Echte mannen vind je hier
woensdag 2 januari 2013 om 20:18
Het waren altijd de vrouwen, in het bijzonder de moeders, die liepen te trutten en 'ho' riepen. En het waren de mannen, ook de vaders, die best snapten dat kinderen een fikkie willen stoken, stiekem op een brommer rijden, of achter een afzetting kruipen met een verbodsbord ervoor.
Die mannen huizen hier!
Die mannen huizen hier!
dinsdag 5 februari 2013 om 10:49
quote:DollyParton schreef op 05 februari 2013 @ 09:50:
Hier is het super mooi weer!
Zometeen spring ik net als dat lammetje naar de dokter en dan ga ik verder met plannetjes maken om de wereld over te nemen. Nog tips hier?
Iemand ooit We!!ie nog gezien? We missen We!!ie!!!!!!!!!!!!!!!! (ja ook bij de Brandertjes)
Ik heb net in Aktueel het idee geopperd om de "Ik ben woedend" aktie te recyclen. Daar moeten we toch aardig wat mee kunnen.
Een paar ideeen:
"ik ben woedend" op een T-shirt met een waxinelichtje en een kroontje
"ik ben woedend" in combinatie met het logo van de SNS bank
"ik ben woedend" met de buienradar in beeld
"ik ben woedend" met 8 Eindhovense hoofdschoppertjes
Enfin, de lijst is naar believen uit te breiden. Roept u maar !!
Hier is het super mooi weer!
Zometeen spring ik net als dat lammetje naar de dokter en dan ga ik verder met plannetjes maken om de wereld over te nemen. Nog tips hier?
Iemand ooit We!!ie nog gezien? We missen We!!ie!!!!!!!!!!!!!!!! (ja ook bij de Brandertjes)
Ik heb net in Aktueel het idee geopperd om de "Ik ben woedend" aktie te recyclen. Daar moeten we toch aardig wat mee kunnen.
Een paar ideeen:
"ik ben woedend" op een T-shirt met een waxinelichtje en een kroontje
"ik ben woedend" in combinatie met het logo van de SNS bank
"ik ben woedend" met de buienradar in beeld
"ik ben woedend" met 8 Eindhovense hoofdschoppertjes
Enfin, de lijst is naar believen uit te breiden. Roept u maar !!
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
dinsdag 5 februari 2013 om 11:50
quote:pimpelmeesje67 schreef op 05 februari 2013 @ 09:06:
Te lang Deeds....
De kids hebben CITO deze week. Dochter is normaal een stresskip die heeeeeel slecht slaapt, maar hier staat ze vrij relaxed in. Maar toch spannend!Ohh spannend pimpel! veel nieuwe ontwikkelingen dus voor je kinderen t komende jaar... middelbare school en alles (god wat ben ik blij dat ik dat allemaal gehad heb...)
Te lang Deeds....
De kids hebben CITO deze week. Dochter is normaal een stresskip die heeeeeel slecht slaapt, maar hier staat ze vrij relaxed in. Maar toch spannend!Ohh spannend pimpel! veel nieuwe ontwikkelingen dus voor je kinderen t komende jaar... middelbare school en alles (god wat ben ik blij dat ik dat allemaal gehad heb...)
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
dinsdag 5 februari 2013 om 11:52
Peacy
Don, 1 probleem, ik ben niet woedend, niet eens een klein beetje sjaggie. Ik zou bijna willen schrijven ik ben heppie de peppie, maar we hebben geen kotssmiley meer.
I mijn nieuwe gynaecoloog! Ik krijg gewoon een mirena spiraaltje met plaatselijke verdoving en extra pijnstilling voor erna! En het is een vrouw van middelbare leeftijd, geen puisterige-net-geen-puber-meer zoals mijn vorige was.
Don, 1 probleem, ik ben niet woedend, niet eens een klein beetje sjaggie. Ik zou bijna willen schrijven ik ben heppie de peppie, maar we hebben geen kotssmiley meer.
I mijn nieuwe gynaecoloog! Ik krijg gewoon een mirena spiraaltje met plaatselijke verdoving en extra pijnstilling voor erna! En het is een vrouw van middelbare leeftijd, geen puisterige-net-geen-puber-meer zoals mijn vorige was.
dinsdag 5 februari 2013 om 16:00
quote:Peacy schreef op 05 februari 2013 @ 15:53:
*zoekt grote sterke man, met verstand van laptops én een die me nu even wilt knuffelen*
- grote sterke man: check
- verstand van laptops: eehhh ....
- wil Peacy knuffelen: check
two out of three ain't bad
* neemt Peacy in zijn armen en geeft haar een lekkere warme knuffel *
*zoekt grote sterke man, met verstand van laptops én een die me nu even wilt knuffelen*
- grote sterke man: check
- verstand van laptops: eehhh ....
- wil Peacy knuffelen: check
two out of three ain't bad
* neemt Peacy in zijn armen en geeft haar een lekkere warme knuffel *
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
dinsdag 5 februari 2013 om 16:03