Entertainment alle pijlers

Obese - 2013

29-01-2013 10:40 2513 berichten
Alle reacties Link kopieren
Obese begint zondag weer! Wie gaat het ook weer trouw kijken?

Vanaf zondag 3 februari gaan zes nieuwe kandiaten, met de steun van presentatrice Wendy van Dijk, aan de slag met de overtollige kilo’s in een nieuwe reeks ‘Obese’ bij RTL 4.

De kandidaten

Ruben (222 kg), Michel (222 kg), Stanley (227 kg), Amanda (138 kg), Lilian (171 kg) en Tamara (163,5 kg) zijn de zes nieuwe deelnemers die de kans krijgen om hun levensstijl drastisch te veranderen. Mede door het succes van de eerste serie, die ook hun ogen heeft geopend, zien zij zelf in dat het zo niet langer kan.

Zwaar traject

Wendy verrast ze met de boodschap dat zij degenen zijn die het zware traject van 300 dagen ingaan. Zij hebben nog een hele lange weg te gaan en weten inmiddels wat ze te wachten staat. Lukt het ze om het tij te keren en een nieuw levensritme te vinden, waardoor ze in ieder geval uit de gevarenzone stappen en gezonder door het leven kunnen?
Och ja, als het spa blauw is... Ik wacht ook wel eens tot vriend opstaat, wie niet..
quote:coolpack2 schreef op 10 februari 2013 @ 20:23:

[...]

Stond in de OP Die heb ik niet gelezen!
Die vrouw is toch ook obese
Die vriendin is ook aardig aan de maat.
nou inderdaad die vriendin mag ook wel meedoen met het programma
Krijgen we nu alleen Stanley te zien?
quote:Phoolan schreef op 10 februari 2013 @ 20:28:

Krijgen we nu alleen Stanley te zien?ja 1 persoon per aflevering.
quote:Phoolan schreef op 10 februari 2013 @ 20:28:

Krijgen we nu alleen Stanley te zien?ja, per aflevering 1 persoon
een plateautje... met zoveel snaai dat kan toch niet

zou zn hart nu niet helemaal in t vet liggen?
quote:coolpack2 schreef op 10 februari 2013 @ 20:24:

[...]

Was niet ironisch bedoeld hoor. Ik vond echt dat hij nog best een goed vaartje erin zette.

Nou ja, ik kan me in situaties wel voorstellen dat LAT beter werkt.

Nee ik had het niet verkeerd opgevat, bedoelde het in het algemeen dat ik het goed vind dat hij dat toch doet.

Lijkt me ook moeilijk om hierdoor te moeten latten en die andere dagen je gezin missen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Aha ok!
quote:Rainbow01 schreef op 10 februari 2013 @ 20:29:

een plateautje... met zoveel snaai dat kan toch niet

zou zn hart nu niet helemaal in t vet liggen?Ja, en al zijn organen, daarom ook zo'n slechte conditie
Jeetje, 77 kilo is best heel erg veel.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Mwoah, heb 't wel eens erger gezien. Pudding, milkareep en nog iets lag er toch op? Om zo te worden moet je toch wel iets meer naar binnen werken (en/of vaker).
Heeft die man geen diabetes?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:Mylene_Valerie schreef op 10 februari 2013 @ 20:29:

[...]

Nee ik had het niet verkeerd opgevat, bedoelde het in het algemeen dat ik het goed vind dat hij dat toch doet.

Lijkt me ook moeilijk om hierdoor te moeten latten en die andere dagen je gezin missen.Kan zijn, maar misschein kiezen ze daar sowieso wel voor. Ik vind het best mooi als je op die manier een gezin kunt hebben en bij elkaar houden.
Nou een hele mona-pudding, een milka reep, een schaal met nootjes en dan meestal ook nog chips, zei hij. Dat vind ik wel veel ja. En dan overdag ook nog regelmatig snacks
Dat lijkt me wel lekker....

Als je conditie zo slecht is zie je in het begin zo snel zo veel vooruitgang :-)
Zou heel goed kunnen Tickel
quote:friezinnetje schreef op 10 februari 2013 @ 20:32:

Nou een hele mona-pudding, een milka reep, een schaal met nootjes en dan meestal ook nog chips, zei hij. Dat vind ik wel veel ja. En dan overdag ook nog regelmatig snacksAh zo, het beeld was bij mij blijven hangen van die pudding en reep. Dat gaat zo af en toe wel, maar ook niet elke dag haha.
een eetverslaving, joh bijzonder..
quote:newimprovedkitty schreef op 10 februari 2013 @ 20:34:

een eetverslaving, joh bijzonder..hoezo bijzonder? of bedoel je het sarcastisch?
krijg zin om te sporten als ik dit zie ..niet om te eten
Zo goed zeg.

Zijn vader ziet er trouwens wel jong en goed uit.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Kan net zoiets als roken zijn hoor, vervulling.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven