Centraal Moderatortopic deel 6
woensdag 30 januari 2013 om 21:43
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Dit om het topic overzichtelijk te houden. Off-topic posts zullen dan ook zonder verdere waarschuwing verwijderd worden.
Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Dit om het topic overzichtelijk te houden. Off-topic posts zullen dan ook zonder verdere waarschuwing verwijderd worden.
Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
donderdag 31 januari 2013 om 15:40
quote:meryan schreef op 31 januari 2013 @ 10:23:
De afgelopen dagen stroomt het bugtopic vol met klachten. Er wordt door jullie echter niet op gereageerd. Ik vind dat best vervelend. Wordt het uberhaupt wel gelezen?
Dat vraag ik me ook weleens af.
En soms wordt het doorgegeven aan de technische dienst maar daar horen we eigenlijk niet veel van terug.
De afgelopen dagen stroomt het bugtopic vol met klachten. Er wordt door jullie echter niet op gereageerd. Ik vind dat best vervelend. Wordt het uberhaupt wel gelezen?
Dat vraag ik me ook weleens af.
En soms wordt het doorgegeven aan de technische dienst maar daar horen we eigenlijk niet veel van terug.
donderdag 31 januari 2013 om 19:19
donderdag 31 januari 2013 om 19:24
quote:JuniorModeratorViva schreef op 30 januari 2013 @ 23:36:
bijvoorbeeld structureel aanbod van een zelfde soort artikel(en)
Met vriendelijke groet,
Het ModeratorteamVraagje, wanneer ik mijn sieradendoos uitmest en 10 verschillende kettingen op het bord aanbied, is dat dan een structureel aanbod van artikelen?
bijvoorbeeld structureel aanbod van een zelfde soort artikel(en)
Met vriendelijke groet,
Het ModeratorteamVraagje, wanneer ik mijn sieradendoos uitmest en 10 verschillende kettingen op het bord aanbied, is dat dan een structureel aanbod van artikelen?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
donderdag 31 januari 2013 om 20:00
Vragen mbt de regels van het prikbord kunnen gemaild worden naar forum@viva.nl , ook zijn wij best bereid om te kijken of er topics ten onrechte zijn verwijderd. Graag hier on-topic blijven, alvast dank!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
donderdag 31 januari 2013 om 20:11
Mod, ik stel een paar hele duidelijke vragen die iedereen aan gaan. Blijkbaar is het niet duidelijk namelijk waarom het ene topic wel verwijderd wordt, en het andere niet.
Het lijkt me niet meer dan normaal dat ik daar hier antwoord op krijg.
Jullie zouden er trouwens via de mail op terug komen, dat is niet gebeurd, dus ik zou toch graag ergens een antwoord krijgen.
Het lijkt me niet meer dan normaal dat ik daar hier antwoord op krijg.
Jullie zouden er trouwens via de mail op terug komen, dat is niet gebeurd, dus ik zou toch graag ergens een antwoord krijgen.
668, the neighbour of the Beast
donderdag 31 januari 2013 om 20:14
Ik ben heel blij met de junior mods maar vind het eigenlijk niet gepast dat de mededeling over het prikbord gedaan wordt door 1 van hun.
Ik denk echt dat dit soort mededelingen door een gewone moderator gedaan moet worden. Ikzelf merk namelijk dat ik het moeilijk vind om te reageren op dergelijke mededelingen (ook per mail ook al weet ik dat de junioren die niet kunnen lezen) want ja die krijgen ook maar opdracht van jullie om dit op te schrijven en zijn vrijwilligers.
Mijn vraag is eigenlijk Vallen dit soort dingen wel binnen de functiebeschrijving die aan het begin gegeven is van de werkzaamheden van de junioren?
Ik denk echt dat dit soort mededelingen door een gewone moderator gedaan moet worden. Ikzelf merk namelijk dat ik het moeilijk vind om te reageren op dergelijke mededelingen (ook per mail ook al weet ik dat de junioren die niet kunnen lezen) want ja die krijgen ook maar opdracht van jullie om dit op te schrijven en zijn vrijwilligers.
Mijn vraag is eigenlijk Vallen dit soort dingen wel binnen de functiebeschrijving die aan het begin gegeven is van de werkzaamheden van de junioren?
donderdag 31 januari 2013 om 20:21
Oh, en Mods, ik heb net eens gekeken, ik vind dus op het prikbord een stuk of tien topics van mensen die iets zelfgemaakts aanbieden.
Die overtreden blijkbaar geen regels en ik wel.
Alleen het mijne is verwijderd. Ik wil dus nog steeds weten waarin mijn topic afwijkt van de andere en waarom de nieuwe regel alleen geldt voor mijn topic, waar in eerste instantie toestemming voor verleend was.
Die overtreden blijkbaar geen regels en ik wel.
Alleen het mijne is verwijderd. Ik wil dus nog steeds weten waarin mijn topic afwijkt van de andere en waarom de nieuwe regel alleen geldt voor mijn topic, waar in eerste instantie toestemming voor verleend was.
668, the neighbour of the Beast
donderdag 31 januari 2013 om 21:21
quote:CM_89 schreef op 31 januari 2013 @ 21:15:
Had net weer even storing, ik vroeg mij af is dit alleen op mobiel of ook via de computer? Ik forum zelf mobiel trouwens.
Of hoort deze vraag ergens anders?
Ik had net ook op mijn laptop de melding 'site under construction'
Zoals zo'n beetje iedere avond de afgelopen dagen.
Had net weer even storing, ik vroeg mij af is dit alleen op mobiel of ook via de computer? Ik forum zelf mobiel trouwens.
Of hoort deze vraag ergens anders?
Ik had net ook op mijn laptop de melding 'site under construction'
Zoals zo'n beetje iedere avond de afgelopen dagen.