December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Oef, hoe is het gegaan met de kijkers?

Was inderdaad een flink fikkie bij de TU!

Floddertje, getver wat balen dat Floortje weer zo aan het spoken is...

Mooi bakkie zeg! Lekker ruim zo te zien!

leuk zo'n verlaat moederdaglied!

Wat een rotbericht van die vader zeg...

Hoe was het bij Plien en Bianca?? (zegt me eerlijk gezegd niks )

Ainne, wat fijn dat het zo veel beter gaat met je Aimee!

Tot nu toe is er nog niks in het potje terecht gekomen, maar ze vindt het wel erg interessant! Ach het komt wel, ze is ook nog wel jong.

Amber is de laatste tijd ook erg aan het dromen heb ik het idee, echt sneu voor die kleintjes...

Wat een leuke foto's van je meiden zeg!! (zeker die laatste van aimee is erg mooi!)

Sannie, heftig he als zo iets dicht bij komt...sterkte er mee!

Dat was dus toch nog een lekkere zwempartij voor Casper!

Fijn dat alles weer goed was op het cb...ik hoop dat casper snel door krijgt dat lopen toch wel leuk is!! Justin liep ook pas met 1,5 daar hebben zo ook nooit moeilijk over gedaan...

Nurse, wat een asobak zeg hihi!

Tinus, balen dat manu zo slecht in zijn vel zit voor jullie allemaal...

En ontbijtkoek in haar lijkt me inderdaad niet echt geslaagd nee, heb je er nog wat van kunnen maken?

Knorretje, wat een gedoe zeg met die kiezen...ben vandaag ook voor de 3e keer in 1,5 week bij de tandarts geweest...heb een fistel van mijn wortelkanaal naar mijn kaak lopen die maar niet over gaat (heb er verder gelukkig geen pijn aan, maar het blijft maar dik en er komt pus uit, dus goed is het niet...) ze hebben nou 2 keer mijn kies open gemaakt en helemaal gespoeld en vandaag heeft hij hem niet meer open gemaakt, maar alleen maar antibiotica voor 3 dagen gegeven, hopelijk slaat at aan en dan moet ik 17 juni terug om het "af te maken" ben benieuwd....

Joni, ben wel benieuwd naar Boyd z'n korte koppie!

Fijn dat hij weer beter is!

lekker dat alles zo goed gaat met de zwangerschap, alleen wel de harde buiken im de gaten houden inderdaad!

Yora, goed van je zeg dat je vast aan het voorleren bent!

Mette, je maakt me wel nieuwsgierig zeg!!

Ik had vanmorgen bezoek van iemand die het huis nog kwam bekijken met 2 kids ( 1 van 3 en 1 die op dezelfde dag geboren is als Amber) Nou heeft ze me daar een partij "achtelijk" lopen doen, ze klom echt zowat in me en krijsen dat ze deed, als die kinderen alleen maar naar haar keken was het al helemaal fout....echt genant gewoon, heb haar op een gegeven moment maar op bed gemikt, er was echt geen land mee te bezijlen, daar heeft ze een klein half uurtje rustig gelegen en daarna ging het beter (toen ging het bezoek ook bijna weg hihi).

Zo heb mijn best weer gedaan dacht ik....
nurse: even een reactie op je hard op denken over je cyclus, ik heb bij de eerste 6 maanden volledige bv gegeven, geen menstruatie, ben toen 1 voeding gaan vervangen door kunstvoeding, en was toen binnen een maand ongesteld. Dus wie weet werkt dat bij jou ook zo, en kan je zo toch nog een tijdje doorvoeden. Andersom kan ook he, dat je nu zou stoppen met bv en dat het evengoed nog maanden duurt voor je cyclus op gang is, en dan is het toch wel goed zonde van je wens om bv te blijven geven. Hopelijk komt alles snel op gang!
Marloes:

Zeker je best gedaan En wat vervelend dat Amber zo raar deed?!

hihi, echt erg, M. is even naar de bezinepomp gereden om iets lekkers te halen voor me *schaam*

Maar hij wilde toch even bandenspanning controleren
Hey Arwen!

