The Never Ending Question Deel 87
zondag 13 januari 2013 om 19:33
vrijdag 8 februari 2013 om 17:29
Dat zijn vier vragen in één, Triquetra
Maar ik ben de beroerdste niet: lichtblauw, 7, lievelingsnaam heb ik niet en mijn lievelingseten verandert nogal eens, maar vandaag zeg ik: verse schol, gebakken, met roombotersaus en aardappelkroketjes en broccoli erbij.
Wat wordt jouw volgende grote aankoop?
Maar ik ben de beroerdste niet: lichtblauw, 7, lievelingsnaam heb ik niet en mijn lievelingseten verandert nogal eens, maar vandaag zeg ik: verse schol, gebakken, met roombotersaus en aardappelkroketjes en broccoli erbij.
Wat wordt jouw volgende grote aankoop?
Your luck's about to change, cher.
vrijdag 8 februari 2013 om 20:37
quote:smilee schreef op 08 februari 2013 @ 18:11:
Mooi antwoord Triqueta.
In MammaMia, dat heerlijke, zomerse, vrolijke sfeertje.
Wat zou jij Obama willen vragen?
Amerika is sowieso een achterlijk 3e wereld land, dus vragen genoeg. Maar goed, een mens moet ergens beginnen: waarom heeft de VS als enige land samen met Somalie (wat al jaren geen regering heeft). De rechten van het kind niet geratificeerd? En hoe kun je van je zelf denken dat je een geciviliseerd land bent op die manier (oeps, dat zijn al 2 vragen).
Wat zijn je plannen voor dit weekend?
Mooi antwoord Triqueta.
In MammaMia, dat heerlijke, zomerse, vrolijke sfeertje.
Wat zou jij Obama willen vragen?
Amerika is sowieso een achterlijk 3e wereld land, dus vragen genoeg. Maar goed, een mens moet ergens beginnen: waarom heeft de VS als enige land samen met Somalie (wat al jaren geen regering heeft). De rechten van het kind niet geratificeerd? En hoe kun je van je zelf denken dat je een geciviliseerd land bent op die manier (oeps, dat zijn al 2 vragen).
Wat zijn je plannen voor dit weekend?
vrijdag 8 februari 2013 om 23:10
Uit pure frustratie hier de hele dag niet meer geweest. Vanmorgen een enorme lijst gemaakt van wat ik allemaal in mijn tas had, viel de internetverbinding in de trein weg... Alles voor niets getypt. Snotvergeme. Zijn jullie echt zo netjes met de inhoud van jullie tassen?
Ik wilde.... juf, moeder, actrice, advocaat en architect worden. Oh en pottenbakker. Ben van alles een beetje geworden
Wat zul jij nooit dragen?
Ik wilde.... juf, moeder, actrice, advocaat en architect worden. Oh en pottenbakker. Ben van alles een beetje geworden
Wat zul jij nooit dragen?
vrijdag 8 februari 2013 om 23:48
niemand gelooft me als ik dat zeg, maar ik kan me serieus herinneren dat ik als baby (of misschien peuter?) in de armen van mijn moeder lag en me erover verbaasde dat die zo veel groter waren dan die van mij.
En de jouwe?
Julia, ik ben dan wel benieuwd wat er in je tas zat? een hele lijst, dat zijn de leukste...
En de jouwe?
Julia, ik ben dan wel benieuwd wat er in je tas zat? een hele lijst, dat zijn de leukste...
zaterdag 9 februari 2013 om 00:32
Ik heb serieus mijn tas opengehouden en heel gedetailleerd getypt wat ik allemaal tegenkwam, haha! Als mijn medereizigers dat gezien hebben, zullen ze me voor gek verklaard hebben, denk ik, hahaha! Dank voor jullie lieve berichtjes, had gewoon vette pech!
Ik zou de dag doorbrengen met mensen waar ik echt van hou en die ook evenveel van mij houden. Samen heerlijk eten aan een grote tafel, muziek luisteren. Mijn laatste geld uitgeven aan het afhuren van mijn favo kroeg en dan Gerard Ekdom plaatjes laten draaien Mmm... misschien heb ik niet eens zoveel geld!
Wat zou jij doen als je actrice was en Gerard Butler je voor zou stellen om jullie filmkus echt met tong te doen?
Ik zou de dag doorbrengen met mensen waar ik echt van hou en die ook evenveel van mij houden. Samen heerlijk eten aan een grote tafel, muziek luisteren. Mijn laatste geld uitgeven aan het afhuren van mijn favo kroeg en dan Gerard Ekdom plaatjes laten draaien Mmm... misschien heb ik niet eens zoveel geld!
Wat zou jij doen als je actrice was en Gerard Butler je voor zou stellen om jullie filmkus echt met tong te doen?