Minnaar deel 19.

26-11-2012 12:53 3006 berichten
Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"
Heel bijzonder, dat ben ik met je eens!

En even hier dan maar, uit naam van OuweGod krijg jij een enorm compliment voor je foto's. Vooral de belichting vond hij erg mooi!
Alle reacties Link kopieren
Dank dank ;)

Laatst kreeg ik ook al weer een veer in mijn kont vanwege een foto.. Dat was dan ook wel een foto om je vingers bij af te likken.. echter stond er eten op.. en geen lekker wijffie :P

Veren in je kont zijn best leuk. Maar je moet wel af en toe opschonen anders gaat het zo jeuken!
nee hoor! die blijven lekker zitten.. Ik ben soms net een pauw!
Oh leuk Rooss,!

Spannend dus over 2 weken een vervolg date...

Jammer van de Fries maar het hing al een beetje in de lucht toch ?althans ik voelde het een beetje tussen de regels door hangen de laatste weken...

Tja die koffie ... ik geloof dat we alleen de 1e date koffie hebben gedronken.

Vorige week stond hij me aan de bar op te wachten met een wijntje maar na al die weken had ik meer zin aan hem dan aan dat wijntje

@ Noa ja de ikea heb ik ook wel eens gehoord maar het is altijd zo mega druk hier op die toiletten...daar kun je hier niet ongezien iemand mee naar binnen tronen...
@Silver, je wilt toch niet zeggen dat je seks wilt hebben op de toiletten van ikea he? Dat is toch kansloos?

@Roos, wat jammer van DeFries, afscheid nemen doet toch altijd een beetje zeer...

Je nieuwe datemeneer klinkt wel als erg leuk en spannend!
@Rooss; he bah. Hoe verstandig en logisch het ook is, het blijft verdrietig. Dikke knuffel en kus.
Dank je wel lieverdjes! Gelukkig verliezen we elkaar niet uit het oog hoor. Ik heb een plekje in mijn hart voor hem en andersom. We blijven -als het goed is- dikke maatjes.

Neuken in een ikea toilet zul je mij ook niet snel zien doen. In geen enkel toilet trouwens!
Fijn dat jullie geen afscheid hebben genomen met een naar gevoel, Roos. Dat is heel veel waard.

In de Ikea zijn veel meer leuke en spannende plekjes! Bijv het badkamertje van zo'n ienimini kamer...genoeg stille plekjes! Niet dat ik daar nou ervaring heb (bange poeperd...) but it crossed my mind
Haha nee hoor, mij zie je niet in een Ikea toilet " onzedige" dingen uithalen !

Ik heb er alleen vaker van gehoord dat men daar toch meer doet dan plassen

Wel eens een toilet bij v/d valk onveilig gemaakt , maar kan niet zeggen dat ik het nu zo super vond dat geklungel op 1m2
Ik vond een parkeergarage spannend genoeg.. maar de ikea
Jammer Rooss, maar ja... de eerste minnaarrelatie 'tot in den dood' moet nog uitgevonden worden natuurlijk. Wel fijn dat jullie er gezamenlijk een feestelijke punt achter hebben kunnen zetten en dat je je kunt verheugen op een nieuwe spannende man

Neuqen op een IKEA-toilet en daarna zeker ontbijten voor 1 euro? Dan moet het wel heel erg crisis worden zeg....

Hoe is het verder met iedereen?? Ik mis een aantal oudgedienden eigenlijk, best benieuwd hoe het menigeen vergaat.

Met mij kabbelt alles rustig voort, nu een dikke week zonder contact met minnaar aangezien hij geniet van een welverdiende vakantie. Genoeg andere prioriteiten en volgende week staat er weer een kruisje in de agenda! Nice.
quote:Allegaartje schreef op 29 januari 2013 @ 12:21:

Neuqen op een IKEA-toilet en daarna zeker ontbijten voor 1 euro? Dan moet het wel heel erg crisis worden zeg....

Fijn, nu moet ik mijn collega's uitleggen waarom ik zojuist mijn thee tegen mijn beeldscherm heb gespuugd . Iets te visueel ingesteld...
Ha die Gaar! Leuk dat je je bevallige ruggetje heer weer eens laat zien! Welke oudgedienden mis je? Het viel mij juist op laatst dat we geen homogeen clubje meer zijn, tis meer een soort van komen en gaan. Prima hoor maar ik vind het wel jammer dat er geen echte verhaallijnen meer lopen. Daar kon ik als meelezer vroeger zo van smullen!

Inderdaad geen relatie tot in den dood hier en dat is prima. Hij heeft aangegeven dat het monogame leven velen malen meer bij hem hoort dus daar kan hij zich nu op gaan storten

En ik word ondertussen geplaagd en geprikkeld en dat is heel erg fijn. Echt weer dat spannende van het begin zeg maar. Hoe heerlijk is dat, om steeds opnieuw veroverd en versierd te worden...
heerlijk Roos, volop genieten. Dat intensieve in het begin is zoooo heerlijk en verslavend.

Ik kan merken en voelen dat het zich meer stabiliseerd en soms zou ik even weer terug willen naar die eerste periode.

Het geeft ook wel meer rust omdat je niet constant op je foon kijkt

Ja die verhaallijnen heb ik me in het begin echt zo aan opgetrokken toen ik de 1e stapjes op dit pad maakte.

Mischien toch eens meer verhaaltjes plaatsen allemaal ...
*Geeft Vivaflamenco een zemen lapje aan*

Oooh, met missen doel ik niet op heimwee hoor, maar meer dat het me opviel dat we een aantal mensen al geruime tijd niet meer hebben gezien terwijl ze misschien nog wel meelezen. Dus zonder nou een hele lijst namen neer te pennen (want dan doe ik ook weer mensen te kort), hoe is het met onze meelezers??

@Silver... niet steeds je sms'jes hoeven checken en mailbox nalopen, verkies ik ook boven de meeslepende spanning van het begin; hoewel ik er echt wel van genoten heb hoor.

Ik zal eens nadenken over een verhaal.
quote:silver1977 schreef op 29 januari 2013 @ 14:36:

Ik kan merken en voelen dat het zich meer stabiliseerd en soms zou ik even weer terug willen naar die eerste periode.

Het geeft ook wel meer rust omdat je niet constant op je foon kijkt

...

Ha hier ook, ik hou ineens weer tijd over op mijn dag voor andere dingen En toch maakt mijn hart nog steeds een sprongetje als ik op mijn telefoon een apje of mailtje hoor binnen komen alleen zijn ze meestal van anderen. (dus deze pavlov reactie zal mogelijk ook nog wel slijten)

Maar het heftige van de eerste weken (maanden) was ook wel heel leuk. Zou het zo over doen (met mijn huidige sv wel te verstaan, zeg ik nu hahaha)
Dag dames,

Ik zou graag willen meeschrijven..! Hoewel mijn situatie misschien net even anders is, maar het voelt goed om mee te schrijven zonder door het hele forum overdonderd te worden met vooroordelen, afijn, jullie begrijpen vast wel wat ik bedoel

Ik heb 1,5 jaar een affaire gehad met een gebonden man, nouja, hij heeft de affaire met mij gehad. Ik heb wat korte relaties tussendoor gehad maar we zijn nooit gestopt, ondanks de 298754 pogingen die we gedaan hebben. Te verslavend..

En nu.. Hij is weg. Hij had er genoeg van en wil met mij de toekomst opbouwen. En ik met hem! Spannend! leuk! maar man o man, wat een achtbaan van emoties..
met deze meelezer gaat het goed..geen veranderingen maar lees graag mee..ik blijf er van leren..
@paeonia, hij is weg , weg waarbij ?

Is hij weg bij zijn vrouw voor jou ?
ja ... ik lees het als 'dat hij 'weg' is bij zijn vrouw'.

Welkom Paeonia!. Zeker kan je je verhaal hier delen zonder vooroordelen of oordelen. Maar geef ons iets meer tekst AUB... als ik zo'n voorstel zou krijgen van m'n minnaar, dan zou onze heerlijke relatie per direct op de klippen lopen namelijk; ik zou echt helemaal 'not amused' zijn als hij zou aangeven dat hij 'er genoeg van heeft' en de toekomst met mij zou willen opbouwen. We kunnen van elkaar genieten als minnaars, juist omdat we zo'n sterke binding met ons beider thuis voelen....

Dus.. stel je even voor! Hoe oud ben je, ben je single, hoe ben je tegen je minnaar aangelopen en wat was jouw droom met deze man??
quote:triky schreef op 29 januari 2013 @ 16:42:

met deze meelezer gaat het goed..geen veranderingen maar lees graag mee..ik blijf er van leren..

Mooi Triky ! Gewetensvraag.... zit je te wachten tot zij ook 'weg is en er genoeg van heeft thuis of vaar je je eigen koers?'

Dit doet me trouwens denken aan de situatie van JJ, die huis- en haard (en zoveel meer) verloor aan de affaire met zijn - eveneens - gebonden minnares. Het wemelt hier van de minnaressen, maar het minnaar-zijn valt ook niet altijd mee, natuurlijk !! Hoe is dat voor jou, Triky.. heb je verwachtingen of is het goed zoals het is?
Paeonia (quelle nick!), ik heb je even geloept. Je had een eigen topic maar ik neem aan dat je daar omver gewalst bent. Ik ben wel benieuwd hoe het er nu voor staat? Je twijfelde toen hij voor jou koos, hebt het verbroken en nu is het dus weer aan? Gaan jullie samenwonen of woont hij nog bij zijn vrouw? Gaat hij enkel bij zijn vrouw weg om jou of was zijn huwelijk niet zo best meer?
quote:Rooss4 schreef op 29 januari 2013 @ 23:09:

Paeonia (quelle nick!), ik heb je even geloept. Je had een eigen topic maar ik neem aan dat je daar omver gewalst bent.

Ik vergeet dat altijd.. loepen. Smart-ass Rooss .

Ben je er blij mee, Paeonia, of heb je nog steeds vraagtekens?
hi dames,

Klopt, ik had een eigen topic inderdaad waar ik zocht naar ervaringen maar eigenlijk kreeg ik alleen de volle laag over me heen. Wel verwacht hoor, ik lees al heel wat jaren mee hier, maar het was niet de essentie van mijn topic!

Ik zal het verhaal wat uitgebreider neerzetten. We zijn collega's en hebben elkaar in de zomer van 2011 elkaar leren kennen. Beide in een relatie en er was nog niet veel meer dan wat onschuldig geflirt. Na een borrel zijn we bij mij thuis in bed beland en sindsdien is het begonnen. Hij ging op reis voor 5 weken en toen hij terugkwam was het hek van de dam. We zochten elkaar stiekem op, smste nachtenlang, en elke keer als mijn telefoon ging of als hij naar me knipoogte tijdens een meeting maakte mijn hart een sprongetje. Mijn relatie ging over (stond los van hem) en na 2 maanden bleek dat zijn vriendin zwanger was. We hebben toen talloze keren geprobeerd te stoppen maar het leek alsof we een verslaving hadden aan elkaar. Ik ben blijven daten ondertussen maar dat werd maar niks, want mister x ging maar niet uit mijn gedachten. En na 1,5 jaar kon het niet meer verder, want hoe spannend en leuk en verliefd ik ook ben, Ik wilde toch een nummer 1, en niet voor altijd een nummer 2 blijven.. Dus ik heb alles gebroken met hem, geen contact, nada. Dat hield hij 1 week vol en is daarom bij haar weggegaan. Ook omdat hij dit al een tijd lang wilde maar het niet kon verantwoorden omdat zij zwanger was, maar hij wilde niet dat ik uit zijn leven verdween. Ik ben vlak daarna op zakenreis waardoor ik ook even afstand kon nemen. En toen ik terug kwam stond hij voor de deur en toen was alle twijfel weg, want dit is wat ik wil! Dan kan ik ook kortsluiten voor mezelf of het echt alleen de spanning is, of dat dit mijn droomman is. Het is heerlijk samen.. Maar ook emotioneel. Je leert elkaar 'opnieuw' kennen en aan zijn kant moet er veel geregeld worden. Gelukkig heeft hij een eigen appartement en zijn ze niet getrouwd.

Sommige dingen moet ik zo om lachen, dat ik er nog steeds aan moet wennen dat we elkaar gewoon altijd kunnen bellen en dat we niet meer zoveel met tijd bezig zijn (op tijd weg, uurtje tijd, even snel koffie drinken etc).

Wat zijn jullie verhalen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven