Onvoorstelbare gierige acties II
donderdag 30 augustus 2012 om 21:56
Nou, dat er zoveel verhalen zouden zijn, had ik nooit kunnen vermoeden, wat een gierigheid, geslepenheid en onbeschoft gedrag heb ik de laatste tijd gelezen.
Gelukkig hebben we er nu wel plezier om . Krijg je toch nog iets terug.....
Deel 2 dus.
Ik zou heel graag de ergste acties op een rij willen zetten, maar helaas heb ik daar de tijd niet voor.
Maar, spui verder! En laat ons meegenieten van het leed dat gierigheid heet.
Hier is deel 1: Hilarische gierige acties deel 1
Gelukkig hebben we er nu wel plezier om . Krijg je toch nog iets terug.....
Deel 2 dus.
Ik zou heel graag de ergste acties op een rij willen zetten, maar helaas heb ik daar de tijd niet voor.
Maar, spui verder! En laat ons meegenieten van het leed dat gierigheid heet.
Hier is deel 1: Hilarische gierige acties deel 1

zondag 17 februari 2013 om 23:46
Mijn vriend heeft ook wel eens een gierige actie uitgehaald. Hij was uitgeweest een aardig aangeschoten en besloot dat hij een pizza wilde. De pizzaboer gebeld, pizza besteld en die zouden ze in een half uur bezorgen. Half uur werd kwartier en daarna is vriend op de bank in slaap gevallen.
Volgende dag belde de pizzamanager op om te vragen waarom niemand open had gedaan (alle lampen waren nog aan). Zegt vriend: jullie waren te laat en ik ben in slaap gevallen. Mijn excuses zegt de manager. Vriend gelijk; sorry daar koop ik niks voor blabla. Kreeg hij een gratis pizza thuis bezorgd! Kwam hem goed uit met zijn kater, ik schaamde me rot.
Volgende dag belde de pizzamanager op om te vragen waarom niemand open had gedaan (alle lampen waren nog aan). Zegt vriend: jullie waren te laat en ik ben in slaap gevallen. Mijn excuses zegt de manager. Vriend gelijk; sorry daar koop ik niks voor blabla. Kreeg hij een gratis pizza thuis bezorgd! Kwam hem goed uit met zijn kater, ik schaamde me rot.

maandag 18 februari 2013 om 00:01
quote:_minny schreef op 17 februari 2013 @ 23:55:
Super irritant hoor, dat te laat komen. Maar ik stel me dan zo'n puber op een scooter voor die voor niks aan de deur komt. Agossie
Ja, sneu he.
Vriend heeft echt een misselijkmakende gierige vader (behalve voor zichzelf) en is gelukkig zelf niet gierig, maar af en toe steken die geleerde kunstjes wel eens op.
Super irritant hoor, dat te laat komen. Maar ik stel me dan zo'n puber op een scooter voor die voor niks aan de deur komt. Agossie
Ja, sneu he.
Vriend heeft echt een misselijkmakende gierige vader (behalve voor zichzelf) en is gelukkig zelf niet gierig, maar af en toe steken die geleerde kunstjes wel eens op.

maandag 18 februari 2013 om 00:47
Ik zou blij zijn met die misgelopen calorieen eigenlijk
Zo kende ik ook een jongen die dan de "takjes" in een pakje shag opspaarde, en dan allemaal in 1 pakje gooide. Dat stuurde hij naar de fabrikant met een klachtenbrief, alsof het dus allemaal in 1 pakje had gezeten, waarop hij doorgaans 5 pakjes gratis kreeg. Dat iemand zich daarmee bezig houdt...
En ja, ook uit de gratis pakjes plukte hij vrolijk weer de takjes...zucht...
Zo kende ik ook een jongen die dan de "takjes" in een pakje shag opspaarde, en dan allemaal in 1 pakje gooide. Dat stuurde hij naar de fabrikant met een klachtenbrief, alsof het dus allemaal in 1 pakje had gezeten, waarop hij doorgaans 5 pakjes gratis kreeg. Dat iemand zich daarmee bezig houdt...
En ja, ook uit de gratis pakjes plukte hij vrolijk weer de takjes...zucht...

maandag 18 februari 2013 om 05:34
quote:katrientjepientje schreef op 17 februari 2013 @ 23:46:
Mijn vriend heeft ook wel eens een gierige actie uitgehaald. Hij was uitgeweest een aardig aangeschoten en besloot dat hij een pizza wilde. De pizzaboer gebeld, pizza besteld en die zouden ze in een half uur bezorgen. Half uur werd kwartier en daarna is vriend op de bank in slaap gevallen.Ik lees juist dat ie een kwartier te vroeg was.
Mijn vriend heeft ook wel eens een gierige actie uitgehaald. Hij was uitgeweest een aardig aangeschoten en besloot dat hij een pizza wilde. De pizzaboer gebeld, pizza besteld en die zouden ze in een half uur bezorgen. Half uur werd kwartier en daarna is vriend op de bank in slaap gevallen.Ik lees juist dat ie een kwartier te vroeg was.
maandag 18 februari 2013 om 10:33
quote:emma77emma schreef op 18 februari 2013 @ 06:49:
[...]
Zo lees ik het ook. Daarom snapte ik hem al niet.
Ik was ook net aan het lezen... "hij zou in een half uur bezorgd worden. Half uur werd kwartier" ?
Hier is nog nooit een pizza in een kwartier bezorgd. Als vriend en ik van ons werk komen en pizza willen, dan bestellen we die, gaan douchen, omkleden, tafel dekken, huis opruimen en dan is de pizza er meestal ongeveer.
Misschien wordt hier "drie kwartier" bedoelt? Maar ook dan is de pizza maar 15 minuutjes later dan beloofd.. dat vind ik absoluut geen reden om een gratis pizza te krijgen. Manager is hier wel heeeel klant vriendelijk geweest.
[...]
Zo lees ik het ook. Daarom snapte ik hem al niet.
Ik was ook net aan het lezen... "hij zou in een half uur bezorgd worden. Half uur werd kwartier" ?
Hier is nog nooit een pizza in een kwartier bezorgd. Als vriend en ik van ons werk komen en pizza willen, dan bestellen we die, gaan douchen, omkleden, tafel dekken, huis opruimen en dan is de pizza er meestal ongeveer.
Misschien wordt hier "drie kwartier" bedoelt? Maar ook dan is de pizza maar 15 minuutjes later dan beloofd.. dat vind ik absoluut geen reden om een gratis pizza te krijgen. Manager is hier wel heeeel klant vriendelijk geweest.
maandag 18 februari 2013 om 12:14
Ik heb nog een gierige actie: schoonouders vragen of we met sinterklaas gezellig komen eten. Afgesproken dat we per persoon voor iedereen een kado of kado's t.w.v. 20 euro zouden kopen. Bedrag was voor iedereen oke (werken allemaal en kon makkelijk betaald worden, is dus vantevoren overlegd). Afijn, leuk etentje en toen kwamen de pakjes. Iedereen had zijn/haar best gedaan. Behalve de vriendin van de broer van mijn lief. Ze had dus helemaal niks gekocht. Voor niemand. En ondertussen wel gretig haar kadootjes uitpakken. Je zag gewoon dat iedereen zich af zat te vragen van he, waarom heeft zij niks gekocht. Het was eigenlijk best wel gênant en niemand durfde het te vragen.
Cum non tum age
maandag 18 februari 2013 om 12:49
quote:Orzoo schreef op 18 februari 2013 @ 12:17:
Heeft ze niet gewoon samen met jr zwager gekocht? Vriend en ik kopen ook altijd samen cadeaus. Ook met kerst laatst. Uiteraard kopen we dan wel cadeaus die duurder zijn dan het afgesproken budget.Nope. Weet ik heel zeker omdat vriend en zwager samen deden met de kado's voor hun ouders. Vriend heeft het dus zelf gekocht en weet precies wat de kosten voor hem en zijn broer waren. Mijn vriend en ik kregen ieder een kadobon van 20 euro van zwager.
Heeft ze niet gewoon samen met jr zwager gekocht? Vriend en ik kopen ook altijd samen cadeaus. Ook met kerst laatst. Uiteraard kopen we dan wel cadeaus die duurder zijn dan het afgesproken budget.Nope. Weet ik heel zeker omdat vriend en zwager samen deden met de kado's voor hun ouders. Vriend heeft het dus zelf gekocht en weet precies wat de kosten voor hem en zijn broer waren. Mijn vriend en ik kregen ieder een kadobon van 20 euro van zwager.
Cum non tum age
maandag 18 februari 2013 om 14:22
Ook hier laatst een beetje een gierige actie van een bekende..
We gingen nogal last-minute bij iemand langs omdat vriend even moest helpen met iets te repareren, wij dames zouden dan even een kopje thee gaan drinken. We stonden op dat moment in de winkel, dus ik nam een pak koekjes mee zo van "lekker bij een kopje thee als we daar zo zijn"
Komen aan, geven het pak koekjes af. Thee wordt gezet, we krijgen allemaal 1 koekje en het pakje wordt zonder blikken of blozen dichtgemaakt en in de kast gezet....
We gingen nogal last-minute bij iemand langs omdat vriend even moest helpen met iets te repareren, wij dames zouden dan even een kopje thee gaan drinken. We stonden op dat moment in de winkel, dus ik nam een pak koekjes mee zo van "lekker bij een kopje thee als we daar zo zijn"
Komen aan, geven het pak koekjes af. Thee wordt gezet, we krijgen allemaal 1 koekje en het pakje wordt zonder blikken of blozen dichtgemaakt en in de kast gezet....

maandag 18 februari 2013 om 14:30
Ik heb ook zoiets een keer gehad, ik ging ergens eten bij kennissen van ex. Het was een grote groep, ik had expres gevraagd of er cadeautjes gedaan werden aan ex, ik had niet veel geld dus dat zou dan heel veel worden omdat we ook al kerstavond bij mij en 1ste kerst bij zijn zus met cadeautjes hadden gevierd. Als het met cadeautjes zou zijn dan zou ik niet meegaan omdat ik niet het geld had om voor 12 man wat te kopen Vriend zei nee, dat is niet met cadeautjes, hij gaf wel wat maar op vrijblijvende basis zei hij afijn bleek het wel zo te zijn kreeg ik een aantal cadeautjes maar had voor niemand wat . Heb me erg rot gevoeld .
Ik was ook best wel kwaad op ex, vond dat hij dit even goed had moeten navragen zeker na mijn vraag, ex zag het probleem niet zo en vond het overdreven dat ik mij zo ongemakkelijk had gevoeld maar ik weet zeker dat ze dachten zo die cm komt gewoon zonder cadeautjes en krijgt wel lekker van alles.
Ik was ook best wel kwaad op ex, vond dat hij dit even goed had moeten navragen zeker na mijn vraag, ex zag het probleem niet zo en vond het overdreven dat ik mij zo ongemakkelijk had gevoeld maar ik weet zeker dat ze dachten zo die cm komt gewoon zonder cadeautjes en krijgt wel lekker van alles.