Mode & Beauty alle pijlers

Wimperpermanent

31-01-2013 22:27 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit erover te denken een wimperpermanent te nemen. Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Is het resultaat mooi en hoe lang blijft het zitten?
Niet de moeite. Met mijn Hema tang zitten ze beter.
Nog nooit van gehoord.

Mij lijkt het niets.
Pinkwin in "Mislukte wimperpermanent"
Net dat topic gelezen, die chemische troep moet je niet bij zoiets kwetsbaars als je ogen willen.
haha
it's a big club and you ain't in it
Ik wist niet eens dat dat bestond. Nu wel . Weer wat geleerd dus.
zon wimperpermanent blijft net zo lang zitten totdat je wimpers uitvallen, 4 tot 6 weken geloof ik.

het zou voor mij de moeite niet zijn.
waarom zou je krullen in je wimpers willen?
quote:sabbaticalmeds schreef op 31 januari 2013 @ 23:29:

waarom zou je krullen in je wimpers willen?

Stijl is gewoon niet mooi

[img]http://www.impactlab.net/wp-content/upl ... lashes.jpg[/img]
Damnit!!!! Kan nog geen plaatjes plakken
steil bedoel je? Bestaat dat? steile wimpers, hangen ze dan in je oog?
't is maar waar je je mee bezig houdt.
Hoi, ik had er nooit van gehoord, maar via een collega bij haar het resultaat gezien en afgelopen woensdag ook geweest. Ziet er echt mooier uit, mAr ik moet zeggen dat ik t zelf nooit deed met een wimperkruller, dus voor mij puur gemakzucht dat ik er niet naar om hoef te kijken. Het zou zo ongeveer 4-6 weken moeten blijven zitten en je kan er gewoon alles mee doen.

Het inzetten is pijnloos, je ligt 2x8 min met je ogen dicht en klaar. Er werd mij aanbevolen om de eerste 24 uur geen mascara te gebruiken voor het beste resultaat.

Daarna kun je gewoon zwemmen, douchen, mascara erop etc etc doen, geen probleem.

Mij bevalt het prima, de kosten lagen rond de 35 euro.

Ben benieuwd naar andere ervaringen, zoals gezegd was dit mijn eerst keer om t uit te proberen. Voor mij voor herhaling vatbaar in ieder geval.
Jaren terug een keer gedaan. Was niks waard. Zag er weinig van. Inderdaad; wimpertang heeft beter effect!
Dan zouik toch eerder wimperextensions nemen..
quote:sabbaticalmeds schreef op 31 januari 2013 @ 23:52:

steil bedoel je? Bestaat dat? steile wimpers, hangen ze dan in je oog?Nou ze hangen niet in mijn ogen maar ze zijn gewoon recht en met mascara krijg ik ze niet omhoog gekruld. Dus ik dacht misschien is zo'n permanent het proberen waard. Maar twijfel nog steeds.
quote:sourpuss schreef op 01 februari 2013 @ 10:04:

Dan zouik toch eerder wimperextensions nemen..Hoe werkt dat dan? Waar kun je dat laten doen? En zou je dan niet mijn eigen steile wimper eronder door zien steken?
quote:AnnieThePannie schreef op 01 februari 2013 @ 08:34:

Hoi, ik had er nooit van gehoord, maar via een collega bij haar het resultaat gezien en afgelopen woensdag ook geweest. Ziet er echt mooier uit, mAr ik moet zeggen dat ik t zelf nooit deed met een wimperkruller, dus voor mij puur gemakzucht dat ik er niet naar om hoef te kijken. Het zou zo ongeveer 4-6 weken moeten blijven zitten en je kan er gewoon alles mee doen.

Het inzetten is pijnloos, je ligt 2x8 min met je ogen dicht en klaar. Er werd mij aanbevolen om de eerste 24 uur geen mascara te gebruiken voor het beste resultaat.

Daarna kun je gewoon zwemmen, douchen, mascara erop etc etc doen, geen probleem.

Mij bevalt het prima, de kosten lagen rond de 35 euro.

Ben benieuwd naar andere ervaringen, zoals gezegd was dit mijn eerst keer om t uit te proberen. Voor mij voor herhaling vatbaar in ieder geval.Oke dat klinkt goed!
Heb je al een Hema tang?!?!
quote:Snotolf schreef op 01 februari 2013 @ 18:19:

Heb je al een Hema tang?!?!Nee een kruidvat. Van het make-up merk New York geloof ik. Moet ik overstappen?
Ik heb wimper extensions. Is dat niet wat voor je?
Ik vind de Hema tang het beste. Al moet ik zeggen dat het er op lijkt dat ze iets aan de rubbertjes gedaan hebben want die slijten ineens wel erg hard.

Hoe is dat bij New York?
Is extensions leuk? Vertel eens!
quote:Snotolf schreef op 01 februari 2013 @ 22:14:

Ik vind de Hema tang het beste. Al moet ik zeggen dat het er op lijkt dat ze iets aan de rubbertjes gedaan hebben want die slijten ineens wel erg hard.

Hoe is dat bij New York?Die slijten ook best snel helaas.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven