Wat vinden jullie van.......?
zondag 24 februari 2013 om 12:45
Een man die geen initiatieven neemt in bed? Die gewoon blijft liggen en helemaal niks doet en alleen maar afwacht? Helemaal niks van voorspel, zoenen enz, meteen je kleren wilt uittrekken enz.
Ik heb dit vorig week meegemaakt bij een jongen. Ik heb dit echt nog nooit bij iemand anders meegemaakt. Moet ik hem daarop aanspreken of hoe zouden jullie dat doen?
Ik heb dit vorig week meegemaakt bij een jongen. Ik heb dit echt nog nooit bij iemand anders meegemaakt. Moet ik hem daarop aanspreken of hoe zouden jullie dat doen?
zondag 24 februari 2013 om 12:55
zondag 24 februari 2013 om 12:59
quote:megan1983 schreef op 24 februari 2013 @ 12:45:Ik heb dit vorig week meegemaakt bij een jongen.En dat was de eerste keer? Wat is het probleem dan, dat jij deze keer het initiatief moest nemen? Het is 2013 hoor Misschien wilde hij je niet zomaar bespringen maar is hij ècht in je geïnteresseerd? Zomaar een ideetje hoor...
zondag 24 februari 2013 om 13:01
zondag 24 februari 2013 om 13:03
zondag 24 februari 2013 om 13:04
quote:megan1983 schreef op 24 februari 2013 @ 13:01:Maar ik heb er een hekel aan als jongens meteen alles willen uittrekken en hoppakee.
En in je OP zeg je dat je je er juist aan stoort dat hij geen initiatief toont...
Hij neemt toch initiatief? Alleen niet het soort initiatief waar jij op dat moment op zit (ligt) te wachten. Dus maak hem dat duidelijk en doe zelf eens wat.
En in je OP zeg je dat je je er juist aan stoort dat hij geen initiatief toont...
Hij neemt toch initiatief? Alleen niet het soort initiatief waar jij op dat moment op zit (ligt) te wachten. Dus maak hem dat duidelijk en doe zelf eens wat.
zondag 24 februari 2013 om 13:29
quote:megan1983 schreef op 24 februari 2013 @ 13:01:
Nee hij was niet dronken en ook niet moe.
Maar ik heb er een hekel aan als jongens meteen alles willen uittrekken en hoppakee. Dus toen ik zei van: nee ik trek niet meteen alles uit, kreeg ik te horen; ja wat moet ik dan doen? Hij heeft meerdere partners gehad, dus het was niet zijn eerste keer.
Nou, dan zijn jullie geen match...
En het probleem is???
Nee hij was niet dronken en ook niet moe.
Maar ik heb er een hekel aan als jongens meteen alles willen uittrekken en hoppakee. Dus toen ik zei van: nee ik trek niet meteen alles uit, kreeg ik te horen; ja wat moet ik dan doen? Hij heeft meerdere partners gehad, dus het was niet zijn eerste keer.
Nou, dan zijn jullie geen match...
En het probleem is???
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 24 februari 2013 om 13:33
zondag 24 februari 2013 om 14:00
Ik snap heel goed wat je bedoelt en vindt het een fikse afknapper. Vooral omdat je het idee hebt dat je alleen maar bezig bent en een ander alleen maar geniet. Ik zelf heb er wel wat van gezegt, maar na 1 x echt genieten en samenspel lag hij de volgende x weer netjes op zijn rug. Dus ik was er snel klaar mee, had meer oorzaken hoor. Op geen enkel gebied was er initatief.
zondag 24 februari 2013 om 14:20