TTTOT-kluphuis (19)
dinsdag 15 januari 2013 om 17:34
De winter is nog niet voorbij, dus wij blijven nog even lekker hangen op het strand.
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
By MissMickey
vrijdag 8 februari 2013 om 12:19
vrijdag 8 februari 2013 om 13:04
vrijdag 8 februari 2013 om 16:46
vrijdag 8 februari 2013 om 16:49
Hier ff een korte update:
Ik leef nog.
Het was best wel zwaar (ik voel me nu alsof er iemand op mijn eierstokken heeft gestaan), maar ik heb me er doorheen gezongen. Er zijn 5 eitjes gevonden (uit 9 blaasjes) en maandag hoor ik of ze zijn bevrucht, of ze zijn gaan delen en of er één goed genoeg is om terug te plaatsen. Ik hoop dat er ook nog een paar ingevroren kunnen worden. Maar het is nu dus afwachten.
Ik ga weer terug naar bed.
Dag lieffies!
Ik leef nog.
Het was best wel zwaar (ik voel me nu alsof er iemand op mijn eierstokken heeft gestaan), maar ik heb me er doorheen gezongen. Er zijn 5 eitjes gevonden (uit 9 blaasjes) en maandag hoor ik of ze zijn bevrucht, of ze zijn gaan delen en of er één goed genoeg is om terug te plaatsen. Ik hoop dat er ook nog een paar ingevroren kunnen worden. Maar het is nu dus afwachten.
Ik ga weer terug naar bed.
Dag lieffies!
vrijdag 8 februari 2013 om 17:08
Ik heb in goed overleg met mezelf mijn forumvakantie maar beëindigd. Vakantie is leuk, maar je moet het niet overdrijven .
Yez, veel beterschap hoor. Wat lijkt me dat een naar gevoel!
Apa, wat fijn dat je gesprek zo goed ging . Binnen is maar binnen!
Suus, dat is niet leuk, zulke toestanden op je werk. Lukt het je niet om je emo's op een laag pitje te zetten en van de manager te denken: je lult maar een eind weg, mij heb je er niet mee? Of trek je je het gelijk aan als het persoonlijk wordt?
In dat laatste geval zou je kunnen spelen dat je denkt: je lult maar een eind weg, dan krijgt zij veel minder het idee dat ze macht over je heeft.
Yv, hoe voel je je, al weer wat beter of blijft het tobben?
Missy, hoe is het met de hoofdpijn? Was je aan het feesten geweest met Vin? Sja, straf na de zonde en zo hè? . Ach sayang, geniet er maar van!
Oeps, werk roept weer, en ik dacht dat ik weekend had. Ik ben weer weg. Bye!
Yez, veel beterschap hoor. Wat lijkt me dat een naar gevoel!
Apa, wat fijn dat je gesprek zo goed ging . Binnen is maar binnen!
Suus, dat is niet leuk, zulke toestanden op je werk. Lukt het je niet om je emo's op een laag pitje te zetten en van de manager te denken: je lult maar een eind weg, mij heb je er niet mee? Of trek je je het gelijk aan als het persoonlijk wordt?
In dat laatste geval zou je kunnen spelen dat je denkt: je lult maar een eind weg, dan krijgt zij veel minder het idee dat ze macht over je heeft.
Yv, hoe voel je je, al weer wat beter of blijft het tobben?
Missy, hoe is het met de hoofdpijn? Was je aan het feesten geweest met Vin? Sja, straf na de zonde en zo hè? . Ach sayang, geniet er maar van!
Oeps, werk roept weer, en ik dacht dat ik weekend had. Ik ben weer weg. Bye!
vrijdag 8 februari 2013 om 17:10
vrijdag 8 februari 2013 om 18:09
vrijdag 8 februari 2013 om 19:55
apa dat is echt minder
Yez succes! Wanneer worden ze geplaatst?
Peacy: kinderachtig pff sommige mensen kunnen niks hebben....
Hier een verschrikkelijke nacht gehad, weekje helemaal gehuild tot half 5... En hele dag gewerkt tot nu dus ik ben opperdepop!
En nu eb ze koorts dus ga weer een slechte nacht tegemoet.
Missy fijn weekend!!!
Yez succes! Wanneer worden ze geplaatst?
Peacy: kinderachtig pff sommige mensen kunnen niks hebben....
Hier een verschrikkelijke nacht gehad, weekje helemaal gehuild tot half 5... En hele dag gewerkt tot nu dus ik ben opperdepop!
En nu eb ze koorts dus ga weer een slechte nacht tegemoet.
Missy fijn weekend!!!
vrijdag 8 februari 2013 om 20:31
Suus!!! Vervelend hè zulke toestanden. Werk moet leuk en uitdagend zijn, maar deze uitdagingen kun je missen als kiespijn. Probeer t even los te laten en er afstand van te nemen. Je bent er best wel emotioneel bij betrokken. Geniet van je vrije dagen...
Yez: goed nieuws hoor! Vind je heel dapper.
Missy en Peacy veel plezier!
Hier geen gekke dingen. Behalve dan dat ik een aanvaring had met m'n lief over onze zoon. Hij wil niet accepteren dat hij een gedragsstoornis heeft en behandelt hem te hard en te streng. Hij vindt mij te soft, maar als ik 29 kinderen aankan en juist feeling heb voor bijzondere kinderen dan zal ik toch wel op de goede weg zitten? Balen zulke dingen. Gelukkig kan ik nooit lang boos op hem zijn...
Yez: goed nieuws hoor! Vind je heel dapper.
Missy en Peacy veel plezier!
Hier geen gekke dingen. Behalve dan dat ik een aanvaring had met m'n lief over onze zoon. Hij wil niet accepteren dat hij een gedragsstoornis heeft en behandelt hem te hard en te streng. Hij vindt mij te soft, maar als ik 29 kinderen aankan en juist feeling heb voor bijzondere kinderen dan zal ik toch wel op de goede weg zitten? Balen zulke dingen. Gelukkig kan ik nooit lang boos op hem zijn...
vrijdag 8 februari 2013 om 21:52
Net terug van The Hobbit. We hadden de hele zaal voor ons alleen!
Dat was gaaf!
En ik heb glitter nagellak gekocht, en een doos make up, en een hartjes ketting en let op! 12 paar oorbellen! En dat allemaal voor nog geen ¤20
Toch leuk de intertoys....
yez, ik hoop zo dat er een eitje is dat deelt en terug kan in je buik!
En dat we over 9 maanden op kraamvisite kunnen komen!
Weekend, dat zielig he, voor zo'n klein uppedupke... Zo ziek zijn.
Lbe, lijkt me echt enorm lastig, als je niet op 1lijn zit...
Apa, netwerken zijn extreem belangrijk! Je weet maar nooit wanneer je ze nodig hebt!
En de rest van jullie krijgt zowiezo Een lekere dikke knuffel van me!
Maar ik ga weer lekker tegen piet aanhangen!
Dat was gaaf!
En ik heb glitter nagellak gekocht, en een doos make up, en een hartjes ketting en let op! 12 paar oorbellen! En dat allemaal voor nog geen ¤20
Toch leuk de intertoys....
yez, ik hoop zo dat er een eitje is dat deelt en terug kan in je buik!
En dat we over 9 maanden op kraamvisite kunnen komen!
Weekend, dat zielig he, voor zo'n klein uppedupke... Zo ziek zijn.
Lbe, lijkt me echt enorm lastig, als je niet op 1lijn zit...
Apa, netwerken zijn extreem belangrijk! Je weet maar nooit wanneer je ze nodig hebt!
En de rest van jullie krijgt zowiezo Een lekere dikke knuffel van me!
Maar ik ga weer lekker tegen piet aanhangen!
zaterdag 9 februari 2013 om 00:18
Hoi meisjes, ik heb weer migraine dus kom alleen even zwaaien en kijken hoe het met Yez is gegaan.
Yez, ik hoop en bid dat het lukt. Meid, we gunnen het je allemaal zo enorm!!! Het moet nu maar eens gaan lukken. Dan kunnen we eens een TTToT-baby-shower-meet organiseren. JAAAAAAAAAAAAAAAAAA, Leuk!!! Kunnen we ons uitleven in de Prenatal en allemaal mooie dingetjes voor je meebrengen. Babykleertjes zijn lief
Oh sorry, ik liet me even gaan.
Welterusten allemaal
Yez, ik hoop en bid dat het lukt. Meid, we gunnen het je allemaal zo enorm!!! Het moet nu maar eens gaan lukken. Dan kunnen we eens een TTToT-baby-shower-meet organiseren. JAAAAAAAAAAAAAAAAAA, Leuk!!! Kunnen we ons uitleven in de Prenatal en allemaal mooie dingetjes voor je meebrengen. Babykleertjes zijn lief
Oh sorry, ik liet me even gaan.
Welterusten allemaal
zaterdag 9 februari 2013 om 09:25