klaagtopic storingen

04-02-2013 22:17 669 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Aangezien wij heel goed begrijpen dat het heel vervelend is dat het forum er steeds uitligt, willen we in dit topic jullie de gelegenheid geven om hierover te klagen. Daardoor blijft het centraal moderatortopic ook overzichtelijk zodat er geen dingen blijven liggen.

We vertrouwen erop dat jullie het netjes houden, wij lezen mee en geven zoveel mogelijk door aan de technische dienst.

met vriendelijke groet,

Het Viva Moderator Team
quote:Soulcats schreef op 19 februari 2013 @ 20:45:

Maar dan had het forum toch al laten we zeggen maanden geleden al moeten haperen? Dit probleem doet zich pas een paar weken voor.

Volgens mij heeft het niets met de capaciteit te maken.

Wat niet wil zeggen dat ik het niet eens ben met het opruimen van niet relevante topics hoor.

Ik zou het wel fijn vinden als de Mod weer eens met een update komt over wanneer we eindelijk van deze ellende verlost zijn.Het is niet voor het eerst dat dit gebeurt. Jaar terug of zo ook, wekenlang ellende, het ene excuus na het andere maar ondertussen werd er geen oplossing voor gevonden. En dan ineens, als door een wesp gestoken, werkt het forum ineens weer goed. Niemand die weet hoe het komt. Totdat er weer hetzelfde gebeurt, zelfde excuses, zelfde problemen, nog steeds geen oplossing. Nog een paar weken geduld ws. Dan zijn er zoveel weer zat van het forum, dat het minder druk is, en alles weer werkt. Kwestie van volhouden of een ander forum zoeken
quote:friezinnetje schreef op 19 februari 2013 @ 22:14:

[...]

Het is niet voor het eerst dat dit gebeurt. Jaar terug of zo ook, wekenlang ellende, het ene excuus na het andere maar ondertussen werd er geen oplossing voor gevonden. En dan ineens, als door een wesp gestoken, werkt het forum ineens weer goed. Niemand die weet hoe het komt. Totdat er weer hetzelfde gebeurt, zelfde excuses, zelfde problemen, nog steeds geen oplossing. Nog een paar weken geduld ws. Dan zijn er zoveel weer zat van het forum, dat het minder druk is, en alles weer werkt. Kwestie van volhouden of een ander forum zoeken

Ah, same old same old dus.

Die eerdere storing heb ik gelukkig gemist, had ik vast even forumpauze. Nou, laat die wesp maar komen dan, ik zit er helemaal klaar voor
.
quote:aaaanne schreef op 19 februari 2013 @ 21:16:

Omdat ik niet in het Centraal Moderatortopic off topic wil gaan nal van je post maar even hier:

Lady Voldemort, 3x, fantastisch, gefeliciteerd!!!

Dank je .

En jij ook bedankt mod, al had je dan weinig te melden. Voor jullie is het natuurlijk ook razend vervelend om elke keer weer de hete kastanjes uit het vuur te mogen halen .

Er valt echt niet fatsoenlijk te forummen vanavond. Beetje in een topic kletsen is er niet bij, als het al lukt iets te posten, wordt je eerst 20 keer van de site geflikkert voor je bij kun lezen
quote:ModeratorViva schreef op 19 februari 2013 @ 21:02:

Goedenavond,

Als er een update is zullen we die zeker plaatsen, echter kunnen wij momenteel weinig nieuws vertellen. Er wordt vanalles gedaan, maar tot nu lijkt het niets uit te halen voor de momenten dat het forum drukbezocht wordt. De site vliegt er dan om de haverklap uit.

En ik vraag me dan af hè....vragen jullie niet aan die lampenkappen WAT ze dan allemaal doen?

Want echt hè, ik snap het niet, die lui worden toch betaald om hun werk te doen?

Well....newsflash....ze doen een hoop, maar niet waar ze voor betaald worden.

Hoe kan het toch in godesnaam dat IT kerels/vrouwen dit niet gewoon op kunnen lossen?

Hebben jullie eerste jaars studenten op stage in dienst of zo?

Voor ons net zo frustrerend als voor jullie. We kunnen niets anders doen dan blijven aandringen totdat het lek boven tafel is. Als ik het goed begreep wordt morgenochtend weer een nieuwe fix uitgevoerd, we hopen toch maar weer dat het nu wel verschil gaat maken.

Aandringen?

Nou ben ik een manager van een team

Als 1 van mijn medewerkers een keer te laat komt, soit, kan gebeuren, als het 2x in de week gebeurd ga ik toch eens met hem zitten, maar als het dan weer gebeurd gaat er hier echt wel wat meer gebeuren dan een beetje aandringen hoor.

En als het al een MAAND dag in dag uit plaats vindt, dan kan hij zijn spullen pakken er vertrekken

Dan huur ik wel een eerste jaars student in of zo

En wat morgen ochtend?

NU...werkt het niet?

Dan werk je maar over lapzwans!

En anders wil ik wel komen solliciteren, wel een lekker makkelijk baantje

Je kijkt eens naar het probleem, drukt eens op een knopje...

Nee werkt niet....

Nou ja, dan kijk ik morgen wel verder....

Zo....en dat moest ik even kwijt, ik snap het namelijk echt echt echt niet....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
En telkens heb je geen idee of het al dan niet geplaatst is dus dan druk je op goed geluk nog maar eens op send...
quote:Moonlight82 schreef op 19 februari 2013 @ 22:38:

En telkens heb je geen idee of het al dan niet geplaatst is dus dan druk je op goed geluk nog maar eens op send...

Ja, ,en dan staat ie er dus drie keer. Ook niet zo lekker voor de Capaciteit he.

En als je een keertje niet extra drukt in de verwachting dat ie toch wel geplaatst wordt verdwijnt ie ergens in cyberspace.

Grrr.
Mag je hier alleen over het forum klagen of ook over andere dingen?
Lampenkappen
.
quote:DollyParton schreef op 19 februari 2013 @ 22:45:

Mag je hier alleen over het forum klagen of ook over andere dingen?Zolang je maar niet over mij klaagt
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik kan nu gewoon wel weer topics aanklikken en er zelfs in één keer komen. Willen de 10 forummers die nu zijn uitgelogd morgenavond zo rond 19.30 uur gewoon lekker uitgelogd blijven ajb? Jullie hebben vast belangrijker dingen te doen
.
Kunnen we niet in shifts gaan forummen? A t/m M van 19.00 tot 21.00, N t/m Z van 21.00 tot 23.00 en na 23.00 mag iedereen weer.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Lady-Voldemort schreef op 19 februari 2013 @ 22:41:

[...]

Ja, ,en dan staat ie er dus drie keer. Ook niet zo lekker voor de Capaciteit he.

En als je een keertje niet extra drukt in de verwachting dat ie toch wel geplaatst wordt verdwijnt ie ergens in cyberspace.

Grrr.Gewoon op back drukken als je eruit vliegt. Meestal staat je post er dan wel.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Dan ga ik een nieuwe nick aanmaken want om 23.00 uur hoor ik op alle doordeweekse dagen behalve de woensdag eigenlijk al lang in bed te liggen om er de volgende dag nog enigszins toonbaar uit te zien
.
Ik denk dat het forum het vanavond gewoon heeft gedaan. Ik was namelijk uit eten.
quote:Soulcats schreef op 19 februari 2013 @ 23:03:

Dan ga ik een nieuwe nick aanmaken want om 23.00 uur hoor ik op alle doordeweekse dagen behalve de woensdag eigenlijk al lang in bed te liggen om er de volgende dag nog enigszins toonbaar uit te zien Dan kun je voor 19.00 en na 21.00 uur tot je naar bed moet, goed te doen toch? En je zit gezellig bij Sum en mij in de groep.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Summerdance schreef op 19 februari 2013 @ 22:46:

[...]

Zolang je maar niet over mij klaagt Mod ik wil graag over Summer klagen
quote:Nouschi schreef op 19 februari 2013 @ 22:58:

Kunnen we niet in shifts gaan forummen? A t/m M van 19.00 tot 21.00, N t/m Z van 21.00 tot 23.00 en na 23.00 mag iedereen weer.Ik ben helemaal voor, dan forum ik iig twee uur per dag niet.
quote:Nouschi schreef op 19 februari 2013 @ 23:07:

[...]

Dan kun je voor 19.00 en na 21.00 uur tot je naar bed moet, goed te doen toch?Ik ben regelmatig pas na 19.00 uur thuis, dus dan kan ik van 21.00 tot 22.30 forummen. Lijkt me voorlopig wel voldoende inderdaad. Het moet wel leuk blijven
.
quote:DollyParton schreef op 19 februari 2013 @ 23:13:

[...]

Ik ben helemaal voor, dan forum ik iig twee uur per dag niet.
.
Zie, al 2 voor!
quote:Soulcats schreef op 19 februari 2013 @ 23:14:

[...]

Ik ben regelmatig pas na 19.00 uur thuis, dus dan kan ik van 21.00 tot 22.30 forummen. Lijkt me voorlopig wel voldoende inderdaad. Het moet wel leuk blijven groentje zeker?
Open een poll Nouchi!
quote:DollyParton schreef op 19 februari 2013 @ 23:15:

Open een poll Nouchi!Ik ga naar bed
quote:DollyParton schreef op 19 februari 2013 @ 23:15:

[...]

groentje zeker?Dat niet, maar kom er na een forumpauze net pas weer een beetje in. Bovendien waardeert mijn leidinggevende het niet als ik forum op het werk. Belachelijk, maar ja
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven