It will be lonely this Christmas....

16-12-2007 17:36 3228 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou, bij deze bombardeer ik dit topic tot het klets-topic van Kreeft, Tientje, Tweeling, MMR, Tangerine, Tim, Badmeester, Vinyl en vergeet ik iemand??

Verder is natuurlijk iedereen welkom!

Ik verklaar het bij deze officieel voor geopend! Op naar kerst 2008, Lonely of niet Lonely!

Ja, heerlijk! Ik was vrij deze week, dus het wilde wel.

Ben gelukkig wat bruiner dan op mijn avater.
Ik weet wel, ik heb niks te klagen, maar toch....

WIE, ik herhaal, WIE heeft al dat hooi besteld? Ik heb er lást van!

Verder alles helemaal prima hoor, net naar een concert van Blof geweest hier in de stad. Samen met duizenden anderen, het was echt zo druk! Maar geen onvertogen woord, bijzonder relaxte sfeer, super!

De rest van de groep ging nog stappen, maar Tien was zo moe van al dat niezen, hoesten en proesten dat ik maar aan mijn stutten getrokken heb. En nu zit ik dus op de bank met een doos tissues en glas limonade. Voel me weer helemaal 16 - de rest mag wel feesten en ik ben weer die doos die naar huis moet hahahaha

Ach ja, shit happens!
Hier ook veel gesnuf en genies. Heb al een receptje liggen voor zeer welkome neusspray en pilletjes, maar sja, apotheek is natuurlijk dicht en morgen ook.

Heb nog wel neusspray liggen, maar die is eigenlijk overdatum. Ik ben zo ver dat dat me niet interesseert en ik gebruik het toch. Een paar dagen kunnen vast niet al te veel kwaad kunnen??
Ik had vandaag geen zin in een conventioneel ontbijt, dus ik ben al snel aan het kokkerellen geslagen en heb een zomerse maaltijdsalade in elkaar gefabriceerd.

Met stukjes ei, biefstuk, kaas, aardappel, ananas en druif, en natuurlijk een slamix. (Met rucola) Sausje in elkaar geflanst en heb nu de helft ongeveer al achter de kiezen .
Klinkt smakelijk, Tangerine.

Inmiddels wel helemaal op zeker....
Zooo, net thuis van een middagje Roparunnen in Rotterdam, echt dik kippevel hoor! Ik neem uit dat de meeste mensen uit het westen dit fenomeen wel kennen?

Roparun is een estafetteloop van Parijs naar Rotterdam voor het goede doel: ondersteunen van mensen met kanker. Het hele jaar door zamelen we geld in voor de Roparun met allerlei acties en de estafetteloop is het sluitstuk. Ik heb daar twee jaar aan mee gedaan met mijn werkgever, maar ja, dat kan nu niet meer! Als je langs de Daniel den Hoed kliniek loopt/fietst en daar dan al die mensen met kale koppies langs de route ziet zitten, dan weet je weer waar je het voor doet en voel je niks meer in je benen. Want wat is een beetje pijn in je benen nou als je verder een gezond lijf hebt?

Het ging wel kriebelen hoor, volgend jaar zou ik er best weer bij willen zijn, maar ja, moet ik denk ik zelf een team starten

Maar goed, iedereen was weer heel de finish over gekomen, op wat ongemakken (diarree, pijnlijke kuiten etc) na. Super!

Ondanks dat ik de hele middag mijn zonnebril heb opgehouden, heb ik nu wel last van de polletjes, dus vanavond maar even binnen blijven, denk ik!

Hebben jullie leuke dagen gehad? Badmeester al een beetje je draai gevonden in je huisje?
Iedereen met hooikoorts, heel veel sterkte in deze zware tijd.

Gelukkig heb ik er zelf geen last van, maar kan me voorstellen dat het geen pretje is...

Heerlijk al die vrije dagen met dit weer. Mij hoor je niet klagen.

Uitslapen, lekker buiten ontbijten (broodje brie en salade), stukje op de fiets naar het bos en vandaaruit door naar het terras... s'avonds de BBQ aan...

Nu ff binnen, wordt nu langzaam aan donker rood...

Super Tientje, die Roparun... Goed doel!

Daar kunnen ze geen geld genoeg voor ophalen !

Ik kan me voorstellen dat het een kippenvel gevoel geeft! door de vermoeidheid wordt je emotioneel, en als je dan die patienten ziet...

Ik heb vorig jaar bij de vierdaagse afgezien.

Maar als je voor volgend jaar team leden zoekt, ben ik je man!

Daar wil ik ik m'n pijngrens nog wel eens voor op zoeken...
tien mijn huis vind ik echt helemaal heerlijk eerlijk gezegd
Ik heb de Roparun ook gevolgd. Sinds twee jaar doet ook een team van ons bedrijf mee. Een heel spektakel met alles wat daar omheen gebeurt.

Zondag uiteraard moederdag gevierd met ontbijt op bed. Met de traditionele tekeningen, en een zachtgekookt eitje.

Maandag zijn we nog op de open boerderijen dag van Campina geweest. Koetjes kijken. Achter geiten hollen en ook nog kippen vasthouden. Dus de mini kreeftjes vermaakten zich kostelijk. Daarna nog peperkoek gegeten met eigen gemaakte boter van geschudde slagroom.
quote:badmeester schreef op 13 mei 2008 @ 13:50:

tien mijn huis vind ik echt helemaal heerlijk eerlijk gezegdLekker he, je eigen stekje! Is alles ook al af nu?
Nog twee weken en dan is mijn laatste werkdag aangebroken bij mijn huidige werkgever. Gek gevoel hoor...

En dan gaat het grote op-en-neer-rijden beginnen! Moet 's ochtends om 6.00 uur opstaan, zodat ik om 7.30 uur kan beginnen. Ben erg benieuwd hoe dat zal bevallen!

Volgende week heb ik officieel afscheid van mijn managementteam en dan is het gebruikelijk om een cadeau te geven (rare traditie, I know) maar ik heb volkomen géén inspiratie. Hebben jullie een idee? Het liefst niet al te duur aangezien ik niet echt zin en middelen heb om er veel geld aan te besteden...
Jee, dat is inderdaad een apart gebruik zeg!

Het moet dus iets zijn voor het hele team, lastig...

Anders een grote pot bomvol drop oid?
Ja, dat ga ik doen voor mijn afdeling, goed idee!

Maar voor die chefkes... De meesten geven een boek als ze weggaan, maar da's mij écht te gortig. Misschien iedereen een koffiebeker met de eigen naam er op (schrijf ik er wel op met watervaste stift ofzo) en een doos met koekjes? Of is dat raar?
Hmmm.... Ik zou het er niet snel zelf opschrijven...

Boek zou ik ook niet doen nee, hoeveel chefs gaat het om?
Stuk of 10 Voor een beter idee doe ik het ook hoor! Spul hangt als los zand aan elkaar, heb met de meesten heel weinig, maar ja, schone schijn he....
Tientje,

als het maar om een 'aardigheidje' gaat, zou je misschien kunnen kijken bij de Wereldwinkel, mits die natuurlijk in jouw buurt zit..

Ze hebben daar vaak mandjes met verschillende kleine frutsels zoals gelukspoppetjes in een zakje of i.d., of een mini-notitieboekje, dit soort dingen zijn altijd heel kleurig en het zegt meestal wel iets persoonlijks, en het kost vaak niet meer dan 1 of 2 euro.

Maar misschien is dit te kinderachtig?
Thanks voor je suggestie maar ik vrees dat dat 'em ook niet wordt... Ik vind het zó moeilijk, die lui roken dikke Havanna-sigaren en drinken cognac en we gaan eten in een restaurant met een Michelinster... Alles wat ik bedenk is een soort van min... Voelt niet zo leuk eigenlijk... Blij dat ik daar niet meer bij hoor straks...
...ik had al een beetje zo'n idee....niet van dat idealistische, spirituele...

Weet je wat? Allemaal een klapsigaar!

Nee, dat is onzin. Het ligt gevoelsmatig meer naar de kant van dat je er een beetje goed mee uit de hoek moet komen bij wijze van laatste indruk, dan een ludieke actie.

Tsja, moeilijk. Ik merk het al. Ik blijf malen tot je iets gevonden hebt. Laat je het dan wel even weten als het zo is? Dan heb ik weer rust.
Hahaha, thanks! En tuurlijk laat ik het weten!
quote:Perel schreef op 15 mei 2008 @ 10:51:

Tientje,

als het maar om een 'aardigheidje' gaat, zou je misschien kunnen kijken bij de Wereldwinkel, mits die natuurlijk in jouw buurt zit..

Ze hebben daar vaak mandjes met verschillende kleine frutsels zoals gelukspoppetjes in een zakje of i.d., of een mini-notitieboekje, dit soort dingen zijn altijd heel kleurig en het zegt meestal wel iets persoonlijks, en het kost vaak niet meer dan 1 of 2 euro.

Maar misschien is dit te kinderachtig?

Goed idee zeg, van die voodoo poppetjes!

Jaaaa voodoopoppetjes! Met dikke sigaren in hun mondjes en overal naalden. En nee, daar bedoel ik helemaal niks mee, écht niet
Nou zie je wel? Als je er met zijn allen even tegenaan gaat is een goed idee nooit ver weg!
Ok, nu even een serieus idee: een tasje met daarin een plantje (een vergeet-me-nietje, om precies te zijn) en daarbij een kaartje met een persoonlijke tekst?

Dat vergeet-me-nietje klinkt vast heel pathetisch, maar het is volgens mij niet duur en ach, het staat best leuk toch? Niet?
ze moeten jou een kado geven wat een onzin
quote:badmeester schreef op 16 mei 2008 @ 11:36:

ze moeten jou een kado geven wat een onzin

Helemaal eens, maar ja... zo gaat het in de praktijk dus niet... Over nieuwe banen gesproken: ben jij al begonnen?

Iets heel anders: het is weer WEEKEND! Wat gaan 'we' allemaal doen? Ik ga zo mijn aller- allerlaatste nachtdienst draaien en dus de halve zaterdag verslapen. Verder nog geen enkel concreet plan eigenlijk. Maar dan kan zó weer veranderen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven