Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Als de kinderen er niet zijn, is samen aan tafel eten, mooi gedekt en alles, toch ook al heel wat?

EN anders lekker saampjes op de bank voor de tv, dat vinden Elvis en ik zo heerlijk van even geen kinderen
Later is nu
Klinkt ook erg lekker, Dream. Het leuke van nog jonge kids is dat je iedere avond samen op de bank kunt vanaf pak'mbeet 20:00 u. Lijkt me best wennen als daar opeens twee koters komen te zitten t/m een uurtje of half tien ofzo.....

Maar samen eten daarentegen lijkt me HEERLIJK! Manman, dat mis ik echt; lekker rustig zitten eten, genieten van je hap, lekker kletsen, beetje natafelen.... Niet twee aandacht vragende, moeie-dus-lastige kids waardoor wijzelf het eten wegschrokken en continue erbij weg moeten voor een doekje hier, een dweil daar, een gevallen vork oppakken enz enz.......

Oeghhh en die Mav! Grijnz... Wel goed voor de teamspirit, toch?

Lil alles geregeld en nu rust?
komt wel Xop, komt wel..

Die van ons kijken nu op zaterdagavond mee naar Paul de Leeuw, en dat is best gezellig. Maak ik warme (chocolade-)melk voor ze, een koekje erbij... feest

En als ik daar niet zoveel zin in heb, gaan ze eerder naar bed en mogen ze nog lezen (als er geen Paul de Leeuw is, trouwens)
Later is nu
Oe Xop, dat lijkt mij ook zo gek (als de kindjes later opblijven): ik ben heel erg gehecht aan eigen avonden, al dan niet met GG. Van mij mogen zo nog heel lang rond half 8 naar bed gaan (maar hoe lang kom ik daar nog mee weg?).

Pfff, een werkklus-contactpersoon wil alles wat ik voor volgende week geregeld had/heb, omgegooid hebben. Da's best lastig, kost althans veel tijd en op vrijdagmiddag kan ik geen hond bereiken (net ambtenaren, die zorg-mensen ). Nou ja, dan maandag maar weer verder, als ik de Dot in bed heb.

Vanmorgen leuk netwerkgesprek met inspirerende meneer. Ik ben nog steeds aan het bedenken hoe ik huidig werk eventueel wil aanvullen, en waarmee dan en hoeveel dan, en het is erg leuk om met verschillende mensen te praten en mogelijkheden te zien en te onderzoeken. En verder is het vooral prettig om er goed de tijd voor te nemen, geen haast, geen druk, dat rust best uit. Ik heb mezelf tot de zomer gegeven om te praten, te denken en te broeden; daarna moet ik concreter worden (en weet ik hopelijk ook wat meer over voortzetting van huidige activiteiten, want voorlopig werk ik op tijdelijk contract). Leuk hoor, beetje ruimte in het denken en niet over zo veel stressdrukcrisis op.

Nu weer verder met Dochterverjaarszaken (morgen is de echte veraardag, wordt het grietje alweer 7!!! Niet te geloven.)
jemig , ook alweer 7 !

Inderdaad zijn mijn avonden me ook heilig, ik zou niet weten hoe lang je ze tot half acht in bed kan leggen. Tot ze 18 zijn ofzo toch?

Blijkt ineens dat ik wèl nog geld heb, dacht toch wel in het rood te staan, maar is niet zo. Ga dus lekker toch uit eten met bentos, gezellig!
AK uitleg klinkt leuk mado, veel plezier! enne, sinds wanneer is een overdosis aan piemels een probleem??
Nouje, de mijnen van 8 9 en 10 gaan door de weeks nog steeds om half 8 naar boven hoor. En vrijdags ook, omdat LE zaterdags meestal vroeg moet voetballen. Dan mogen ze nog wel even lezen tot half 9. Daar hoef ik ze dan niet eens op te controleren. Op zaterdag opblijven en zondag weer op tijd.

Afgelopen zomervakantie was het ook voor het eerst dat ze echt lang opbleven, omdat ze eindelijk eens uitsliepen.

Lekker Lil, dat je even alles rustig op een rijtje kunt zetten.
Later is nu
Ha, ja, dat wilde ik ook nog zeggen, Bentetje. Volgens mij heeft Madootje die thuis ook al, trouwens

Klinkt echt leuk en gevarieerd
Later is nu
Even tussendoor; ik heb de gratis drankjes kaart binnen!!! Gaan we nu de 23e of de 24e? 24e mij ook okay, dan heb ik voor de 23e ook al een leuke optie (tussen mijn dips en ellende door heb ik een leuk leven, ik snap die dips en ellende dan soms ook gewoon echt niet, raar gedoe).

Zal ik er dan voor de vrijdagmiddagborrel zonder gratis drankjes dan maar even een rijtjespost ingooien?

Leker genieten Bentetje!

Goed bezig Lil!

Ik zou jou best als moeder willen Dream, je doet altijd leuke dingen!

Mav de regen overleefd Meave?

Xop, Lief en ik gooien soms gewoon eerst de kindjes op bed en eten dan later samen. Ook een optie!

Madootje, ik heb ook nog nooit in het buitenland gewoond hoor. Zou het nu met kinderen ook niet zo snel meer doen geloof ik. (ivm grootouders/familie)

ALex nog steeds aan de betere hand?

Pimpel; wat AK verhaal betreft; moet nog steeds zeggen dat ik het zo goed van je vind en dat ik het altijd fijn vind om te lezen hoe je optimisme overwint!

Bloesemeis lekker ding, heb je nog leuke plannen voor het weekend; niet te veel werken hoor, maandag maar weer (zie ik je dan??)

Kjong, ben je van 17 tot 27 juli in je eigen town of in verweggistan?

Bam, wou nog steeds zeggen dat ik 'gewoon' bij elk hertachtig ding dat ik zie even aan jou moet denken. En bij dat boek al helemaal, omdat ik jou een dapper ding vind!

Mims; bevestiging van de kaartjes is binnen. We gaan we gaan!

Oh god, ik moet hier ook niet aan beginnen, ik ben slecht in rijstjesposten en veel te bang iemand te vergeten.....

zwaai ik nog even naar Q (hello dear, kun je een frappocino van Starbucks voor me meenemen??)

en naar Ely

en dan weet ik het niet meer.

DOEG!
Pimpel; ook een manier om geld te verdienen:

Bent u geïnteresseerd om eens mee te doen aan een leuke, nieuwe quiz op televisie?

Dat kan, want het programma De Gemene Deler op RTL4 is op zoek naar kandidaten.

Deze nieuwe quiz zal aan het begin van de zomer worden uitgezonden. In de quiz wordt een beroep gedaan op de algemene kennis en de mondigheid van de kandidaten. Per spel worden drie kandidaten aan elkaar voorgesteld en zij moeten met elkaar overeenstemming bereiken over het antwoord op de vragen. Hoe beter zij samenwerken, hoe groter het bedrag is dat zij kunnen winnen. Er staan hierbij grote eindbedragen op het spel.

Bent u tussen de 25 en 45 jaar?

Heeft u een algemene brede kennis?

Bent u fanatiek?

Heeft u een vlotte babbel?

Mail dan nu naar quizkandidaat@talpaproducties.nl. Vervolgens nemen wij weer contact met u op
Ha, dat zou wel wat voor Elvis en mij zijn... we zeggen nl. altijd dat we sámen best wel een spelletje zouden kunnen winnen (dat voor 1 persoon is)

Hoezo doe ik zulke leuke dingen met de kinderen Toet? Ik vind het heel lief dat je dat zegt, maar af en toe is er een weekend voorbij en dan vraag ik me af "heb ik wel wat met de kinderen gedaan?" Tuurlijk, met weer als van de afgelopen weken, stuur ik ze ook gewoon naar buiten.

Anyways

ik heb nu opdrachtpapiertjes klaar voor het spel, morgen (Party & co op hún niveau, hoop ik) .. nu de rest nog.

Enneh

dámes

het is weekend, waar is u?

Later is nu
quote:lilian02 schreef op 16 mei 2008 @ 09:02:

Spiegels zijn het ook heel erg, die kindjes: confronteren je erg met wat meest onhandig is in je eigen karakter (bij mij dan).

Wil jij me dan vertellen wát precies jouw down-sides zijn???

Oh ja, dat was één van mijn blinde vlekken, da's waar ook.

De buien van de Bloesjes zijn over het algemeen te vergelijken met die van jullie kinderen. Denk ik. Alleen Oudste kan nogal heftig zijn (goh!? ), bloed-onder-nagels dus. Ik ga dan maar even weg (voor ik haar iets aandoe) zodat we allebei kunnen afkoelen.

Jongste is op een andere manier irritant: iets willen dat ik niet wil en dan blijven stampen op die zenuw. Dat is het moment dat ik tegen ze schreeuw en me daar weer voor schaam. Nou ja, gelukkig heeft ze wel humor. Als ik namelijk tegenwerp dat ik ook nét een mens ben, gaat ze daarover discussieren. Poepie.

Ik heb trouwens net uitgelegd wat "week worden" en "vertederd zijn" is aan Oudste. Zoals je je voelt als je Mops iets schattigs ziet doen. Dát snapte ze onmiddellijk!

En vandaag mag ik helemaal niet mekkeren over mijn kinderen want we hebben een rondje centrum gemaakt voor wat essentialia, in een new-age winkeltje álle mooie steentjes aanschouwd en een dvd-tje gehuurd, als bikkelbeloning voor Oudste, omdat ze weer een uitputtende testochtend achter de rug had. De hebben we met bord op schoot zitten kijken en dat was zo gezellig! Daarna gingen ze ook zingen zoals in de film (Enchanted, ) en hun kamer opruimen. Vrijwillig! Ik heb wel geholpen hoor en had heus wel door dat het een uitstelsmoes was om nog niet te hoeven slapen maar het is nu weer toonbaar boven. Fijn!

Even bijlezen weer. ~nipt aan een rood wijntje~
Bloes, dat klinkt als heerlijk genieten met je meiden!

Vind het zo leuk om te lezen altijd, over die leuke momenten met je meiden.

Hier is het vooral Zen die bloed onder nagels vandaan kan halen. Zootje is een stuk beter te sturen.

Zen kan zich echt gedragen als een verwend kreng (en ik vraag me dan weer af, of ik dat dus zelf heb gedaan )

Vooral als hij moe is is hij echt vreselijk.

Anderzijds is hij het juist ook weer, die ubercute kan zijn. Echt een opvretertje af en toe.

Zootje is veel gelijkmatiger, maar ook ontzettend lief van karakter.

Ze zijn wel allebei vreselijk oostindisch doof en dat vind ik zoooooooo irritant.

Morgen gezellig met de hele Elyfamilie naar de Pimpelfamilie.

Heb er zin in!
Toet, kus.
Ik geloof dat ik zondag ga bakfietsracen..... (verbaasd smiley aan)

Maar nu ga ik naar bed.

Als ik slaap heb ik nergens last van

Bloes, dat klinkt als een goede avond!

Veel plezier morgen Ely, doe je internetloze Pimpel de groeten van ons?!?!

Zoen terug Meave!
Hee Toet, ik ben er maandag wél hoor. Zal ik je weer van het station oppikken? (wat is dit leuk!)

En ik ga morgen met de Date naar een film want de Bloesjes zijn een nachtje naar de vaderfiguur. (Marge-dag ivm moederdag ) Ik heb besloten om de remmen nu wel los te gooien en hem suf te nöken. Ik vind hem leuker en leuker worden en denk dat ik mezelf in heb gehouden. En dat moet niet; ik loop wel het risico dat dit ook een fiasco wordt maar als ik het geen kans geef door reserves te houden, wordt het nooit wat natuurlijk.

En prompt begon de VL me uit te nodigen voor een avondje theater en gisterenavond mailde hij me een beetje een jaloersige boodschap. Als er íemand zijn kop moet houden als ik me op liefdesroofpad begeef...... Vanmorgen heb ik hem dat heel rustig duidelijk gemaakt. Wat een grapjas...
quote:Toet schreef op 16 mei 2008 @ 22:51:

Ik geloof dat ik zondag ga bakfietsracen..... (verbaasd smiley aan)

Veel plezier Ely morgen bij de Pimpels!
Tjonge, ben ik de eerste? Zal ik dan maar een gezellig ontbijtje verzorgen zo voor het weekend. Dames, tast toe.

Klinkt als een lekker dagje zo Bloes en opgeruimde kamers als eindresultaat zijn nooit verkeerd.

Ely, veel plezier bij de Pimpels. Deel even wat zoenen uit namens mij als je wilt.

Ik heb vanmiddag een verjaardagsfeestje van het zoontje van een vriendin. Met luchtkussen en al. Nu maar hopen dat het droog wordt/blijft want het wordt een drukke bedoening anders daar in huis.

Ik geloof dat ik er zo maar weer 1 in bed ga mikken. Mijn hemel wat een ochtendhumeurtje.
Luchtkussen

Sja, daar steekt mijn spelletjesmiddag vast weer magertjes tegen af Ik was net snoepzakjes aan 't vullen, kwam erachter dat wij eigenlijk helemaal geen snoep in huis hebben. Tsk

Lekker ontbijtje, Madootje! Dank

Toet, lekker geslapen?

Bloes, veel plezier!

En iedereen anders ook, uiteraard
Later is nu
Ik ben persoonlijk ook meer voor de spelletjesmiddagen dan voor een luchtkussen hoor.
Nou, als het luchtkussen eenmaal staat, lijkt me dat toch makkelijker Het regent hier trouwens, dat is dan weer niet zo leuk, met een luchtkussen.

Ben net even heerlijk onder de zonnehemel geweest (onderkant van m'n borsten wordt buiten maar niet bruin ) nu even crosstrainen en dan douchen en dan de snoepvoorraad eens aanvullen, om gelijk vanmiddag weer uit te delen

Toedels
Later is nu
haidieho,

Liekker genökt bloes? Je hebt gelijk, gooi die remmen maar los en laat VL lekker lullen.

De bakfietsrace wil ik graag meer over horen toet!

Gisterenavond heerlijk samen gegeten, lekker bijgekletst en zalig geneukt, altijd fijn. Nu echter wel wat moe, na slechts 5 uurtjes slaap....ach, het is rustig vandaag en ik kan mooi voorwerk doen voor de opleiding BHV van maandag en dinsdag.
Wat knapt een mens toch op van goed eten en goed neuken he Bentetje, doet 't hier ook altijd goed (eh, o ja, en van praten, praten vooal niet vergeten ).

Toet op de bakfiets? Da's, eh, een hele originele besteding van de zondag! En heb je dus wel oppas voor maandag? Ik ben er hier niet eens aan begonnen: er staat Zoon brengen, Dochter brengen, Dot cb, Dochter halen, Zoon halen, Zoon zwemmen brengen/halen op het programma. Dat gaat mij al eigenlijk net boven mijn macht. Maar wel jammer dat steeds de werkbesprekingen waar ik wél bij kan zijn, gecancelled worden! Afijn, ooit zal het wel lukken (die komende maandagoverleggen heb ik al wel geregeld).

Hier hele blije Dochter (nu bij haar moeder, morgen weer hier) vanochtend in de cadeautjes en de pannekoeken gezet, 7 jaar alweer, het moppie wordt groot! Straks een vriendinnetje voor Zoon hier, ook gezellig. En verder de gebuikelijke weekenddingen huishoudelijkheden beetje werken opruimen kletsen GG heel veel boodschappen markt ladieda.
Gefeliciteerd Lil, met Dochter.

Toet, de bakfietsrace zoals hier in de banner genoemd. De bakfietsrace in de grote stad? Laat me het even weten, dan kom ik aanmoedigen, ben toch Mopseyloos.

Fijn dat de kaartjes er zijn, trouwens, Heb er héél veel zin in. Groots "Afscheidsconcert" van crematorium is ook die dag bleek van de week, moet dus even een andere oppas regelen (schoonvader ligt nu dus in dubbele Reiki), maar komt vast goed. Fijn!

Ely bij de Pimpels, leuk! Veel plezier allen, en kus van Mops voor Lotje en Zen!

Alex, lieve stoere Alex toch, gaat het weer een beetje, meid? Als er iets is dat ik voor je kan doen, geef een gil, hè. Ik kom je werkelijk met alle plezier gezelschap houden, daar of hier. Ik ben een telefoontje verwijderd...

Nökse vanavond, Bloes. Enjoy! Laat je wel iets heel van die arme knul, hij zal niet weten wat hem overkomt, hihi...

3m (om aan te geven dat ik Kjong mis), veel plezier vandaag! Feestze!

Zo, een echte rijtjespost. Maar verder niets zinnigs te melden. Eigenlijk.
Wat wilde ik nou toch typen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven