Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Q, zit jij alvast je jetlag vooruit te werken mop? Goeie reis!!
Q is óveral op voorbereid!

~zet weer koffie op de bar want Driem doet ut nie~
ha, je was me nét voor

Ik zat natuurlijk koffie te drinken met andere moeders. Mama's wekelijkse uitje, koffie-ochtend op school

En dan nu de stad in, voor dingetjes voor het kinderfeestje van LE. Gelukkig is het mooi weer, dus is dat best wel lekker. En kan ik gelijk een nieuwe batterij in m'n horloge laten zetten. Ben ik ook weer bij de tijd
Later is nu
Gaat Q al weg? Goede reis dan Q! Niet te veel shoppen.

Mado, spannend!!! Klinkt goed.
~zet voor Meave en zichzelf nog even thee neer~

Tuurlijk mogen anderen hier ook van nemen

Toedels

Later is nu
Hmm.. lekker, Dream! Ik neem ook een bakkie thee! Ah, en hartstikke goed dat je op proef geslaagd bent! Geeft zelfvertrouwen!!

Whahaha, Bent, ik lach me rot. Zie het ook helemaal voor me........ Ik vind het dus ook ERG jammer dat deze site altijd zo'n vrouw aan de zijkant heeft staan, reclame laat zien e.d. Ook de avatars mochten van mij weg; kon ik veel ongeziener forummen . Deze site lijkt bepaald niet een serieuze "werk"site... Nogmaals, erg jammer !

Mooi, Mado, dat de gesprekken voor jouw gevoel goed gingen!

Goh, Pim, ik zou niet weten waar je die snoepjes kunt halen, maar ik herinner ze me nog wel van vroeger. Op de kermis mochten we altijd zo'n ding kopen, weet ik nog!! Dusseh.... is er nog een kermisje bij jullie in de buurt?

Ik moet Sophie ophalen van de PSZ..... See you!
Oh, over proefexamens gesproken. Ik ben ook voor het schriftelijk geslaagd (ook een 7). Ben nu dus helemaal klaar met de cursus.
Goed Meave!!!

Als Pimpel nog een kermisje zoekt, hier in Stad is er nog wel ééntje (dat je dat nou niet even kon melden, Xop)

Heb net heerlijk leuke dingetjes voor kinderfeestje gekocht. Kinder feestje houden is niet m'n hobby, de inkopen van te voren wel

toedels

Later is nu
wauw meave, wat geweldig! Fijn voor jou ook dream, dat geeft de burger moed.

wij hebben vanmorgen systematisch het hele huis schoongemaakt. Dat was nodig zeg, een heleboel spinrag en spinnen weggewerkt. Ik voelde me helemaal ma flodder. Nu is het helemaal fris en fruitig. helaas moet ik werken en zie ik er dus niets meer van, moet nog maar afwachten hoe het er morgen uitziet.

Dank voor de intelligente grafieken toet, zal er straks even gebruik van maken.!
quote:meave schreef op 14 mei 2008 @ 11:55:

Oh, over proefexamens gesproken. Ik ben ook voor het schriftelijk geslaagd (ook een 7). Ben nu dus helemaal klaar met de cursus.

Goed man!!!!

Wow Meave, gefeliciteerd. Ook van Madokus. Knap ding

Ze hebben niet gebeld. Geen idee hoe ik dit nou op moet vatten. Ik ga morgen zelf maar proberen te bellen, maar vind dit op zijn zachtst gezegd niet al te bemoedigend.

Kan ik nog wuiven naar Q of ben ik dan weer eens te laat.
Super Meave!!!! Goed gedaan!
oeps, slordig van ze zeg mado! Hopelijk betekent dit geen slecht nieuws!
Of het betekent dat ze ook server-problemen hadden en daardoor niet zo snel konden overleggen? *lampje*
ben benieuwd!
Ik heb net zelf maar geprobeerd te bellen. Eerst alsmaar in gesprek en toen ik eindelijk gehoor kreeg belde ik duidelijk niet gelegen en kreeg ik de vraag of ze zo terug mocht bellen. Kon moeilijk nee zeggen, maar ik ben bloednerveus inmiddels.
Wahhh, spannend!

Meave, wat ontzettend lekker dat dit nu achter de rug is en dat je het goed gehaald hebt, gefeliciteerd!!!
Ik ben nog steeds niet terug gebeld. Ik geloof dat deze mevrouw een andere definitie hanteert voor het woordje "zo" dan ik.
hè gatver, wat vervelend. Wel raar ook trouwens, niet erg netjes om duidelijker te zijn. Succes meid met afwachten!
Jullie mogen me voorzichtig feliciteren . Ik hou het maar even bij een beknopte uitleg, maar ze wachten nog officieel op toestemming om mij aan te nemen. Heeft met formatieplaatsen te maken. Ze verwachten deze toestemming binnen een week of 2 te krijgen, maar dat de toestemming komt is zeker. Ik ga volgende week vast een dagje meelopen, maar daar hangt voor zover ik heb begrepen mijn aanstelling niet meer vanaf. Is meer ter nadere kennismaking over en weer. Ze hadden me graag nu al aangesteld.
Jeetje Mado, dat is vervelend... niet goed voor de gemoedsrust.

Ik zit trouwens (weer eens) bij de telefooncentrale.. en het is drúk, niet leuk meer .. gelukkig komt er nu net een hulp bij, zodat de al aanwezige dame en ik in elk geval even kunnen pauzeren en eerder gemelde meldingen kunnen verwerken..

pfff

toedels weer

Later is nu
ha, stond m'n schermpje net te lang open

(voorzichtig dan)

GEFELICITEERD!!!
Later is nu
Mado, hoorde het net van Paps. Van harte!!!
Mado, wat super zeg! (voorzichtig) Gefeliciteerd dan maar!

En Meave ook al gefeliciteerd - lekker joh, dat je én geslaagd, én klaar bent met je cursus!

Hier begin ik me eindelijk weer wat meer oké te voelen. Wat een ongelooflijke kutgriep was (is?) dit, zeg - bijna 2 weken onder de pannen zijn is *niet* leuk. Verder doe ik een 'omgekeerde Toet': nadat ik de vorige keer zo zat te hannesen met mijn menstruatie, was ik het meteen maar 2 weken lang. Nu ben ik al ruim 2,5 week te laat. Hij gaat fijn Maandag maar weer langs de dokter. Ik kan daar inmiddels ook wel een strippenkaart gaan aanschaffen. Wat een gezeik, zeg.

Hoeren en sloeren moet ik nog over nadenken. Niet alleen omdat ik me nog altijd niet optimaal voel, maar ook omdat ik én al 2 afspraken heb staan voor dat weekend, én omdat ik mijn stoppoging qua roken niet wil jinxen, alcoholtechnisch gezien.

Lil, is vinger nu echt eindelijk helemaal over?
Ik prefereer machineleesbare ontologie.
voorzichtig dan maar: gefeliciteerd!!!

Goed joh! Leg in de AK nog eens uit wat je gaat doen als je wilt?

Wat rot alex, fijn dat je je eindelijk weer wat beter gaat voelen!

Ik ga ook niet mee hoeren en sloeren, moet die vrijdag de hele dag met schoolreisje (voorspelling `s avonds: afgepeigerd) en het weekend moet ik werken. weliswaar niet `s avonds, maar wel om 6 uur op en dat is combi met gezellig stappen met julie niet echt fijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven