Zou dit houden?

05-02-2013 15:33 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb een beetje een rare vraag, maar misschien kan ik hem hier toch stellen. Ik heb namelijk een leuk theetafeltje gezien op marktplaats en nu wil ik hier graag een koffie/thee hoekje van maken. Dit betekent dat ik mijn koffiezetapparaat hier ook op wil zetten, alleen is hij best wel zwaar volgens mij omdat het een espresso en een koffiezetapparaat ineen is. Op zich is hij niet heel zwaar, maar met water erin wordt hij toch wel een stukje zwaarder. Ik weet niet of ik hier een link mag plakken naar marktplaats (ik kan geen plaatjes plakken helaas), maar het tafeltje is zeg maar van glas met een houten omlijsting (en met wieltjes). Ik kan niet echt zien hoe dik het glas is, maar het lijkt niet heel sterk zeg maar. Misschien kan ik deze vraag hier eigenlijk helemaal niet stellen omdat je zoiets gewoon moet uitproberen, maar ik ben toch wel benieuwd naar jullie meningen.

Hier is het tafeltje:

http://www.marktplaats.nl ... cd&previousPage=mympBuyer

En dit is het koffiezetapparaat:

http://www.singleserveesp ... 43_caffee_centro_10cu.php

Alvast bedankt!
Ik zou niet iets wat heet wordt op (dun?) glas zetten.

Maar dat ben ik
Als je heel klein beetje handig bent kun je ook een plaatje hout erop maken.

Idd dat het heet wordt is misschien niet zo handig.
Ik zou het gewoon proberen, glas is vaak sterker dan je denkt.
quote:Opa_Sokkenpop schreef op 05 februari 2013 @ 15:36:

Ik zou niet iets wat heet wordt op (dun?) glas zetten.

Maar dat ben ik Ja dat was inderdaad ook een beetje mijn twijfel Misschien als ik hem ergens op zou zetten? Een langwerpige onderzetter voor een pan oid?
Ik kan je tafeltje niet zien, maar wordt het dan niet heel omslachtig? Een glazen tafel, en dan nog een onderzetter, en dan nog het apparaat.Dat is ook geen porum denkik

Lijkt mij dat je dan beter naar een handige tafel kunt zoeken, scheelt ook weer extra kosten voor een onderzetter e.d. en de twijfels of de tafel het wel houdt

/edit: tafel gezien. Dat wordt niet mooi hoor! En ik zou het ook niet aandurven
misschien de verkoper even mailen?
quote:lilalinda schreef op 05 februari 2013 @ 15:42:

misschien de verkoper even mailen?

Heb ik gedaan, maar ik wacht nog op antwoord op deze vraag Maar ik denk inderdaad dat zij dit misschien beter in kan schatten, aangezien zij de tafel natuurlijk heeft gebruikt.

Ik weet inderdaad niet of het mooi zou worden met een onderzetter eronder... maar dan zou ik natuurlijk wel één zoeken die er niet onderuit steekt, en misschien ook nog van (redelijk) mooi materiaal is gemaakt (hout, of aardewerk). En niet te hoog natuurlijk. Zou dat echt niet mooi zijn?
Je ziet je onderzetter er hoe dan ook doorheen, want het blijft glas he
Zo'n soort onderzetter zit ik dan aan te denken:

http://www.marktplaats.nl ... abe740c1b&previousPage=lr
Dit is zo'n koffie karretje die ze vroeger gebruikten in kantoor om koffie rond te brengen volgens mij. Persoonlijk zou ik kijken naar een mooie trolley en die zijn vaak wat steviger qua blad. Maar voor 10 euro kun je geen buil vallen lijkt mij. Proberen waard.
Leuk tafeltje!

Volgens mij kan het best. En hoe heet wordt nu een koffiezetapparaat aan de onderkant?
Leuk tafeltje! Volgens mij hoeft dit geen probleem te worden hoor. Hoe zwaar en heet is dat koffieapparaat nou helemaal?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:emmeline schreef op 05 februari 2013 @ 15:51:

Dit is zo'n koffie karretje die ze vroeger gebruikten in kantoor om koffie rond te brengen volgens mij. Persoonlijk zou ik kijken naar een mooie trolley en die zijn vaak wat steviger qua blad. Maar voor 10 euro kun je geen buil vallen lijkt mij. Proberen waard.10 euro voor 't karretje is prima inderdaad, maar als die glasplaat het niet houdt en je honderden-euro's espressoapparaat erdoor gaat wordt de buil behoorlijk.. Ik zou het er niet op wagen
Ik zou een ander koffiezetapparaat kopen Want ik vind het tafeltje echt leuk, maar het is toch allebei een heel andere stijl?! Zet er dan ook een mooi apparaat op!
Zeg maar Spijker.
quote:Spijk-er schreef op 05 februari 2013 @ 18:09:

Ik zou een ander koffiezetapparaat kopen Want ik vind het tafeltje echt leuk, maar het is toch allebei een heel andere stijl?! Zet er dan ook een mooi apparaat op!

Haha, en ik was nog wel zo blij met mijn 'nieuwe' (ook van marktplaats) koffie/espressoapparaat Ik ben nog student en heb daarom niet veel geld voor dit soort dingen. Maar het tafeltje vind ik inderdaad ook erg leuk, en het is eigenlijk wel precies wat ik zoek. Alleen is het helaas net iets te ver weg om het met het ov op te halen, en wil ze het niet echt komen brengen. Misschien is dat wel een teken dat ik toch nog even verder moet kijken

In ieder geval bedankt voor de reacties! En voor degene die het tafeltje leuk vinden, hij is weer beschikbaar
In welke regio woon je?

Deze theetafeltjes zijn ook leuk.

http://link.marktplaats.nl/639121678

http://link.marktplaats.nl/641328930
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Je kunt ook bij een glaszaak een ander plaatje glas op maat halen. Dan vertel je daar wat je er precies aan gewicht op wilt hebben, en dan kunnen ze je daar het juiste glas voor geven qua sterkte en dikte etc.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven