The Never Ending Question Deel 87

13-01-2013 19:33 2799 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:vosje78 schreef op 13 januari 2013 @ 19:27:

Bijna 3 jaar, maar ook een tijd niet of nauwelijks actief geweest?

Als je nu een week op vakantie mocht, waar zou je dan naar toe gaan?quote:LadyDarbanville schreef op 13 januari 2013 @ 19:28:

Kreta.

En jij?
I am surrounded by morons
Lasagne.

Aan welke bekende Nederlander erger jij je?
Gordon

Wat staat er op je verlanglijstje om nog eens te doen nu het nog kan?
Een cruise maken.

Wat is je lievelingskleur, getal, naam en eten?
Dat zijn vier vragen in één, Triquetra

Maar ik ben de beroerdste niet: lichtblauw, 7, lievelingsnaam heb ik niet en mijn lievelingseten verandert nogal eens, maar vandaag zeg ik: verse schol, gebakken, met roombotersaus en aardappelkroketjes en broccoli erbij.

Wat wordt jouw volgende grote aankoop?
Your luck's about to change, cher.
Oooh Jeetje... Valt vakantie daar ook onder? Zo ja vakantie boeken.

Met wie zou je weleens een dagje willen ruilen?
Met niemand. Hoe pijnlijk mijn leven soms ook is, ik zou met niemand willen ruilen.

In welke film zou je wel eens een rol willen spelen?
Mooi antwoord Triqueta.

In MammaMia, dat heerlijke, zomerse, vrolijke sfeertje.

Wat zou jij Obama willen vragen?
quote:Lebowski, 7 uur geleden

Ik ben een beetje cynisch, dus Life's a bitch and then you die is wel wat voor mij.

Nietes! Jouw motto is: fuck it, let's go bowling
quote:smilee schreef op 08 februari 2013 @ 18:11:

Mooi antwoord Triqueta.

In MammaMia, dat heerlijke, zomerse, vrolijke sfeertje.

Wat zou jij Obama willen vragen?

Amerika is sowieso een achterlijk 3e wereld land, dus vragen genoeg. Maar goed, een mens moet ergens beginnen: waarom heeft de VS als enige land samen met Somalie (wat al jaren geen regering heeft). De rechten van het kind niet geratificeerd? En hoe kun je van je zelf denken dat je een geciviliseerd land bent op die manier (oeps, dat zijn al 2 vragen).

Wat zijn je plannen voor dit weekend?
Oppassen, lekker uitslapen, gezellige dingen doen met een vriendin, nog ff boodschappen doen een verjaardagscadeautje kopen enz.

Wat wilde jij als klein kind worden?
Uit pure frustratie hier de hele dag niet meer geweest. Vanmorgen een enorme lijst gemaakt van wat ik allemaal in mijn tas had, viel de internetverbinding in de trein weg... Alles voor niets getypt. Snotvergeme. Zijn jullie echt zo netjes met de inhoud van jullie tassen?

Ik wilde.... juf, moeder, actrice, advocaat en architect worden. Oh en pottenbakker. Ben van alles een beetje geworden ;)

Wat zul jij nooit dragen?
Zeg nooit nooit, maar ik denk geelgouden sieraden. O ja, en echt bont natuurlijk!

Welk lied moet er sowieso op jouw begrafenis gedraaid worden?
Show must go on.

Wat is je 1ste herinnering die je hebt.
Arme Julia, ik heb het met je te doen!!!!
niemand gelooft me als ik dat zeg, maar ik kan me serieus herinneren dat ik als baby (of misschien peuter?) in de armen van mijn moeder lag en me erover verbaasde dat die zo veel groter waren dan die van mij.

En de jouwe?

Julia, ik ben dan wel benieuwd wat er in je tas zat? een hele lijst, dat zijn de leukste...
Dat ik als 7 jarig meisje een vakantievriendje had, waar ik mee speelde en die 12 was en ik ontzettend moest huilen dat wij naar huis moesten.

Wat zou je doen als je nog maar 1 dag te leven zou hebben?
Ik heb serieus mijn tas opengehouden en heel gedetailleerd getypt wat ik allemaal tegenkwam, haha! Als mijn medereizigers dat gezien hebben, zullen ze me voor gek verklaard hebben, denk ik, hahaha! Dank voor jullie lieve berichtjes, had gewoon vette pech!

Ik zou de dag doorbrengen met mensen waar ik echt van hou en die ook evenveel van mij houden. Samen heerlijk eten aan een grote tafel, muziek luisteren. Mijn laatste geld uitgeven aan het afhuren van mijn favo kroeg en dan Gerard Ekdom plaatjes laten draaien Mmm... misschien heb ik niet eens zoveel geld!

Wat zou jij doen als je actrice was en Gerard Butler je voor zou stellen om jullie filmkus echt met tong te doen?
Meteen toehappen!! Hahahah..ik zeg geen nee hoor. Potver, leuke vent hoor. Daar wil ik best een tongetje mee delen

Leuk, dus de vraag blijft staan.
Geen discussie mogelijk ...leuke man.

Met wie zou jij weleens een dag op stap willen en een wilde nacht mee willen doorbrengen?
Ooh lieve help.... De 1ste die bij me opkomt is Enrique Iglesias... Gewoon om er achter te komen of de stoute verhalen die over hem worden gezegd ook echt waar zijn

Leuke vraag...we doen hem nog een keertje..
Channing Tatum. Kan ie ook niets aan doen dat er sex op zn voorhoofd staat. ;) En die lippen.. mmm!

Wat is jouw meest irritante eigenschap volgens anderen?
te laconiek

Welke dans stijl/soort zou je heel goed in willen zijn?
Salsa. Heb soepele heupen en ronde billen. Kan 't 'n beetje maar niet heel goed. Salsa en Merengue.

Wat wil je dit jaar voor jezelf bereiken?
Psssst, het schijnt dat Enrique Iglesias een micropenis heeft...

Mijn opleiding afronden en een interessante man én baan vinden.

Wat zijn je plannen voor vanavond?
Hahaha twisted er is al zoveel over gesproken ook over zijn prestaties enzo..dat het mij nieuwsgierig maakte.

Ik ga gezellig een avondje weg.

Wat is de gekste / vreemdste vraag die iemand je ooit heeft gevraagd?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven