Entertainment alle pijlers

Ontvoerd Rtl 4

16-12-2012 20:14 886 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kijk mee naar dit moeilijke en actuele onderwerp
Ik lees met jullie mee, en lees hier dat het terughalen van dat meisje naar NL toch ook niet zou kunnen (omdat het dan terugontvoeren zou zijn), maar zoals ik het hoor en zie, is dat ook niet de bedoeling. In de omgangsregeling is toentertijd afgesproken dat de moeder en haar directe familie altijd telefonisch contact met het meisje mogen hebben en dat daarnaast het meisje twee keer per jaar naar NL komt. Deze afspraken worden niet nagekomen en volgens mij is het de bedoeling dit in ere te herstellen. Ik hoop dat het lukt, want van deze situatie wordt niemand gelukkig, dat meisje op de lange termijn ook niet....
Ben benieuwd...
quote:newimprovedkitty schreef op 20 januari 2013 @ 21:01:

waarom bellen ze hem niet gewoon? sterker nog.. waarom heeft Lisa hem niet gebeld in die 3 jaar?Ze wist niet waar hij woonde, volgens mij
Stressed is just desserts spelled backwards
Hij klinkt behoorlijk vermoeid.
Hee, hij komt uit het zuidwesten zo te horen. Dat 'eej' steeds tussendoor...
Haha nou moet die Peter ook een soort maatschappelijk werker spelen, maar hij is eigenlijk wel een beetje 'n hork...
Ik had afgedproken vanavond om 9 uur te bellen, maar nu is ze hier.

Zegt hij, dus wat nou geen contact?
Een beetje coolpack?
Ja, parkeerplaats is ook niet echt een juiste plek voor dit soort gesprekken.
Hij weet dus wel dat ze erbij was ('we zouden om negen uur bellen en nu is ze hier')
quote:Star schreef op 20 januari 2013 @ 21:07:

Zegt hij, dus wat nou geen contact?Idd :-s
quote:Star schreef op 20 januari 2013 @ 21:07:

Zegt hij, dus wat nou geen contact?Ja viel mij ook al op.
Ik krijg het idee dat moeders niet het hele verhaal heeft verteld, er is echt meer aan de hand.
Haha ja coolpack, zeeland eej
oh ok, heeft 't gezegd.
vaag verhaal weer. Inderdaad wat hierboven ook al gezegd is: dat ze hem laten overkomen als een misdadiger met dat achtervolgen.

Wat is er mis met gewoon aanbellen en vragen: hee Lisa wil weer contact..

het wordt allemaal weer zo opgeklopt.
quote:drankje schreef op 20 januari 2013 @ 21:10:

Haha ja coolpack, zeeland eej

Zag ik bij Bonje met de Buren, hoewel het toen (nog net) Brabant was, geloof ik.

Volgens mij staat Sjon hier, net als vorige weeek, ook wel wat genuanceerder in.
Vlgs mij is er wel regelmatig telefonisch contact tussen moeder en dochter. Hoorde die man nl net zeggen dat ze eigenlijk die avond om 9 uur weer zouden bellen, maar dat dit nu niet kan, omdat moeder in Canada is.
Ja John heeft het gezegd, maar die man zou bellen, terwijl er geen contact was. Dus dat is een mooi verzinsel van moeders?
Precies Lois!
Hij is niet dom. Dat hij het wil opnemen.
Heu? Is er een nieuwe rechterlijke uitspraak dan? Zijn regels?
afscheid?
quote:coolpack2 schreef op 20 januari 2013 @ 21:13:

afscheid?Ik denk dat hij het afscheid bedoelt wanneer het meisje haar moeder heeft gezien en wanneer ze daarna weer uit elkaar moeten. Hij zal toch ook wel merken dat het meisje haar moeder mist.
Ah ok, dat zou kunnen ja.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven