doorgeefvraag
zondag 18 mei 2008 om 11:29
@GND,
Ik moet eerlijkheidshalve erbij vermelden dat niet alle sv's weten dat ik er meer heb (sommigen hebben er nooit naar gevraagd..) en degenen die het weten hebben er geen moeite mee... zeggen ze...
@alex
Ik heb geen rangschikking, ze zijn allemaal nr 2, en dat gevoel geef ik ze ook.
En ik haal ze NIET door elkaar... stel je voor zeg.
Het is eindelijk lekker weer weer... worden de hormoontjes weer wakker?
Ik moet eerlijkheidshalve erbij vermelden dat niet alle sv's weten dat ik er meer heb (sommigen hebben er nooit naar gevraagd..) en degenen die het weten hebben er geen moeite mee... zeggen ze...
@alex
Ik heb geen rangschikking, ze zijn allemaal nr 2, en dat gevoel geef ik ze ook.
En ik haal ze NIET door elkaar... stel je voor zeg.
Het is eindelijk lekker weer weer... worden de hormoontjes weer wakker?
zondag 18 mei 2008 om 11:44
zondag 18 mei 2008 om 11:51
zondag 18 mei 2008 om 12:21
Zeker wel.. vaak zelfs
Maar zulks kan natuurlijk alleen bij alleenstaande sv's, helaas niet bij de getrouwde.
@anderen..
Sv's staan in mobiel, tussen allerlei werktelefoonnummers (die ik onder afkorting opsla, dus totaal onherkenbaar.
Ik sms VEEL, en binnengekomen en uitgaande sms worden meteen verwijderd.
Mobiel slingert NOOIT rond, maar safety first. t ding zit altijd in mn zak, ik heb m altijd bij me.
Nr 1 aan de lijn bij sv gebeurt wel.. maar neem nooit op als we bezig zijn (bel dan later terug), dus met sfeerverpesten valt t wel mee.
Wel eens sv aan de lijn gehad terwijl nr 1 binnenkwam, dan telefoontje zakelijk afgerond, dus niks in de gaten..
Tweede telefoon is inderdaad opvallender vind ik.
Pffffffffffffffff
net t gras gemaaid..
Heerlijk die lucht
dan heb ik zin om een sv van haar kleren te ontdoen,
in het versgemaaide gras te leggen
en dan lekker ........................................................
Eerst effe posten, er is vast al een nieuwe vraag
Maar zulks kan natuurlijk alleen bij alleenstaande sv's, helaas niet bij de getrouwde.
@anderen..
Sv's staan in mobiel, tussen allerlei werktelefoonnummers (die ik onder afkorting opsla, dus totaal onherkenbaar.
Ik sms VEEL, en binnengekomen en uitgaande sms worden meteen verwijderd.
Mobiel slingert NOOIT rond, maar safety first. t ding zit altijd in mn zak, ik heb m altijd bij me.
Nr 1 aan de lijn bij sv gebeurt wel.. maar neem nooit op als we bezig zijn (bel dan later terug), dus met sfeerverpesten valt t wel mee.
Wel eens sv aan de lijn gehad terwijl nr 1 binnenkwam, dan telefoontje zakelijk afgerond, dus niks in de gaten..
Tweede telefoon is inderdaad opvallender vind ik.
Pffffffffffffffff
net t gras gemaaid..
Heerlijk die lucht
dan heb ik zin om een sv van haar kleren te ontdoen,
in het versgemaaide gras te leggen
en dan lekker ........................................................
Eerst effe posten, er is vast al een nieuwe vraag