Wegdoen oude kleding
vrijdag 8 februari 2013 om 09:31
Ik ben aan het opruimen en ik heb ook mijn kleding uitgezocht. Een aantal zakken gaan naar de oude kledingbak, maar ik heb ook nog een paar zakken kleding die te goed is en nog best leuk. De maat is dan alleen niet goed of het is kleding die ik toch niet meer aandoe. Iemand een idee wat ik ermee kan doen?
Verder heb ik ook nog oude dekbedovertrekken en lakens. Heb al gekeken bij het plaatselijke asiel, maar die zijn voorzien. Suggesties?
Verder heb ik ook nog oude dekbedovertrekken en lakens. Heb al gekeken bij het plaatselijke asiel, maar die zijn voorzien. Suggesties?
Cum non tum age
vrijdag 8 februari 2013 om 09:41
vrijdag 8 februari 2013 om 09:43
Lever het in bij h&m of c&a http://www.duurzaambedrij ... -wordt-geld-waard-bij-hm/
vrijdag 8 februari 2013 om 10:39
vrijdag 8 februari 2013 om 10:48
quote:noa schreef op 08 februari 2013 @ 10:39:
Thanks voor de reacties. Merkkleding ga ik dan maar verkopen op MP. Zo'n ruilparty klinkt leuk, maar ik denk niet dat ik dat doe. Een vriendin van mij heeft dat een tijdje geleden wel gedaan, denk dat ik de rest van de kleding aan haar geef dan.Wat zegt dit over jullie vriendschap? Geef haar dan wat leuks.
Thanks voor de reacties. Merkkleding ga ik dan maar verkopen op MP. Zo'n ruilparty klinkt leuk, maar ik denk niet dat ik dat doe. Een vriendin van mij heeft dat een tijdje geleden wel gedaan, denk dat ik de rest van de kleding aan haar geef dan.Wat zegt dit over jullie vriendschap? Geef haar dan wat leuks.
vrijdag 8 februari 2013 om 11:38
zaterdag 9 februari 2013 om 00:03
zaterdag 9 februari 2013 om 10:54
Als iets echt kapot is maak ik er poetsdoeken van. Wat nog goed is maar waar de jongste uitgegroeid is gaat naar een kennis met kleinere kinderen. En de rest gaat naar het winkeltje voor tweedehandskleding van de GGZ.(ze verkopen ook merkkleding voor weinig) daar zijn ze erg blij mee, en wat niet verkocht wordt gaat alsnog naar Roemenië.
zaterdag 9 februari 2013 om 11:25
Ik doe het in een Humana of Leger des Heils container. Deze zie je vaak bij glasbakken staan. Als ik boodschappen doe neem ik m'n zakken met oude kleding gelijk mee en kan ze daar kwijt. Je kunt er ook (schone) verwassen en stukke kleding bij doen - hiervan maken ze weer nieuwe dingen. Zo hoef je zelden iets van textiel in de grijze container te doen.