Het wakkere kletstopic!

20-01-2013 18:23 2999 berichten
Wat is dat Moos? En welk net? Ik ken het in ieder geval niet.
Alle reacties Link kopieren
Moos heeft haar mond vol.....
Ik heb nooit honger in de avond maar als ik eenmaal mijn slaappil heb genomen gaat het dak eraf. Zorg maar dat ik niet teveel lekkers in huis heb. Maar ja, ik kook en koop zoveel dat er altijd iets is. Kan het nog reguleren want anders was ik 150 kilo.

En iedere keer als ik bij de huisarts ben neem ik me voor om de eetdrang aan te kaarten en dan vergeet ik het weer. Stom.
Ja Jo, het nog ergere zusje van Jersey Shore. Echt, ik zit steeds met stijgende verbazing te kijken.

Prada, is echt pulper dan pulpst.
quote:Jonari schreef op 06 februari 2013 @ 01:08:

Moos heeft haar mond vol.....Tsss, die 4 stop ik zo in mijn holle kies.

(Zit zich met alle kracht te beheersen en niet meer te smeren)
Ohh heerlijk, oude brokkelkaas. Doe ik er vrijdag ook nog maar even bij voor jongste. Die is daar ook dol op..
Amaai volgens mij kan jij erg lekker koken!

Ik heb een Vlaamse buurvrouw en die praat zo mooi, ze kan ook goed koken trouwens.
Welk net? Bondi beach is begonnen..
Oude kaas met komkommer, pittige mosterd of tomaat. Gaat me echt nooit vervelen. Zo lekker.
Ik ga morgen ff kippenpoten halen en bakken voor jongste en dan ff langs brengen van de week. Heb hem ernstig verwaarloosd de laatste tijd.
Doe je goed!

Maar ik denk dat jij er meer een probleem van maakt dan jongste.

Stomme schuldgevoel van moeders altijd.
Myleentje, hoe gaat het? Heb je de tandarts al gebeld?
Ja is ook zo. Heb het hem gister gevraagd. En dieper door, om te kijken of hij me echt niets wijs maakte. Stelde gerust, maar feit blijft dat mijn aandacht en inspanningen allemaal naar oudste gaan de laatste tijd.
quote:Mocy schreef op 06 februari 2013 @ 01:19:

Ja is ook zo. Heb het hem gister gevraagd. En dieper door, om te kijken of hij me echt niets wijs maakte. Stelde gerust, maar feit blijft dat mijn aandacht en inspanningen allemaal naar oudste gaan de laatste tijd.

Ja.

Lastig he?
Ik neem er nog eentje.
Lief lief lief Moos, neem gemarineerde kippenpootjes, dubbel zo lekker koud. Lekker na een avondje stappen

Jo, al zeg ik het zelf, ja ik kan wel lekker koken. en na dertien jaar hier heb ik de taal ook wel onder de knie. Maar mijn jongens zijn echt van de Hollandse pot. Kent iemand sla met ui, met ei en aardappels. Van boven de sloot en nog steeds een topper hier.

Offe, krootjes met Belgisch spek. Amper water in de spek, dus amper spetters en heel veel vlees eraan. En hoe groot ze ook zijn en ze alles apart eten, krootjes met spek moet moeders prakken.
Macaroni en chili con carne is befaamd volgens mama's recept, evenals de spaghetti carbonara. Zelfs mijn zus vraagt of ik weer even een bak of tien wil meebrengen.
Ja, ik doe die pootjes van dat AH-recept, zo lekker! Sla met gekookte aardappels prakken vind ik ook zo lekker. Krootjes al ''eeuwen'' niet meer gegeten, man houdt er niet van, maar zoooo lekker. Dat is 3 x lekker. Dus dat is het zeker.
Ik kan niet echt lekker koken, zoals in van alles iets maken. Ben niet creatief erin, kan het niet vanuit de losse pols zoals de echte goede kokerTs kunnen. Het is ook niet echt mijn hobby.
Stampot sla, recept.

Kook aardappels, snij de sla en een ui. Bak spekjes gaar en stamp dit met slasaus en ui en spekjes. Een klein drupje azijn en peper. Serveren met een gekookt ei en speklappen. Heerlijk
Nou, ik was net even met hondje in de tuin. Soort van regen sneeuw hier. Gadverdegadever.

Wij noemen krootjes hier bietjes, maar ik vind het heerlijk! Man houdt er ook niet van helaas.
Zelfs dit kan je Moos
Wegens de sneeuwvoorspelling van morgen nemen de NS en ProRail het zekere voor het onzekere en passen de dienstregeling aan.

Lees ik net in de krant. Dat is toch erg!!!

Tja, ik denk dat ik morgen uitglij onderweg naar me werk )er ligt hier nu ook een witte laag ggrrr' dus voor de zekerheid ga ik maar niet. Beter één dag dan een heleboel dagen verzuim.

Tsss, waar slaat dat op!
Hier in Den Bels alleen maar nat. Hoop dat dat zo blijft. Vannochtend rond zes uur wel flinke klappen onweer.

Als het morgenochtend echt sneeuwt hier ga ik mijn auto maar even in de garage zetten want jongste komt nog langs om te repareren wat oudste gesloopt heeft.
Hebben jullie ook nog zo'n trek?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven