dacht t wel zonder te kunnen inmiddels maar ben na 2 maanden weer gaan bestellen want t was een drama. Ik heb ook die kleine onderhuidse bultjes, die pak ik met de comedonendrukker, maar zijn ook zeer irritant
Ik heb een kostganger op mijn wang. Met een polsslag.
Wat is dat toch op onze leeftijd?
Ik gebruik speciaal spul uit de VS om t een beetje onder controle te houden, dacht t wel zonder te kunnen inmiddels maar ben na 2 maanden weer gaan bestellen want t was een drama. Ik heb ook die kleine onderhuidse bultjes, die pak ik met de comedonendrukker, maar zijn ook zeer irritant
dinsdag 15 januari 2013 om 00:34
Ik heb echt geen idee. Ik ben wel helemaal klaar met middeltjes, creme en die hele rataplan. Kost een hoop geld en die puisten zijn toch weer de lachende laatste. Ik camoufleer de boel en zorg dat ik geen schilfers heb, ik heb nu de hoop op de overgang gevestigd.
You know how I know? Because I reeaally think so!