Entertainment alle pijlers

Obese - 2013

29-01-2013 10:40 2513 berichten
Alle reacties Link kopieren
Obese begint zondag weer! Wie gaat het ook weer trouw kijken?



Vanaf zondag 3 februari gaan zes nieuwe kandiaten, met de steun van presentatrice Wendy van Dijk, aan de slag met de overtollige kilo’s in een nieuwe reeks ‘Obese’ bij RTL 4.



De kandidaten

Ruben (222 kg), Michel (222 kg), Stanley (227 kg), Amanda (138 kg), Lilian (171 kg) en Tamara (163,5 kg) zijn de zes nieuwe deelnemers die de kans krijgen om hun levensstijl drastisch te veranderen. Mede door het succes van de eerste serie, die ook hun ogen heeft geopend, zien zij zelf in dat het zo niet langer kan.



Zwaar traject

Wendy verrast ze met de boodschap dat zij degenen zijn die het zware traject van 300 dagen ingaan. Zij hebben nog een hele lange weg te gaan en weten inmiddels wat ze te wachten staat. Lukt het ze om het tij te keren en een nieuw levensritme te vinden, waardoor ze in ieder geval uit de gevarenzone stappen en gezonder door het leven kunnen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Pretzel66 schreef op 03 februari 2013 @ 16:07:

Ik ga ook kijken vind het alleen jammer het een kanditaat per aflevering is.

Eerste seizoen volgden ze toch allemaal tegelijk ?Nee, ook 1 persoon per aflevering
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
quote:sprokkelientje schreef op 03 februari 2013 @ 16:08:

[...]





Nee, ook 1 persoon per afleveringJa ik ben in de war war met het progamma afvallers .
Alle reacties Link kopieren
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind hier dingen van.
joehoe!!!



vind het dan wel jammer dat je in de voorstukjes al ziet dat hij heel veel is afgevallen.
Alle reacties Link kopieren
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Alle reacties Link kopieren
ik ben er ook, zolang we in de lucht blijven
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
sanoma is weer aan het k,tten
Alle reacties Link kopieren
Erg hè Roos, het is de laatste tijd echt te treurig voor woorden.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Alle reacties Link kopieren




Als nou ook nog even het forum meewerkt!!!!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Ik kan er niets aan doen maar als ik hem zonder kleding zie



gaan vanzelf mn mondhoeken naar beneden en voel ik walging ik betrap mezelf daarop, terwijl ik me ook schaam voor mijn reactie die puur instinctief en spontaan naar boven komt.



herkent iemand dit?
Hehe. Eens kijken of ik ein-de-lijk kan posten. Echt niet normaal dit hoor. Vorige week zelfde tijd was 't mis. Maandagavond was 't mis. :-s
nou , het koste even moeite hoor, maar hier ben ik weer. hebben jullie ook problemen met het forum?



wat een leuke vrouw heeft Ruben
Alle reacties Link kopieren
Waarom zet Wendy een Ushi-stem op?
Ik vind hier dingen van.
Ik vond het ook niet fijn om naar te kijken toen hij net uit bed kwam. Ik denk dat dat niet echt raar is, het ís toch ook niet normaal? Hij is er zelf ook niet gelukkig mee. Zegt verder niet speciaal wat over hem (heb het verhaal niet helemaal gevolgd vanwege dat gekutkever met het forum).
Alle reacties Link kopieren
Ik voel geen walging Rain. Ik vind het vooral treurig voor de man en zijn familie dat het zover gekomen is. Vooral de gedachte dat die kinderen straks misschien geen vader meer hebben vanwege zijn overgewicht.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Oh, het verhaal komt nu haha
Alle reacties Link kopieren
quote:Rainbow01 schreef op 03 februari 2013 @ 20:15:

Ik kan er niets aan doen maar als ik hem zonder kleding zie



gaan vanzelf mn mondhoeken naar beneden en voel ik walging ik betrap mezelf daarop, terwijl ik me ook schaam voor mijn reactie die puur instinctief en spontaan naar boven komt.



herkent iemand dit?



Ook ik ben aan het kijken... forum werkt helaas niet mee...

Heb de discussie hier vanmiddag ook gelezen maar moet toe geven dat mijn eerste reactie dezelfde als van Rainbow was.



Maar vind het wel heel knap dat ie der nu iets aan wil doen!
hij is wel eerlijk
wat een ellende dit forum..
Alle reacties Link kopieren
Mensen ik kijk, maar ik ga zeker niet forummen

Dan slinger ik mijn laptop zo het raam uit
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
ik geloof dat ik het voor vandaag maar opgeef met het forum...



vond het in de vorige serie juist altijd leuk tegelijk het topic volgen en kijken maar het is vandaag echt een drama.



veel kijkplezier allemaal!

misschien probeer ik nog beetje te lezen maar posten zit er niet in.
Alle reacties Link kopieren
wat een treurnis die slaapkamer bladderend behang e,d



vind de man een hele leuke kop hebben ,jammer dat het zover gekomen is
hoeveel kilo?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook wel een PT -lesje van radmillo willen hebben ghe ghe

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven