Obese - 2013
dinsdag 29 januari 2013 om 10:40
Obese begint zondag weer! Wie gaat het ook weer trouw kijken?
Vanaf zondag 3 februari gaan zes nieuwe kandiaten, met de steun van presentatrice Wendy van Dijk, aan de slag met de overtollige kilo’s in een nieuwe reeks ‘Obese’ bij RTL 4.
De kandidaten
Ruben (222 kg), Michel (222 kg), Stanley (227 kg), Amanda (138 kg), Lilian (171 kg) en Tamara (163,5 kg) zijn de zes nieuwe deelnemers die de kans krijgen om hun levensstijl drastisch te veranderen. Mede door het succes van de eerste serie, die ook hun ogen heeft geopend, zien zij zelf in dat het zo niet langer kan.
Zwaar traject
Wendy verrast ze met de boodschap dat zij degenen zijn die het zware traject van 300 dagen ingaan. Zij hebben nog een hele lange weg te gaan en weten inmiddels wat ze te wachten staat. Lukt het ze om het tij te keren en een nieuw levensritme te vinden, waardoor ze in ieder geval uit de gevarenzone stappen en gezonder door het leven kunnen?
Vanaf zondag 3 februari gaan zes nieuwe kandiaten, met de steun van presentatrice Wendy van Dijk, aan de slag met de overtollige kilo’s in een nieuwe reeks ‘Obese’ bij RTL 4.
De kandidaten
Ruben (222 kg), Michel (222 kg), Stanley (227 kg), Amanda (138 kg), Lilian (171 kg) en Tamara (163,5 kg) zijn de zes nieuwe deelnemers die de kans krijgen om hun levensstijl drastisch te veranderen. Mede door het succes van de eerste serie, die ook hun ogen heeft geopend, zien zij zelf in dat het zo niet langer kan.
Zwaar traject
Wendy verrast ze met de boodschap dat zij degenen zijn die het zware traject van 300 dagen ingaan. Zij hebben nog een hele lange weg te gaan en weten inmiddels wat ze te wachten staat. Lukt het ze om het tij te keren en een nieuw levensritme te vinden, waardoor ze in ieder geval uit de gevarenzone stappen en gezonder door het leven kunnen?
zondag 3 februari 2013 om 16:08
zondag 3 februari 2013 om 20:15
zondag 3 februari 2013 om 20:17
zondag 3 februari 2013 om 20:18
zondag 3 februari 2013 om 20:19
quote:Rainbow01 schreef op 03 februari 2013 @ 20:15:
Ik kan er niets aan doen maar als ik hem zonder kleding zie
gaan vanzelf mn mondhoeken naar beneden en voel ik walging ik betrap mezelf daarop, terwijl ik me ook schaam voor mijn reactie die puur instinctief en spontaan naar boven komt.
herkent iemand dit?
Ook ik ben aan het kijken... forum werkt helaas niet mee...
Heb de discussie hier vanmiddag ook gelezen maar moet toe geven dat mijn eerste reactie dezelfde als van Rainbow was.
Maar vind het wel heel knap dat ie der nu iets aan wil doen!
Ik kan er niets aan doen maar als ik hem zonder kleding zie
gaan vanzelf mn mondhoeken naar beneden en voel ik walging ik betrap mezelf daarop, terwijl ik me ook schaam voor mijn reactie die puur instinctief en spontaan naar boven komt.
herkent iemand dit?
Ook ik ben aan het kijken... forum werkt helaas niet mee...
Heb de discussie hier vanmiddag ook gelezen maar moet toe geven dat mijn eerste reactie dezelfde als van Rainbow was.
Maar vind het wel heel knap dat ie der nu iets aan wil doen!
zondag 3 februari 2013 om 20:24