Nieuw kapsel
dinsdag 29 januari 2013 om 21:12
Hoi
Ik wil mij lange haar inruilen voor een kapsel zoals Miley Cyrus met een licht asblonde kleur.
Wat vinden jullie hiervan?
Aangezien dit wel een extreme verandering is wordt ik wel onzeker voor eventuele reacties op mijn werk.
Ik zat te twijfelen om het gefasseerd te doen en eerst een asymmetriche side cut aan te brengen. Hoe denken jullie erover..?
[img]http://famous-wallpapers.com/wp-content ... yrus12.jpg[/img]
Ik wil mij lange haar inruilen voor een kapsel zoals Miley Cyrus met een licht asblonde kleur.
Wat vinden jullie hiervan?
Aangezien dit wel een extreme verandering is wordt ik wel onzeker voor eventuele reacties op mijn werk.
Ik zat te twijfelen om het gefasseerd te doen en eerst een asymmetriche side cut aan te brengen. Hoe denken jullie erover..?
[img]http://famous-wallpapers.com/wp-content ... yrus12.jpg[/img]
dinsdag 29 januari 2013 om 21:28
Ik vind het wel een mooi kapsel, maar niet iedereen zal het even leuk staan als haar. Ligt natuurlijk aan je gezichtsvorm en ook aan je haar zelf. Ik zou zelf de kop van George met het haar van Kramer worden (Seinfeld)....
Maar asymetrische side cut vind ik ook leuk.
Ik hou wel van een beetje ballen qua kapsel trouwens.
Dit kapsel vergt trouwens behoorlijk wat onderhoud. Niet alleen aan je haar, maar ook aan je make up en wenkbrauwen enzo, anders komt het niet echt over zoals bij Miley Cyrus maar dan ben je al snel gewoon iemand met kort haar.
Maar asymetrische side cut vind ik ook leuk.
Ik hou wel van een beetje ballen qua kapsel trouwens.
Dit kapsel vergt trouwens behoorlijk wat onderhoud. Niet alleen aan je haar, maar ook aan je make up en wenkbrauwen enzo, anders komt het niet echt over zoals bij Miley Cyrus maar dan ben je al snel gewoon iemand met kort haar.
dinsdag 29 januari 2013 om 21:29
dinsdag 29 januari 2013 om 21:36
Ik denk dat ik zelf wel eerder zou gaan voor iets als Pink heeft op dit plaatje:
Dat is makkelijker in onderhoud. Een beetje uitgroei is bij Pinks kapsel niet erg, zelfs nog wel geinig, maar bij Miley Cyrus' kapsel is al het korte gelijk donker en dan wordt het gelijk erg eighties als je het niet om de drie weken blondeert.
En je kunt ook wat meer varieren.
Dat is makkelijker in onderhoud. Een beetje uitgroei is bij Pinks kapsel niet erg, zelfs nog wel geinig, maar bij Miley Cyrus' kapsel is al het korte gelijk donker en dan wordt het gelijk erg eighties als je het niet om de drie weken blondeert.
dinsdag 29 januari 2013 om 21:37
dinsdag 29 januari 2013 om 21:47
Kun je een foto plaatsen van je nieuwe kapsel?quote:keeltjuh schreef op 29 januari 2013 @ 21:33:
Ik heb vorige maand mijn haar voor de helft afgeschoren. ik was echt doodsbang hoe het zou worden haha.... maar ben er ontzettend blij en alleen maar positieve reacties gehad.
Dus nu links een bos krullen
Rechts afgeschoren
Ik heb vorige maand mijn haar voor de helft afgeschoren. ik was echt doodsbang hoe het zou worden haha.... maar ben er ontzettend blij en alleen maar positieve reacties gehad.
Dus nu links een bos krullen
dinsdag 29 januari 2013 om 21:53
Kapsel van Pink ook leuk, maar vind ik net even te braafjes...quote:Vl43inder schreef op 29 januari 2013 @ 21:36:
Ik denk dat ik zelf wel eerder zou gaan voor iets als Pink heeft op dit plaatje:
[img]http://www.haarstylen.com/wp-content/up ... /pink.jpeg[/img]
[img]http://www.haarstylen.com/wp-content/up ... /pink.jpeg[/img]
dinsdag 29 januari 2013 om 22:37