Het Rotterdamse wijven klets topic

17-11-2012 19:45 292 berichten
Ja dan deze ook maar..
Alle reacties Link kopieren
quote:palanja schreef op 21 november 2012 @ 22:23:

[...]

Zegt me niks.

Rotiland werken ze nog met verse producten.... de nasi is de beste surinaamse nasi van Rdam...

Die pakistaan overigens ook... je staat een half uur te wachten maar dan krijg je ook wat...

Rotiland? Ga ik daar eens heen.

Mihoen Singapore is overigens geweldig bij Akong.

Pindasoep hou ik niet zo van. Dus dat ze dat niet hebben vind ik geen probleem.
quote:liubi schreef op 21 november 2012 @ 22:00:

[...]

Dat ligt achter het Kalingse Bos.Bedankt! Weer wat geleerd.
Volbloed Rotterdamse meldt zich.

Ik woon op Zuid en werk in het centrum.
quote:liubi schreef op 17 november 2012 @ 22:16:

Ik kwam eens iemand tegen in het centrum die, echt waar, naar een straat in de deelgemeente "sjarlwa" moest.

Dat kon ik niet uitleggen want ik weet immers niet waar Sjarlwa ligt.

Ik woon in Sjarlwah

al spreken we dat zelf uit als Sjaarloos
Helaas amarna, je bent een beetje aan de late kant want het topic loopt op haar laatste benen.

As far as roti goes zeg ik Roopram!
Is er dan niks te melden over Rotterdam verder?

Ik ben import en heb ook nog eens geen leven (afgekeurd, zieke partner, kom weinig buiten) dus de spannende verhalen over Rotterdam komen iig niet van mij
Oh i see

Mijn wilde periode heb ik net afgesloten trouwens dus er kan alleen nog worden opgedist uit de oude doos:-)
Hier een ouwe Rotterdamse doos, woon er al 8 jaar niet meer maar het blijft mijn stad.
Wat ik me afvraag...... Waar gaan jullie zoal een biertje doen? Dan bedoel ik dus een plek waar je niet als een debiel hoef te dansen, om je te vermaken. Dansen vindt mijn vriend heel erg stom. Ik ging altijd naar Rotown. Maar goed, dat was ooit. Wanneer ik er nu wel eens op een zondag fristi ga drinken met mijn stiefdochter, voel ik me serieus een oud wijf.

De Exit was leuk om bandjes te checken, maar ook dat is vergane glorie. Bij Dizzy dronk ik wel eens wat of bij de Doelen. Maar dat trekt me niet meer. En zo kan ik nog wel wat voorbeelden noemen van tenten waarin geen zin in heb.

Sowieso voel ik me soms een beetje verdwaald in Rotterdam.

Laatst was ik op Centraal.... Voelde me een toerist. Herken niks, loop om me heen te kijken, alsof ik net na veertig jaar uit de rimboe kruip.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Iez!

Witte Aap!

Zwarte ruiter (of hoe heet dat ding)

Westerpaviljoen

Purser's
Westerpaviljoen, Boudewijn, Opa en Stalles vind ik aanraders. Moet zelf nog eens langs bij het Nieuw Rotterdams Cafe
quote:badmeester schreef op 23 november 2012 @ 08:32:

Iez!

Witte Aap!

Zwarte ruiter (of hoe heet dat ding)

Westerpaviljoen

Purser's

Wat in Godesnaam is er leuk aan de Witte Aap?

Een niet bijzondere kroeg volgepakt met mensen die zich identificeren met ....... ja wat eigenlijk?
Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
Vandaag was ik op de Nieuwe Binnenweg, Mathenesserlaan, Heemraadsingel, Vierambacht.....

Het blijft mijn wijkje, ook al ben ik er nu 5 jaar weg.....
Dit is niet het einde. Het is zelfs niet het begin van het einde. Maar misschien is dit het einde van het begin.
Waar in Rotterdam kan je een beetje leuk Italiaans of Grieks eten ?
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Voor Italiaans kan ik aanbevelen Napoli op de Meent 81a in het centrum.

Napoli op iens.nl

Ga je naar 010, DS?
Borgodaneto op Rotterdam zuid, wel even reserveren!
Dit is toch wel de meest bizarre economische crises die ik ooit heb meegemaakt. Winkels en bedrijven die ik al kende vanaf ik een kind was zie ik verdwijnen.

Eén van de grote Mercedesdealers in Rotterdam opgericht in 1964 is deze maand failliet gegaan. In het centrum op de op de hoek van de Lijnbaan met de Kruiskade een kledingwinkel waar ik vaak in de etalage keek. Op Karel Doormanstraat een kledingwinkel van dezelfde eigenaar naast het reisbureau op de hoek van de Aert van Nesstraat.

Die hele grote schoenenzaak in de Aert van Nesstraat lijkt trouwens wel recessieproof te zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven