TTToT-kluphuis (deel 20)
maandag 11 februari 2013 om 20:17
Na vele omzwervingen zijn we weer terug in het bos.
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
(By MissMickey)
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
(By MissMickey)
vrijdag 15 februari 2013 om 10:20
Missy, heb je de griep te pakken?
Apa, gaat het niet goed?
Ik ben zo weg. Zoon ophalen en met hem en 2 nichtjes naar de bios. Ik denk dat we naar Zambezia gaan, is leuk voor de kleintjes denk ik.
Maar eerlijk gezegd kruip ik liever in bed, ben zo moooooeeeee!!!
Heel de nacht wakker gelegen van de tandvlees-pijn
Apa, gaat het niet goed?
Ik ben zo weg. Zoon ophalen en met hem en 2 nichtjes naar de bios. Ik denk dat we naar Zambezia gaan, is leuk voor de kleintjes denk ik.
Maar eerlijk gezegd kruip ik liever in bed, ben zo moooooeeeee!!!
Heel de nacht wakker gelegen van de tandvlees-pijn
vrijdag 15 februari 2013 om 10:47
Motnong!
Zambezia ziet er gaaf uit (die animatievogel uit zuid amerika was ook erg leuk).
Ik heb een 9! :jump
en nog maar een paar daagjes voordat we naar parijs vertrekken. Nog 3 uurtjes werken en dan spullen pakken. Wiehoooo!
Peacy! Zit je al bij je tante! Wel doen hoor! Had je deze week vakantie of ook komende week?
Sorry voor alle uitroeptekens ik en in een hyperbui.
Zambezia ziet er gaaf uit (die animatievogel uit zuid amerika was ook erg leuk).
Ik heb een 9! :jump
en nog maar een paar daagjes voordat we naar parijs vertrekken. Nog 3 uurtjes werken en dan spullen pakken. Wiehoooo!
Peacy! Zit je al bij je tante! Wel doen hoor! Had je deze week vakantie of ook komende week?
Sorry voor alle uitroeptekens ik en in een hyperbui.
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
vrijdag 15 februari 2013 om 10:52
He meiden..heel druk geweest....we zitten nog steeds te wachten op antwoorden betreft mijn dochter.
We hebben van waar ze nu zit een mail gekregen waar je broek van afzakt. Van de mensen waar ze nu verblijft. Eind van de maand krijgen we bij een indicatiecentrum een advies.
En dan gaan we op zoek naar een andere plek.
Van de week was er de opening van haar dagbesteding....wij zijn gegaan, is daar ook de hele meut van de de zorgboerderij waar ze zat. Was spannend en die spanning was te voelen.
Directie heeft ons ontlopen en iemand ging met mij het gesprek aan. Die persoon heeft spijt dat zij mij heeft aangesproken...
Maar goed..............nog even en dan hoop ik dat ze kunnen vertellen wat een goede plek kan zijn.
Missy beterschap.........Yez.....spannend meid, ik hoop dat alles goed gaat.
Peacy.ben je al onderweg?...........zeg ga jij eens volwassen worden meid!.
Missy nog even he en dan verhuizen...hoe vinden de kinderen het?
We hebben van waar ze nu zit een mail gekregen waar je broek van afzakt. Van de mensen waar ze nu verblijft. Eind van de maand krijgen we bij een indicatiecentrum een advies.
En dan gaan we op zoek naar een andere plek.
Van de week was er de opening van haar dagbesteding....wij zijn gegaan, is daar ook de hele meut van de de zorgboerderij waar ze zat. Was spannend en die spanning was te voelen.
Directie heeft ons ontlopen en iemand ging met mij het gesprek aan. Die persoon heeft spijt dat zij mij heeft aangesproken...
Maar goed..............nog even en dan hoop ik dat ze kunnen vertellen wat een goede plek kan zijn.
Missy beterschap.........Yez.....spannend meid, ik hoop dat alles goed gaat.
Peacy.ben je al onderweg?...........zeg ga jij eens volwassen worden meid!.
Missy nog even he en dan verhuizen...hoe vinden de kinderen het?
vrijdag 15 februari 2013 om 10:57
T gaat gewoon kut hier.
Als ik eens uit mn slof schiet mag hij er boos om worden en moet ik het oplossen en goed maken. Als hij boos is moet ik mn kop er bij houden en het oplossen.
Lekker eerlijk verdeeld hè?
Ow en als je dit aan hem vraagt is het natuurlijk niet zo en omdat hij een traumaatje heeft kan hij natuurlijk ook niet proberen om anders te reageren.
En als ik zeg dat ik een time out wil hioeft hij natuurlijk niet te luisteren. Als hij het zegt moet ik me er natuurlijk wel aan houden.
Ow en nee ik mag mn stem niet verheffen als hij door me heen lult als ik wat wil zeggen. nee daar kan hij niet tegen want traumaatje
De wereld kan me gestolen worden. Hoe kan ik me in godsvredesnaam ooit nog ergens op gaan concentreren. Zelfs bij schieten begint t op te vallen dat ik zwaar onder mn gemiddelde aan het prutsen ben. Dat ik zo bleek als een doek zie.
Als ik eens uit mn slof schiet mag hij er boos om worden en moet ik het oplossen en goed maken. Als hij boos is moet ik mn kop er bij houden en het oplossen.
Lekker eerlijk verdeeld hè?
Ow en als je dit aan hem vraagt is het natuurlijk niet zo en omdat hij een traumaatje heeft kan hij natuurlijk ook niet proberen om anders te reageren.
En als ik zeg dat ik een time out wil hioeft hij natuurlijk niet te luisteren. Als hij het zegt moet ik me er natuurlijk wel aan houden.
Ow en nee ik mag mn stem niet verheffen als hij door me heen lult als ik wat wil zeggen. nee daar kan hij niet tegen want traumaatje
De wereld kan me gestolen worden. Hoe kan ik me in godsvredesnaam ooit nog ergens op gaan concentreren. Zelfs bij schieten begint t op te vallen dat ik zwaar onder mn gemiddelde aan het prutsen ben. Dat ik zo bleek als een doek zie.
Been there, done that, got the T-shirt.
vrijdag 15 februari 2013 om 11:23
Ja maar Apatura.....wat ik allemaal lees is dat jij ook niet voor niets thuis bent. Als je tegen een burn out zit zal je ook wel anders reageren en minder kunnen verdragen.
Soms moet je dingen accepteren apatura en kiezen voor je eigen geluk.
Jij gaat niet gelukkig worden op deze manier meid.
Jij moet uit deze situatie stappen......en waar we een tijdje geleden over hadden eens op jezelf gaan concentreren.
Soms moet je dingen accepteren apatura en kiezen voor je eigen geluk.
Jij gaat niet gelukkig worden op deze manier meid.
Jij moet uit deze situatie stappen......en waar we een tijdje geleden over hadden eens op jezelf gaan concentreren.
vrijdag 15 februari 2013 om 11:35
Zit je nu al in de trein???.......ik zou wel eens een schop onder je kont willen geven. Ga je nog wel?......Meid je bent ook te oud om nog thuis te wonen...
Weet je misschien moet jij eens een jaar vrijwilligerswerk gaan doen in het buitenland!
Want je staat niet 100% achter je studie......je weet niet zo goed wat je wel zou willen.....Ga eens een jaar alles loslaten.
Weet je misschien moet jij eens een jaar vrijwilligerswerk gaan doen in het buitenland!
Want je staat niet 100% achter je studie......je weet niet zo goed wat je wel zou willen.....Ga eens een jaar alles loslaten.
vrijdag 15 februari 2013 om 12:15
Lieve apa, dat snap ik. Maar dan nog. Jij laat je zo behandelen door hem met als excuus zijn *lastig*.
Terwijl jij op t moment ook zelf genoeg hebt om mee te dealen. Je kan niet altijd zijn *lastig* voor jouzelf blijven plaatsen.
En je kan t ook niet altijd pikken dat hij zijn *lastig* voor jou plaatst, evenals voor hemzelf.
Terwijl jij op t moment ook zelf genoeg hebt om mee te dealen. Je kan niet altijd zijn *lastig* voor jouzelf blijven plaatsen.
En je kan t ook niet altijd pikken dat hij zijn *lastig* voor jou plaatst, evenals voor hemzelf.
vrijdag 15 februari 2013 om 12:52
Missy.....ik geef dat advies wel eens aan jong volwassenen.
Dan weten ze niet wat ze willen...weten niet welke studie....
Hebben het 1 en ander meegemaakt.
Mijn ervaring is dat die jongeren dan heel zelfverzekerd....en vol plannen weer terug komen. Met een totaal andere instelling pakken ze hier weer hun leven op.
Dan weten ze niet wat ze willen...weten niet welke studie....
Hebben het 1 en ander meegemaakt.
Mijn ervaring is dat die jongeren dan heel zelfverzekerd....en vol plannen weer terug komen. Met een totaal andere instelling pakken ze hier weer hun leven op.
vrijdag 15 februari 2013 om 13:17
Peacy, zit je nou al een keer bij je tante? We kunnen het ook zo afspreken: zolang jij thuis blijft hangen, om wat voor reden dan ook, willen we hier geen enkele klacht meer horen over je situatie. Je bent verdorie geen 6 meer. Je moeder, je vader, je broertje, je studie, allemaal non-redenen om niks te doen.
Hup, schiet op jij!
By the way, dat jaar buitenland is natuurlijk inderdaad briljant! Wat zal je daar van opknappen joh!
Hup, schiet op jij!
By the way, dat jaar buitenland is natuurlijk inderdaad briljant! Wat zal je daar van opknappen joh!
vrijdag 15 februari 2013 om 13:32
Peacy meid ga daar eens over nadenken!
Echt het zal je zo goed doen...los van alles en iedereen.
Ga eens google en....als je onderweg in de trein zit.
Als jij niets gaat doen zit jij over 1 jaar nog zo.....Soms is een stap zetten moeilijk. Maar meid....je bent nu nog jong.
Je moet echt in aktie komen...
En apatura......niets voor jou? Loslaten...kiezen voor jezelf.
Eigenlijk zitten jullie in dezelfde situatie....alletwee ongelukkig.
De 1 hangt aan de thuissituatie en de ander aan de vriend, waar jij niet gelukkig mee gaat worden.
Want deze situatie gaat echt niet veranderen, dan kan je nog zoveel gesprekjes hebben bij een relatietherapeut.
Zinloos meid..............
Echt het zal je zo goed doen...los van alles en iedereen.
Ga eens google en....als je onderweg in de trein zit.
Als jij niets gaat doen zit jij over 1 jaar nog zo.....Soms is een stap zetten moeilijk. Maar meid....je bent nu nog jong.
Je moet echt in aktie komen...
En apatura......niets voor jou? Loslaten...kiezen voor jezelf.
Eigenlijk zitten jullie in dezelfde situatie....alletwee ongelukkig.
De 1 hangt aan de thuissituatie en de ander aan de vriend, waar jij niet gelukkig mee gaat worden.
Want deze situatie gaat echt niet veranderen, dan kan je nog zoveel gesprekjes hebben bij een relatietherapeut.
Zinloos meid..............