Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Oppas voor maandag voor 90% rond. Met mijn optimistische inslag is dat dus zo goed als rond!

En bakfietsrace is idd die van in banner hier. Voor Orange babies. Gaat ook voor 90% door (want BJ werd opeens ietwat ziekjes na eten, dus dat is nog spannend voor morgen. Een kotsend kind in bakfiets vermindert vast je snelheid? Aanmoediging zeeeeer welkom natuurlijk. En gezellig! Kun je nog even Ruben Nicolai kijken!

Bloes en Bent dus lekker geneukt gisteravond. Toch leuk zo'n forum, dat je dat dan weer weet
nee hoor, er is toch genoeg ruimte voor al dat kots in die bakfiets? Je hoeft dus helemaal niet af te remmen!

Lil, gefeliciteerd met je grote meid! Wat krijgt ze van jullie?

Tsja, leuk hè, die neukinfo
Zou Dochter al helemaal moe en tevreden in dr pyjama zitten of nog druk aan het feestvieren zijn? Gefeliciteerd met Dochter Lil!
Ha, wel een emmertje meenemen dan, als je op kotsen rekent, wel zo prettig, om dat niet uit de naadjes te hoeven schrobben

Feestje was leuk. Spelletje af en toe iets te hoog gegrepen, maar met wat aanwijzingen van Elvis en mij kwam het best goed. Bije winnaars, chagrijnige verliezers. Daarna film en toen was het alweer afgelopen. Zit ik met 30 kant en klare pannenkoekjes over Ohnee, een stuk minder, want de kinderen hebben wel meer dan een half pak op.

LE was ook helemaal blij, omdat een vriendje, die verhuisd is, er ook bij kon zijn. En morgen komt dat vriendje alweer, omdat z'n pleegouders hier in de buurt moeten zijn. De pleegmoeder kon gelijk met andere moeders telefoonnummers uitwisselen, fijn die jongens, die daar dan zo blij over zijn.

Ruben Nicolai? Hoofdstad... hm.. nee, gaat niet lukken, iets met leren en examen enzo.. balen.

Nöken, hmm, dat kan dan wél weer geregeld worden.

Maarja, het is wel opblijfavond.. (en niets meer voor tv voor de kinderen)

Ik mis Kjong ook, maar ben blij Mimsey weer eens te mogen aanschouwen

Toedels
Later is nu
kan die banner niet vinden! In de hoofdstad, kan je niet ene stopje maken bij mij op het werk dan??
Tuurlijk Bent, dan sjees ik gewoon met die vandewedstrijdgeleende bakfiets bij jullie langs de receptie! :-)

Oh nee, positiever denken; ik win gewoon mijn eigen bakfiets en kom die gelijk showen!!!

Klinkt als gezellig feestje Dream, zie jij nou wel dat je leuke dingen met kinderen doet!
Succes met racen, Toet!

Bloes, klinkt leuk hoor, lekker verliefd zijn. Gewoon van genieten, je ziet vanzelf wel welke kan het op gaat.

Ik vind verjaardag met luchtkussens juist wel leuk. Niet om zelf te organiseren, ik vind het een beetje te veel van het goede, maar als het toch al geregeld is. Leuk voor de kinderen!

En kinderen zoet...dan kan moeders relaxen, zeg ik altijd maar.

Dagje in Pimpeltown was heerlijk genieten. Allemaal de groeten van Pimpel, die maandag hopelijk weer online is.

Echt heel erg relaxede en gezellig, ondanks het aantal decibellen, wat de kinderen gezamelijk geproduceerd hebben.

Het was een heerlijk chaotische, gezellige teringzooi
mogge, succes vandaag toet!!
Succes vandaag Toet. Hhhmmmm Ruben Nicolai. Dat wordt misschien ook maar een tripje richting de hoofdstad. Ik geloof alleen niet dat ik Madokus hierin mee krijg.

Feestje klinkt geslaagd Dreamer. En helemaal leuk dat de aanwezigheid van het vriendje zoveel jongetjes blij maakte. Toch altijd weer sneu, kindervriendschappen die verbroken worden ivm verhuizingen.

Feestje gisteren was vooral heel erg druk. Slecht weer, dus een enorme groep volwassen en (kleine) kinderen in 1 huiskamer. Luchtkussen was vanwege het slechte weer afgezegd en dat was maar goed ook want het is nauwelijks droog geweest hier.

Klinkt als een gezellige chaos bij de Pimpels Ely. Maar het klinkt daar eigenlijk altijd wel heel gezellig.
nou, dat vind ik ook! Ben benieuwd hoe de race verlopen is?
C/P:

Nou en eh... Mijn avond was errug leuk! We zijn naar die film geweest ( Into the wild = móet je zien! Erg mooi!). Daarvoor even wat bij hem gedronken en zijn huis gezien; jaren 30 huisje, erg leuk en gezellig. Na de film ben ik bij hem blijven slapen en nou eh.... dat was erg fijn! En nu loop ik met zo'n kop rond als die grijns-smiley. Hij moest vanmorgen tennissen en had gisteren voor mijn komst 150 km gefietst. Hij is nog topfit ook nog.

Anyway; ik laat het even zo. Ga niets verwachten, geniet van wat er is en zie wel hoe het verder gaat. Dat is precies zoals hij het ziet en voelt dus dat is wel goed zo.

~leest bij~
Wow, ik vind Toet heul stoer! Denk dat ze wel spierpijn zal hebben morgen.

En weet je? Ik ben nog steeds niet verliefd. Die functie hapert (of is gewoon defect, kan ook)

Nu moet ik écht wat gaan doen hoor!
Toet-update:

Ze hebben Bridget Maasland en Ruben Nicolai gezien, Toet staat NU in de startblokken en heeft een glas rosé op (Mims zo te horen ook). En Toet moet ook nog een auto starten maar heeft geen rijbewijs dus dat wordt leuk. BJ zit écht in de bakfiets, het is geen dummy, dus laten we bidden en duimen dat ze niets de bocht uitvliegen.

Sms-update van de race:

"Toet heeft zojuist haar eerste auto ooit gestart... Tipsy! Stoep (r?) wijf! Knalt nu naar de finish, laat de tour de france maar komen, haha..."

Om kwart over vier belde ik even naar huis voor een update: "Ik heb helemaal niets gewonnen!" Op dat moment loopt Bridget Maasland voorbij, ze hoort mijn opmerking en reageert met "Nee, godverdomme!". Mims en ik liggen in een deuk.

Niet gewonnen dus, die bakfietsrace (ze wilden niet eens op mijn verzoek van een hertelling van de punten ingaan, tsss!). Maar verder was het reuze gezellig. Gelukkig was Mims er. Sowieso altijd leuk als Mims er is, maar nu ook handig. Want ik kreeg gratis een hele fes rosee en een bak borrelnoten. Tja, dat was nooit goed gegaan als ik die in mijn eentje had moeten nuttigen natuurlijk. En Ruben Nicolai was al weg voordat ik de rosee open had!

En even voor de geschiedenisboeken; niet Bj, maar Meis was mee. En die heeft heel stoer geholpen met alle opdrachten, nadat ze eerst geschminkt was en zich misselijk had gegeten in de gratis chips en koekjes Een topdag dus! Volgend jaar doen we allemaal mee. Ut is nog voor een goed doel ook!

Nu eerst even sociaal doen met Lief. Morgen allebei weer hele dag op pad, dan zie ik m ook al niet!.
Het was echt heel leuk, Toet ging als een speer met haar roze boa. Dat ze om een hertelling vroeg dat bleek dat ze niet gewonnen had, was dan ook meer dan terecht, hihi...

Kan iemand mij trouwens op een cursusje "Zuipen"zetten, en dan bij voorkeur in een weekend dat ik Mops niet heb (komend weekend namelijk wel...). Na twee glazen rosé was ik wel errug melig. Gelukkig is Toet nog erger,

Maar het was dus fijn; zonnetje, Vondelpark, huppelende Meis, borrelnoten en rosé. Niet verkeerd. Helemaal niet verkeerd.

Oh, en een tattoo op de pols doet trouwens helemaal geen zeer..
Wat wilde ik nou toch typen?
http://amsterdamize.blogs...-bakfiets-race.html#links

(hierboven link naar filmpjuh (Mims en ik niet in beeld, das wel weer jammer)

Mims!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (vandaar dat je zo laat thuis was?!?!?!). Lekker ding dat je bent!
Das zeker jammer, die boa stond je zo mooi! Kleurde prima bij de chocolademellkvlekken, :-) Even gluren...

En inderdaad, ik moest nog even iets doen in de stad, hihi!
aaaaargggh mims!!! heb je hem?!?! FOTO!!!!!!!!!!!!!!!!!!! bikkel dat je de bent!

jammer toet, dat je niet gewonnen hebt; maar fijn dat het zo geslaagd was!het weer werkte ook lekker mee!
Nah, helemaal overheen gelezen. Mims, foto!
Waaaah, Mims, wat gaaf!! Ik ben heel erg benieuwd naar het resultaat!

Toet, ondanks niet gewonnen, ben je voor mij de winnaar hoor. Ik vind het maar wat stoer, dat je hebt meegedaan!

Mims, eigenlijk wel jammer dat je Mops hebt dit weekend. Was wel leuk geweest als je ook mee had gekund naar de kroeg.

Als Mops het leuk zou vinden, dan mag ze natuurlijk altijd bij Zen komen logeren, maar dat zal nog wel niet he?

(Al zou Zen het wel heeeel erg leuk vinden)

Dan kun je wel mee, namelijk

Ik heb alweer zo'n leuke dag gehad vandaag. Het is echt een topweekend!

Vandaag was er in het natuurmuseum/kinderboerderij in stad vlakbij woonplaats, een expositie over bodemdiertjes.

Biologen gingen van alles uitleggen over bodemdiertjes en daarna mochten de kinderen gewapend met schepje en plastic bakje op zoek naar diertjes.

Voor elk diertje kreeg je punten.

Zootje en Zen hadden slakken, wormen, kevertjes en pissebedden gevonden.

Met als klap op de vuurpijl een duizendpoot, die 50 punten opleverde.

Daarna weer naar binnen en de diertjes bekeken onder de microscoop, met weer uitleg van de bioloog. Zo leuk!

Vervolgens nog een rondje door het museum en allemaal mooie opgezette dieren, dieren op sterk water en andersoortige dingen gezien. Kinderen waren helemaal onder de indruk, zo lief!

Goede afsluiter was nog een rondje over de kinderboerderij en spelen in de speeltuin. Moeders in het zonnetje, echt super!

Erg leuke foto's gemaakt van het kroost. Opvretertjes zijn het
Moet opeens denken aan wat Mims zei toen we uit park liepen. Dat ze nog wat boodschappen moest halen in de stad. Brood enzo.

Da;s heel wat anders dan een tattoo!
Moest ik ook. Brood en fristi.

Ely, is dat die expositie die iedere woensdag en zondag is? Die staat namelijk ook nog op mijn lijstje. Klinkt leuk.

En hoewel Mops langzaam maar zeker over haar slaaptrauma heen lijkt te zijn, laat ik haar liever nog niet zomaar ergens slapen, Ik ben net zo blij dat ze inmiddels zonder urenlange huilbuien gaat slapen. Jammer, dus...
Weet ik niet Mims, het stond in de zondagskrant twee weken terug, volgens mij. Stond duidelijk datum van vandaag bij, dus eigenlijk denk ik dat dat wat anders is.

Maar natuurmuseum, met of zonder expositie is echt een aanrader. Kost maar 2 euro per persoon en is echt heel erg leuk. Wordt gerund door mensen met echt kennis van zaken, die heel leuk kunnen vertellen.

Volgens mij organiseren ze regelmatig wat.

Snap het helemaal hoor, wat betreft Mops.

Zie net bij Peter R de Vries iemand wiens man een hersenbeschadiging heeft opgelopen door een misdrijf.

Jemig, dat lijkt me heel heftig hoor, dat je man ineens niet meer de persoon is, die hij was....
Things to do lijstje van Mims

Naar Vondelpark om Toet te zien bakfietsen

Brood en Fristi kopen

Tattoo laten zetten

Mops knuffelen bij thuiskomst.

Ik heb vaak heel andere lijstjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven