Mode & Beauty kletstopic
dinsdag 19 februari 2013 om 21:02
Leuk FD, en fijn dat jij nog wel werk hebt het zijn er nu zóveel die willen dat het weer druk wordt
Hier weinig te melden op mode en/of beauty gebied.
k heb een nieuwe inspiratiebron, zie mijngewijzigde avatar pas wat filmpjes over pin-up girl make-up bekeken en ik vind dat een erg goede look om er elke dag glamorous uit te zien.
Hier weinig te melden op mode en/of beauty gebied.
k heb een nieuwe inspiratiebron, zie mijngewijzigde avatar pas wat filmpjes over pin-up girl make-up bekeken en ik vind dat een erg goede look om er elke dag glamorous uit te zien.
dinsdag 19 februari 2013 om 22:34
@ missd welke welke inspiratiebron bedoel je? Volgens mij heb je nog steeds jouw oude avatar?
@ Darling ik vond jouw laatste blog over Primark erg leuk! Hij komt juist op tijd want ik ga over twee weken naar toe met een vriendin. Ik ben in Nederland nog nooit geweest, dus ik ben benieuwd. Ik ben benieuwd naar de panty's ik koop ze overaal want ik draag ze bijna elke dag en ze gaan bij mij snel kapot. Helaas heb ik nog niet de perfecte prijs/kwaliteit verhouding gevonden maar momenteel ben ik erg blij met de 40 den panty's van de Hema.
@ Darling ik vond jouw laatste blog over Primark erg leuk! Hij komt juist op tijd want ik ga over twee weken naar toe met een vriendin. Ik ben in Nederland nog nooit geweest, dus ik ben benieuwd. Ik ben benieuwd naar de panty's ik koop ze overaal want ik draag ze bijna elke dag en ze gaan bij mij snel kapot. Helaas heb ik nog niet de perfecte prijs/kwaliteit verhouding gevonden maar momenteel ben ik erg blij met de 40 den panty's van de Hema.
woensdag 20 februari 2013 om 19:47
quote:Blusher schreef op 16 februari 2013 @ 14:15:
Dit spul blijft trouwens ook redelijk lang zitten en het is niet zo droog:
[img]http://www.allurabeauty.com/wp-content/ ... Allura.jpg[/img]
echt een stift om je lippen mee in te kleuren. Ik heb er ook eentje van max factor maar die van NYC (kruidvat) blijft langer mooi. Het geeft niet hetzelfde effect als een lipstick vind ik maar geeft net wat meer kleur aan je lippen.Sjongejonge wat drogen mijn lippen daarvan uit zeg! En de nude is bij mij donkerrood
Dit spul blijft trouwens ook redelijk lang zitten en het is niet zo droog:
[img]http://www.allurabeauty.com/wp-content/ ... Allura.jpg[/img]
echt een stift om je lippen mee in te kleuren. Ik heb er ook eentje van max factor maar die van NYC (kruidvat) blijft langer mooi. Het geeft niet hetzelfde effect als een lipstick vind ik maar geeft net wat meer kleur aan je lippen.Sjongejonge wat drogen mijn lippen daarvan uit zeg! En de nude is bij mij donkerrood
donderdag 21 februari 2013 om 22:18
Ceci ik ben zeer benieuwd! Is het nog steeds dezelfde kleur en model of iets nieuw? Ik moet ook zeer nodig bij de kapper, mijn haar is weer te lang. Ik ben benieuwd naar de nieuwe L' oreal lipstick Infallible. Morgen even langs Kruidvat, er is een actie met de tweede product halve prijs...Verder geen niews, ik heb veel gewerkt deze week dus ik ben blij dat er bijna weekend is
vrijdag 22 februari 2013 om 20:07
vrijdag 22 februari 2013 om 21:09
Ik heb echt mega veel schoenen. Kan dat wel ergens verklaren; alle schoenen die ik voor een shoot gebruik blijf ik mee zitten omdat ze gedragen zijn. Daarom koop ik in grote sales vaak een paar hakken (in mn eigen maat) zodat ik die in de toekomst kan gebruiken en zelf ook kan dragen. Denk zeker wel tegen de 100 paar
vrijdag 22 februari 2013 om 21:46
Het verbaast me niet dat je zoveel paar hebt Ik ben ook een schoenenfreak , ben na 50 paar gestopt met tellen maar ik heb nog geen 100. Ik heb alleen nog niet veel ruimte, dus ik kan ze alleen per seizoen neerzetten. De zomer schoenen liggen nu op zolder in hun eigen doos ter bescherming. Ik heb alleen niet zo veel fel gekleurde schoenen, die zitten op mijn wish list van dit jaar