Wat lief dat je even langskomt! Stel ik echt op prijs!

Ik heb besloten om het maar even op zn beloop te laten, iig wil ik 6 maanden bv gegeven hebben en hopelijk komt ze dan niet meer zo vaak als we beginnen met bijvoeding.

en ja, misschien dan ook maar een voeding gaan vervangen als dr na een tijd niets 'gebeurd'

Bij Roxanne was t meteen raak na het stoppen van de bv maar dat hoeft nu niet zo te zijn he, en mede daarom wil ik nog niet stoppen... vind het ook nog zo fijn om te doen....

Maar een derde is ook zo welkom!

Ja, nou, ik kan wel pagina's dr over voltypen, komt dr op neer dat ik de 6 maanden zowiezo wil halen en dan zien we wel

Nogmaals bedankt voor je reactie !!

xx
nog even dan... vanmiddag begon het te regenen en terwijl ik snel alles naar binnentrok, dook casper de garage in.. en voordat ik hem er weg kon halen, lag hij onder de step van Renske.. precies verkeerd, want hij had een buts in zijn voorhoofd.. Tja, ik had al laatst bedacht dat ik lijm thuis wilde hebben, maar dat was er nog niet van gekomen. Dus maar de huisarts gebeld en ik kon gelijk komen.. En ja, ze wilde het lijmen, ja het was een lelijk wondje. Dus Casper heeft zijn eerste litteken...

Yora, wat Casper heeft.. Hij loopt gewoon nog niet. als baby een tijdje fysio omdat hij te slap was en daardoor een kromme rug had. En een revalidatiearts vertelde dat die kinderen vaak ook wat later lopen. Laatst met een kinderfysiotherapeut gesproken over hoe ik hem kon stimuleren en toen ik haar over Casper vertelde, had ze zoiets van die weet gewoon dat hij kan vallen en dat wil hij niet. De verpleegkundige van vandaag had eerst niet eens in de gaten dat hij niet zou kunnen lopen, omdat hij zo soepel overal langsliep en op klom. Zij maakt zich ook geen zorgen gezien de rest van de motorische ontwikkeling. Ik vertelde haar wat de fysiotherapeute dacht en zij was het daarmee eens... Enerzijds baal ik soms wel dat het wat langer duurt, anderzijds zie ik geen andere ontwikkelingsachterstanden. Maar ik weet ook dat ik soms wel erg nuchter ben en zit in het dilemma dokter - moeder... En dat je dan allerlei collega;s hebt die weer hun eigen expertise hebben...

ik moest trouwens wel weer lachen op het CB, bij 18 maanden moeten ze 2 blokjes stapelen, dus kreeg casper 2 blokjes.. Dat hij thuis al 6 blokjes stapelt, maakt niet. Bij 2 jaar krijgt hij pas 3 blokjes, want dan mag hij 3 blokjes stapelen.. Dat van wiechenschema toch altijd (nog erger bij de 3 jarige test.. Renske moest een vormenstoof doen, dat doet ze al eeuwen, ze heeft laatst al een puzzel van 50 stukjes gedaan, maar nee de vormenstoof hoort bij 3 jaar... ze had gewoon geen zin om te kijken)
oh en dekamarkt is alleen in de randstad, ik had er vroeger in Leiden ook een.. En ik vind een dierentuin ook te veel afleidend voor een meeting, dat is iets van mij.. Een meeting doe ik om de mensen te spreken en dan ga ik niet ergens heen waar ik ook van alles wil zien.. dit is een gekke gedachtenkronkel van mij
Oh, en nog even iets, ik had me eigen ingeschreven voor kinder EHBO, vind ik wel belangrijk om te kunnen.

Vandaag bericht gekregen, de cursus gaat door.

(ze moesten even afwachten ofdat dr genoeg aanmeldingen kwamen)

19 mei begint ie.

Sannie:

Balen van zn eerste litteken, hopelijk geneest het netjes en gaat hij snel lopen.

Over de meeting, je moet het helemaal zelf weten.

En idd vreemd op t CB.... achja.

Heb mn kwatta alweer op hihi.

xx
anoniem_6181 wijzigde dit bericht op 14-05-2008 22:13
Reden: stukje bijgevoegd
% gewijzigd
Tinus kijk even op hm. Je kan met ons meerijden als je wilt zaterdag.

Meiden ik vind het echt lullig maar weer maar een kort berichtje. Ik moet nog even de boodschappen bestellen en daarna nog wat voorbereiden voor morgen.

Kijkers dinsdag waren positief. Vrijdag weer andere kijkers. Gelukkig heb ik alles nu schoon dus dat is een stuk sneller klaar dan.

Nurse die cursus wil ik ook graag doen. Is echt nuttig heb ik begrepen. Maar hier zit ie steeds vol :(

Mette nee ik woon niet dicht bij de TU. Ik had wel de hele dag uitzicht op dikke zwarte rookwolken.

Yora ik begrijp je best over dat het makkelijker/leuker is om dingen samen te doen. Tuurlijk moet je het alleen kunnen maar dat is soms ook gewoon ongezellig. Ondanks dat ik wel een relatie heb heb ik ook heel veel alleen moeten doen. Daarom ben ik zo blij dat we gaan verhuizen. Pas afgelopen vakantie hebben we voor het eerst echt dingen met zn drietjes gedaan, fietsen, zwemmen, kinderboerderij, uit eten enzo. was heel leuk hoor om t eens samen te doen.

Meiden verder ben ik wel enigzins bijgelezen maar ik reageer van de week nog wel wat uitgebeider.

x
Morguh

Oef:

Fijn dat de kijkers positief waren!

Succes met je voorbereidingen, en ach, dr wordt zaterdag vast wel bij gebept mocht je geen tijd hebben om te posten

Hier:

Pfffffffffffffffffffffffff wat een nacht zeg!

Gisteren overdag Yasmine vaker aangelegd in de hoop dat ze 's nachts dan wat minder vaak komt maar het werkte juist averechts lijkt wel, ze is 3 keer wakker geworden voor een voeding.... Anders 1of2 keer

Ah, Roxanne is wakker

xx
Heb nog even wat getypt op HM
Ik heb op HM gereageerd Oef, dank je!! Mijn enige probleem is nu nog hoe het moet met Manuels slaapje... Nu ligt hij alweer in bed namelijk, hij stortte gewoon helemaal in om 9 uur. Hopelijk is het over twee dagen wel beter, want behalve moe lijkt hij nu wel lekker vrolijk en zijn verkoudheid gaat ook de goede kant op.

Sannie: Ach wat klote dat Casper zo hard zijn hoofd heeft bezeerd. Zou inderdaad wel een goed plan zijn om lijm te kopen. Neem aan dat jij ermee om kan gaan. Ik zou niet weten hoe dat werkt namelijk.

Jammer dat je niet naar de meeting wil komen. Ik snap ergens wel jouw argument, want ik vind het zelf ook best een hele reis en de entree aan de prijzige kant en dat voor misschien maar een paar uurtjes. Maar aan de andere kant, ik weet zeker dat de kindjes de dieren ook hartstikke leuk vinden. En de mama's ouwehoeren toch wel! Ben nog nooit in Artis geweest dus ben benieuwd...

Nurse: Hee dat is inderdaad heet verstandig zo'n cursus! Ik heb er zelf ook al eens over zitten denken, maar nog geen informatie gezocht over het hoe en wat in onze woonplaats. Je zet me wel aan het denken, misschien ga ik eens op zoek.

Balen dat Yasmine zovaak wilde drinken vannacht. Misschien had ze een regeldag? (Heb je die nog bij haar leeftijd?? sorry, ben er al weer helemaal uit joh...)

Oef: Spannend dat het tweede stel kijkers alweer bijna op de stoep staat. Gaat goed! Tis een hoop werk hè om je huis helemaal aan kant te krijgen voor de verkoop. Dat is toch even anders dan dat je het voor jezelf schoonmaakt. Poeh, ben ook zooo blij dat dat niet meer hoeft.

Bij ons loopt vandaag de 'onder voorbehoud van financiering' af. Als we vandaag niks horen is het vanavond om twaalf uur officieel verkocht!

Mette: Nou je maakt me ook nieuwsgierig!! Ik neem wel aan dat je je kind geen Tinus gaat noemen, haha!

Hoe bevalt het zo met je nieuwe baan? Ben je al begonnen eigenlijk?

Je had het laatst nog over eenkennigheid. Nou, Manuel begint de laatste tijd wel een beetje te piepen als ik wegga bij het kdv of als Jp hem bij oma achterlaat. Maar dat is echt na 3 tellen weer over. Hij is ook helemaal gek op die leidsters en ook op zijn oma's dus hij zoekt gewoon iemand anders om mee te knuffelen. Wat dat betreft is hij wel makkelijk. Een tijdje geleden zaten we op een verjaardag en een vriend van vrienden (wij kenden hem niet) zat een stroopwafel te eten. Haha, drie keer raden wie er bij die vreemde kerel op schoot kroop!! Dat wordt nog wat als hij ouder wordt en we moeten hem uitleggen dat hij niet met vreemden mag meegaan. De eerste de beste met een stroopwafel heeft mijn kind mee!!

Yora: Nou knipkunsten is een groot woord! Ik heb gewoon het plukje ontbijtkoek eruit geknipt, zie je gelukkig niks van. 's Avonds in bad hebben we de rest eruit geweekt.

Ik snap heel goed dat je je soms een beetje eenzaam voelt als alleenstaande ouder. Zeker als Yora even niet meewerkt. Manuel is ook zo'n mannetje met pit en ik vind het wel eens lekker om JP er even bij te roepen als ik het zat ben. En we genieten ook samen van ons kind, dat is toch leuker dan in je eentje. Ik weet wel dat het niet hetzelfde is, maar je hebt toch ook je ouders, je zus en vriendinnen om samen leuke dingen mee te doen? Neem je die toch mee naar de speeltuin? Het kan alleen wat minder spontaan, dat is wel jammer.

Marloes: Jeetje wat een actie van Amber. Even een aanval van eenkennigheid! Was ze na haar slaapje wel weer wat gezelliger?

Mijn moeder komt straks en dan gaan we schoentjes kopen voor Manuel. Ze had beloofd om zijn eerste schoenen te gaan kopen als hij zou gaan lopen. Hij past nu nog steeds zijn eerste schoenen, maat 20, dus het was steeds nog niet nodig. Hij heeft echt kleine pootjes, volgens mij. Maar ja... hij is verder ook niet echt groot natuurlijk. De schoentjes die hij nu dagelijks draagt zijn Geox schoentjes met een zachtere zool. Het wordt nu wel tijd voor grote-jongens-schoenen. Zijn Allstars zijn ook maat 20 maar die vallen veel groter en die past hij nog steeds niet!!
Mainecoon: Hoe ist het jou eigenlijk? Je bent al een tijdje stil!
HM! :D

Ga even die kleine van ons voeden, heeft om 9:30 voor het laatst gehad...

xx
He dames alles goed hier hoor maar beetje moe weer de laatste tijd. Had natuurlijk pijnstillers sinds zaterdag en toen ben ik zaterdag/zondag en maandag iets te hard aan de slag gegaan hier in huis hihihihi.
Hey meiden,

Over de meeting; volgens mij wordt het een gezellig daggie uit!

Heb nu Noof maar even in bed gegooid want ze wilde vanmiddag niet slapen bij m'n moeder; ze lag een uur te kletsen.

Over de naam; whahaha, het wordt idd geen Tinus Op HM kwam ik achter de echte naam van A1mee, en die vond ik zo mooi dat ik meteen gevraagd had of ik er een optie op mocht nemen

O ze huilt nu.. hmm dat was niet de bedoeling..

ze stopt alweer, dus weer verder;

Tinus; Vannacht om 0.00 trekken jullie de champagne open??

Klote met z'n slaapje, maar misschien slaapt hij wel in de auto en heeft hij genoeg afleiding in Artis

Mainecoon; Eventjes te hard aan de poets geweest? Doe maar rustig aan dan!

Oef; geeft toch niets zo'n 'ego' berichtje. Iedereen heeft het weleens druk of geen zin om te reageren

Marloes; oe benieuwd, ga meteen naar HM!

x
Ik heb ook even een duit in het zakje gedaan op HM (ookal ga ik zelf dan niet mee hihihi).
whahaha dacht een spannend nieuwtje van Marloes te gaan lezen, gaat het over de weersverwachting van het weekend, hihi!
Mette: Oh ja ik kan me goed herinneren dat je dat toen zei tegen A1mee van haar naam. Leuk dat ze dan 'vernoemd' gaat worden. Haha, bedenk me net dat we het over een baby hebben die nog niet eens gemaakt is...

Is Nova nog lekker gaan slapen vanmiddag?

Denk niet dat we die champagne vannacht gaan opentrekken hoor, ik hoop eigenlijk dat ik om 22u gewoon al slaap. Saai hè?!

Mainecoon: Blij dat het goed met je gaat ondanks de vermoeidheid.

Wanneer begin jij nou met je nieuwe baan?

JP kwam vanmiddag uit zijn werk met een verrassing voor mij: een verlaat cadeautje voor moederdag en hij had ook altijd gezegd dat hij me nog iets moois wilde geven de bevalling. Dat het kind alweer anderhalf is, vergeet ik maar even. Hij heeft het in ieder geval helemaal goedgemaakt met een supergaaf horloge van Seiko! Wow... ik was er stil van. Mijn totaal-niet-attente-man heeft me echt verrast!

Verder heeft Manuel er vandaag twee nieuwe woordjes erbij: papa en bal! Nu is zijn vocabulaire gegroeid tot maar liefst vier woorden (mama en auto waren de andere twee...)

De schoenenjacht is helaas niet geslaagd. Manuel heeft echt nog steeds een klein maatje (20) en daarvoor heb je niet zoveel keus in schoentjes met stevige zool. Binnenkort maar een nieuwe poging doen en dan gaan we maar de stad in meteen. Ik was nu met mijn moeder naar het winkelcentrum hier in de buurt.
tinus, waarom wil je eigenlijk schoenen met een harde zool. Die soepele zolen lopen toch juist zo lekker (vind ik zelf ook altijd...
Tinus: En bij speciale kinderschoenenwinkels? Goed van Manu! Weer twee woordjes erbij.

Ik ging vandaag naar de kinderboerderij met een vriendin. En haar kindje is echt helemaal Yora dr vriendje. Die vriendin kwam aan op de fiets en Yora wijst en zegt Die. En later heeft ze dat nog een paar keer gedaan. Hij heet dus Dean. Goed he van dr.

Nurse: Ik ben niet zielig ofzo hoor. Maar vind het best leuk om mezelf af en toe een beetje zielig te vinden.

Wat vinden jullie trouwens van mijn nieuwste constructie om hond en kind mee te nemen?

Mette: Ik ben zo origineel

Tinus/Yora

Heb email van Etos gekregen dat de witte waas komt door het speciale filtersysteem. Uiteraard goed dat het erin zit, maar ik vind het heel beroerd smeren. Ik mag het terugbrengen naar Etos, maar heb de bon niet meer.

Mette

Boyd kent geen enkennige fase. Morgen komt een buurvrouw van mijn ouders eventjes oppassen. Ik ben benieuwd hoe Boyd dat gaat vinden. Hij is wel gewoon bij ons thuis, maar ik denk dat het geen problemen geeft. Hij vindt het allemaal wel prima geloof ik. Alstie maar aandacht krijgt.

Ainne

Wat een schatjes heb je !

Yora/Nurse

Heb familiedag op de 17e dus. Volgende keer maar weer. Buikfoto en foto Boyd krijg je nog.

Nurse

Alleen nog een jongensnaam zoeken. Meisjesnaam hadden we nog van de vorige keer.

Boyd staat wel op van zittend naar staan, uiteraard wel met z'n handjes op de vloer. Grappig dat Roxanne nu in deze periode zit, terwijl Boyd dat "allang" achter de rug heeft. Maar Rox is weer veel sneller met praten, daarin is Boyd weer niet bedrijvig in (op dat of die na)

Marloes

Volgende week weer controle bij gyn. Zeg ik ook even van de harde buiken.
Hihihi Yora, wat een gave foto's! Wat cute die teckel! hoe heet ie? Wij vinden Teckels echt gaaf

En ik vind je niet zielig, medeleven ipv medelijden

Tinus:

Een regeldag? Regelnacht bedoel je? haha! weet niet, kan best... ach wat t ook is, tis wel een beetje lastig

Ik neem aan dat je met stevige zool niet meteen van die houten planken bedoeld he?

Ik geloof dat merk Gattino wel maatje 20 heeft, de zool is stevig maar nog wel enigsinds soepel.

Goed van Manu dat ie zn woordenschat heeft uitgebreid! Roxanne kan sinds gisteren ook 'auto' zeggen

(en papa, mama, boek, tas, jas, koek, boom, drinken, haar kammen, opa, oma, oom, King enz. )

Mette, zie je de meeting niet meer zitten? Of was het sarcastisch bedoeld?

Fijne avond meiden!

Ohja, ik ga ook maar even langs HM.

xx
anoniem_6181 wijzigde dit bericht op 15-05-2008 21:03
Reden: Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah ;-)
% gewijzigd
Oja... dacht ik vandaag veilig te kunnen winkelen in de AH, blijken ze daar allemaal leuke boekjes te hebben voor heel weinig. Stond dus weer buiten met 6 boekjes voor Yora. 2 boekjes van Dick Bruna. zo'n voelboek met flappen over een hond die zijn baasje kwijt is. En het duurste boekje was 3,50. Iedereen dus snel naar de Appie.

Nurse mijn teckel heet Nino.

Het wil trouwens niet echt lukken met mijn nieuwe nick hier. Want ik krijg steeds een foutmelding.

Yora ligt nu lekker te slapen en ik heb mijn tas met studieboeken bij mijn moeder staan. En dan slaapt ze wél.
Lekker zelf eten met vorkje en broodje met appelstroop

met het lange haar

met het korte haar en heel druk naar de tv-kijkend, mamma je zit in de weg!

Hey Yora; das ook een leuke nick: Nino

Wat een onwijs leuke foto op de fiets, en die van je diva is ook erg leuk!

Joni; Hahaha, lekker plakbekkie van de appelstroop. Kort haar staat hem ook goed!

Ik vroeg me af wat de kinderarts van de chinese medicijnen zei. Nog iets over de inhoud ervan? Ik heb laatst een artikel gelezen over de chinese thee/zalfjes etc. en daar schrok ik best van..

Nurse;Huh? ik heb juist ontzettend veel zin in onze meeting!!

O ja over die woordjes; ik heb een lijstje gemaakt op Noof d'r site wat ze nu allemaal zegt.Vind ik wel leuk voor later. Kom op zo'n 30 woordjes uit. Nog geen twee-woord zinnetjes hoor, Rox wel?

Tinus; wow, dat maakt een hoop onattenheid in 1x keer goed Jammer dat de schoenen niet gelukt zijn, Nova heeft ook die van Gattino. Evengoed een soepele zool, maar wel stevig genoeg voor buiten. Nova heeft ook de crocsMary-Jane's (die hebben een bandje over de wreef en zijn niet zo breed van voren) en daar kan ze heerlijk mee in de tuin ravotten, en in het bad en zandbak. Daar loopt ze overigens erg goed op.

Knor hoe is het met je kies?

Ainhoa; ik zag je in de wiehier. Dikke knuf voor jou!

Tinus, ik hoop op een goede nacht voor jullie.

Net even bij het tuincentrum geweest, heb wat spullies voor in de tuin gekocht. Altijd leuk. Nova had vanavond koorts, maar goed dat heeft ze wel vaker. Meestal is het na een nachtje slaap weer over.

Dikke kus!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven