Meerdijk; the sequel
donderdag 10 januari 2013 om 13:12
Weer een splinternieuw topic over deze hoogstaande soap, waarin we ons bezighouden met de volgende kwesties:
1. Wanneer valt nu eindelijk die bom op Janine?
2. Gaat Nina nog iets doen aan de zadeltassen onder haar ogen?
3. Leert Mike ooit fatsoenlijk Nederlands praten?
4. Ontwaakt Bing uit zijn coma, en zo ja; raakt hij dan ook die versteende bolus kwijt?
5. Is het mogelijk dat Laura er nóg ouder uit gaat zien?
6. Komt Bram ooit uit de kast?
7. En last but not least: zal Rik OOIT nog een nek ontwikkelen?
Je ergeren is toegestaan, maar denk om de rikketik.
1. Wanneer valt nu eindelijk die bom op Janine?
2. Gaat Nina nog iets doen aan de zadeltassen onder haar ogen?
3. Leert Mike ooit fatsoenlijk Nederlands praten?
4. Ontwaakt Bing uit zijn coma, en zo ja; raakt hij dan ook die versteende bolus kwijt?
5. Is het mogelijk dat Laura er nóg ouder uit gaat zien?
6. Komt Bram ooit uit de kast?
7. En last but not least: zal Rik OOIT nog een nek ontwikkelen?
Je ergeren is toegestaan, maar denk om de rikketik.
dinsdag 15 januari 2013 om 20:24
quote:Robin- schreef op 15 januari 2013 @ 20:20:
Even tussendoor he (ik lees altijd mee maar nu typ ik even ): Die Aysen is toch nooit echt gepakt voor haar trap-af-duw gedrag? Van De Helm? Komt dat ooit nog uit? In soaps wel toch?
Dat wordt hier eens in de zoveel tijd gevraagd
Is niet uitgekomen nee. Zal vast nog wel eens gebeuren.
Even tussendoor he (ik lees altijd mee maar nu typ ik even ): Die Aysen is toch nooit echt gepakt voor haar trap-af-duw gedrag? Van De Helm? Komt dat ooit nog uit? In soaps wel toch?
Dat wordt hier eens in de zoveel tijd gevraagd
Is niet uitgekomen nee. Zal vast nog wel eens gebeuren.
dinsdag 15 januari 2013 om 20:36
quote:Truffelmaffia schreef op 15 januari 2013 @ 20:33:
Waarom speelt Ayal tijdelijk de rol van Tim? Kan het nergens vinden!Lees dit:
http://www.nu.nl/cultuur- ... alingen-61-overleden.html
Tim's echte moeder is overleden.
Waarom speelt Ayal tijdelijk de rol van Tim? Kan het nergens vinden!Lees dit:
http://www.nu.nl/cultuur- ... alingen-61-overleden.html
Tim's echte moeder is overleden.
dinsdag 15 januari 2013 om 21:32
dinsdag 15 januari 2013 om 22:37
quote:Robin- schreef op 15 januari 2013 @ 20:20:
Even tussendoor he (ik lees altijd mee maar nu typ ik even ): Die Aysen is toch nooit echt gepakt voor haar trap-af-duw gedrag? Van De Helm? Komt dat ooit nog uit? In soaps wel toch? Nee, maar als het bed van Sjef met inhoud onderaan de trap ligt, dan wordt het wel verdacht.
Even tussendoor he (ik lees altijd mee maar nu typ ik even ): Die Aysen is toch nooit echt gepakt voor haar trap-af-duw gedrag? Van De Helm? Komt dat ooit nog uit? In soaps wel toch? Nee, maar als het bed van Sjef met inhoud onderaan de trap ligt, dan wordt het wel verdacht.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
woensdag 16 januari 2013 om 08:29
woensdag 16 januari 2013 om 16:38
quote:Lotte35 schreef op 15 januari 2013 @ 22:26:
Het IS dat er sneeuw ligt, maar anders reed ik morgen zelf naar Aalsmeer Meerdijk om een bom in Janine d'r hol te draaien. Ik ben zó intens klaar met dat mokkel!Ik dus ook kan niemand een bom plaatsen in haar auto?Laptop? Levend begraven? Of Ludo mag van mij die Rot Belg ook wel levend begraven.
Het IS dat er sneeuw ligt, maar anders reed ik morgen zelf naar Aalsmeer Meerdijk om een bom in Janine d'r hol te draaien. Ik ben zó intens klaar met dat mokkel!Ik dus ook kan niemand een bom plaatsen in haar auto?Laptop? Levend begraven? Of Ludo mag van mij die Rot Belg ook wel levend begraven.