Het wakkere kletstopic!

20-01-2013 18:23 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nee, je hebt geen oude kinderen Jo, wij zijn gewoon stokoud. En seniel want we praten over ´´kinderen´´ terwijl het volwassenen zijn. Mijn zoons zijn rond de 2 meter ook nog.

We blijven gewoon hangen. En... lekker toch.
Ik blijf achter in de 40! En dat wel 40 jaar lang.
Dus we hebben kinderen in de leeftijd van 21 tot 28. Geweldig.

De mijne zijn ook rond de twee meter. Ik stond vorige week echt als een smurf tussen hen in mijn nek te verekken met mijn 1.63.

Moos, als je denkt dat je jongste tekort doet, begin dan met die kleine dingetjes. Echt, dat vinden ze zo fijn.
Ik sinds een halve maand 44
quote:Mocy schreef op 06 februari 2013 @ 02:10:

Nee, je hebt geen oude kinderen Jo, wij zijn gewoon stokoud. En seniel want we praten over ´´kinderen´´ terwijl het volwassenen zijn. Mijn zoons zijn rond de 2 meter ook nog.

We blijven gewoon hangen. En... lekker toch. Ja!
Ik moest vanavond de hele tijd aan bloemetjesgordijn denken. Doe deze jurk echt nooit meer aan.
Ik heb het er gelukkig uitgebreid met hem over gehad en hij heeft me verzekerd dat het niet zo is, dat hij begrijpt dat er meer aandacht naar oudste gaat, het ook wel prettig vindt i.v.m. zijn vriendin en bezigheden. Dus echt geruststelling. Maar inderdaad dan ff langs en langs brengen wat hij lekker vindt. En ff lekker knuffelen want mis hem wel.
poef
quote:Jonari schreef op 06 februari 2013 @ 02:16:

Ik moest vanavond de hele tijd aan bloemetjesgordijn denken. Doe deze jurk echt nooit meer aan.Jo, we gaan carnaval vieren!
quote:Mocy schreef op 06 februari 2013 @ 02:17:

[...]

Jo, we gaan carnaval vieren!Nou, ik heb alvast een jurk.
Mocy, ik weet uit ervaring dat ze daar al heel blij mee zullen zijn. Wat lekkers, een knuffel en zien dat het met mama goed gaat.

En sorry voor de forumpolitie dat ik mama zeg maar hier is dat de standaard. Mijn moeder, mijn ma..... nee hoor, hier is het mama en ik vind het zo lief klinken.
Je kinderen blijven altijd je ´baby´s´, je blijft altijd bezorgd, denkt het altijd beter te weten voor ze, wil ze voor alles behoeden, denkt ze het beste te kennen, wil ze koesteren...

Kortom, zij zijn waar je het meeste van houdt in je leven.
Mag ik mee met de carnaval????
quote:Mocy schreef op 06 februari 2013 @ 02:21:

Je kinderen blijven altijd je ´baby´s´, je blijft altijd bezorgd, denkt het altijd beter te weten voor ze, wil ze voor alles behoeden, denkt ze het beste te kennen, wil ze koesteren...

Kortom, zij zijn waar je het meeste van houdt in je leven.Helemaal eens.
quote:Jonari schreef op 06 februari 2013 @ 02:19:

[...]

Nou, ik heb alvast een jurk.Daarom! En als jij nog een paar keer sport voor die tijd, passen we er met zijn tweeen in en zijn we nog gelijk verkleed ook.
quote:prada schreef op 06 februari 2013 @ 02:21:

Mag ik mee met de carnaval????Ja, natuurlijk!
quote:prada schreef op 06 februari 2013 @ 02:21:

Mag ik mee met de carnaval????

Moet Jo nog meer afvallen .

Maar goed, gezellig, des te meer zielen....

gaan we gewoon in een boerenkiel.
Helemaal geweldig. Ik kan het nu wel vertellen hier (en voor wie het leest) ik vier volgende week mijn eigen feestje, in het ziekenhuis, vier dagen voor een behandeling. Maar ik wens jullie natuurlijk een supercarnaval.
Klinkt heftig Prada.

Wat voor behandeling? Als je het hier niet wil zeggen, snap ik het ook hoor.
Alle gekheid op een stokje, ik wil nog een keer ECHT carnaval vieren. Dus in het zuiden. Den Bosch schijnt dan het leukt te zijn volgens mensen in mijn omgeving...

Heb het hier ooit eens gedaan, onwijs gelachen maar oubolligheid ten top.

Als het halve land er zoveel lol uit haalt, moet ik het toch een keer ´´echt´´ proberen.
quote:Mocy schreef op 06 februari 2013 @ 02:27:

Alle gekheid op een stokje, ik wil nog een keer ECHT carnaval vieren. Dus in het zuiden. Den Bosch schijnt dan het leukt te zijn volgens mensen in mijn omgeving...

Heb het hier ooit eens gedaan, onwijs gelachen maar oubolligheid ten top.

Als het halve land er zoveel lol uit haalt, moet ik het toch een keer ´´echt´´ proberen.Ik heb een zwager in Den Bosch. Mogen we vast wel logeren...
Prada alvast heel veel sterkte, vertel wat je kwijt wilt
quote:Jonari schreef op 06 februari 2013 @ 02:29:

[...]

Ik heb een zwager in Den Bosch. Mogen we vast wel logeren...Bel!!!!
Als ik er ben ga ik volgend jaar mee, beloofd.
quote:Mocy schreef op 06 februari 2013 @ 02:30:

[...]

Bel!!!!Nu?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven