Mode & Beauty kletstopic
zaterdag 9 februari 2013 om 16:00
Er was trouwens nog wat uitverkoop, dus ik heb bij Steps een super mooi zwart colbert met kant motief en een donkergrijze broek met 70 procent korting voor samen 35 euro. Ze hadden nog best veel leuke dingen, helaas niet in mijn maat. Ik wil nu de New York cheesecake van de laatste Allerhande maken, ik ben benieuwd of het gaat lukken.
zaterdag 9 februari 2013 om 17:16
Ceci ik heb de effen, en de groene jurk is prachtig, die wou ik ook kopen maar helaas was het niet meer in mijn maat. Ik houd mijn hart vast voor de cheesecake, ik heb het recept gevolgd maar de vulling is erg dun. Ik ben hoop dat het gaat lukken want ik ben dol op cheesecake, met fambozen of amarena kersen bovenop jam jam
zaterdag 9 februari 2013 om 17:34
zaterdag 9 februari 2013 om 18:51
zaterdag 9 februari 2013 om 20:41
quote:missdaisyduke schreef op 08 februari 2013 @ 22:56:
met lagere hakken zou ik dit wel willen dragen
[img]http://media-cache-ec2.pinterest.com/19 ... ec4370.jpg[/img]
Die outfit is leuk waar komt het vandaan?
Met mij gaat het goed, woon nu al een paar dagen thuis. Het is erg wennen weer.. Maar het is het beste zo..
met lagere hakken zou ik dit wel willen dragen
[img]http://media-cache-ec2.pinterest.com/19 ... ec4370.jpg[/img]
Die outfit is leuk waar komt het vandaan?
Met mij gaat het goed, woon nu al een paar dagen thuis. Het is erg wennen weer.. Maar het is het beste zo..
zaterdag 9 februari 2013 om 21:53
zaterdag 9 februari 2013 om 22:39
Jammer van de stickers cookie. Die outfit stond op pinterest.
Wat zal het wennen zijn voor je, bij je ouders te wonen weer. Sta je wel ingeschreven / wil je alleen gaan wonen, of gaat het wel goed thuis? Ik hoop dat het een beetje gezellig is en je steun aam je ouders hebt. En dat je tzt fijn een eigen plekje vindt.
Wat zal het wennen zijn voor je, bij je ouders te wonen weer. Sta je wel ingeschreven / wil je alleen gaan wonen, of gaat het wel goed thuis? Ik hoop dat het een beetje gezellig is en je steun aam je ouders hebt. En dat je tzt fijn een eigen plekje vindt.
zaterdag 9 februari 2013 om 23:42
Cookie leuk dat je nog iets laat weten over hoe het met je gaat...het zal geen makkelijke periode zijn maar er komen zeker nog een leuke jongen in jouw leven @ Missd van welke merk zijn die schoenen? Ik vind ze niet mooi, te veel kleuren door elkaar en bovendien veel te duur Zou je ze willen kopen dan?
zondag 10 februari 2013 om 05:07
hee ladys, wat is pinterest? toch een site om fotos te uploaden of een winkel snel mijn laptop eens fiksen dan kan ik gemakkelijker kijken!
nja met mijn loon zal het nier lukken om op mezelf te gaan nu. Hier zijn er ook maar weinig kamers en dat is toch allemaal delen enzo. En voor nu ben ik.blij dat ik niemand echt op mn lip heb zitten.
Ik heb mijn kamer leuk in gedeeld. kast bed bureau bureaustoel staat er in. Dus ondanks de minimale ruimte is het gelukt.
Voor nu kan ik een spaarrekening opbouwen. Hield eerst nooit over en nu ik maar klein beetje huur moet mee betalen zal ik vast en zeker meer overhouden. Sparen voor rijbewijs en auto zal ook makkelijker gaan op deze manier.
t gaat dus wel goed. Wel moeilijk op sommige momenten want soms mis je het wel. Maar ik weet gewoon dat dit voor nu gewoon beter is. Alles zal wel goedkomen
ligt er bij jullie ook een flink pak sneeuw??
nja met mijn loon zal het nier lukken om op mezelf te gaan nu. Hier zijn er ook maar weinig kamers en dat is toch allemaal delen enzo. En voor nu ben ik.blij dat ik niemand echt op mn lip heb zitten.
Ik heb mijn kamer leuk in gedeeld. kast bed bureau bureaustoel staat er in. Dus ondanks de minimale ruimte is het gelukt.
Voor nu kan ik een spaarrekening opbouwen. Hield eerst nooit over en nu ik maar klein beetje huur moet mee betalen zal ik vast en zeker meer overhouden. Sparen voor rijbewijs en auto zal ook makkelijker gaan op deze manier.
t gaat dus wel goed. Wel moeilijk op sommige momenten want soms mis je het wel. Maar ik weet gewoon dat dit voor nu gewoon beter is. Alles zal wel goedkomen
ligt er bij jullie ook een flink pak sneeuw??
zondag 10 februari 2013 om 05:11
zondag 10 februari 2013 om 08:55
Cookie pas op met pinterest het is zeer verslavend! je kan inderdaad foto s uploaden( pin) maar je kan ook foto s ' lenen' van andere leden, (repin) heet het. Ik pas op met foto s uloaden die niet van mij zijn, tenzij er een grote roze P erbij staat. Zie bijvoorbeeld bij webwinkels en sommige blogs, die zijn natuurlijk erg blij met de gratis reclame Het idee erachter is om mensen met dezelfde smaak/ passie bij elkaar te brengen. Het is niet alleen voor mode maar ook voor interieur, recepten, etc.
zondag 10 februari 2013 om 09:42
Oh ik snapte het nog niet helemaal. Ik probeerde de foto te zoeken om te kijken of er bij staat van welke winkel het komt maar kon het niet vinden. Ga het zelf niet gebruiken maar was benieuwd waar de kleding vandaan kwam .
Ik lust helaas niets met alcohol er in. Ik denk dat het aan de alcohol ligt ofzo
Ik lust helaas niets met alcohol er in. Ik denk dat het aan de alcohol ligt ofzo
zondag 10 februari 2013 om 11:29
zondag 10 februari 2013 om 12:46
@ Ceci dat schoenen probleem herken ik ook. Ik vind laarzen in het algemeen niet mooi onder een jurk/ rok. Ik heb ook heel veel pumps en weinig laarzen. Ik draag ze ook alleen als het sneuwt of vriest. Voor de rest draag ik in de winter het liefst enkellaarsjes of pumps met 100 den panty' s. Grappig dat je een studie in de letteren doet, ik dacht eigenlijk dat je iets met mode / vintage gerelateerd studeert, geen idee hoe ik eraan kwam , waarschijnlijk door de vintage topic