Gezondheid alle pijlers

anticonceptie ..

05-02-2013 11:03 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil geen kinderen meer ,

Heb van mezelf zware menstruatie (veel buikpijn bloed en migraine)

Van jongs af aan microgynon30 geslikt maar sinds mijn zwangerschap kreeg ik daar puisten van ,

Echt acne

nu een maand gestopt en heb gewoon mijn eigen gave huidje bijna terug en veel meer energie!

Ben bij mijn HA geweest en die raadde mij de mirena aan maar dat wil ik eig ook niet na de verhalen die ik heb gelezen

ervaringen en suggesties?
Jee das klote.
Been there, done that, got the T-shirt.
mmm balen... hoop dat de huisarts een alternatief voor je heeft
Ik krijg nu de cerazette (of zo iets)

Ik ben benieuwd,

Nu heb ik sinds ik de ring verwijderd heb (vanmorgen) enorme buikpijn
Wat vervelend!

Ik gebruik de cerazette al jaren. In principe niet meer ongesteld. Alleen bij het starten na tweede zwangerschap een tijdje last gehad van spotting, nu al maanden nergens last meer van.

Hoop dat de pil je bevalt.

Deze pil moet heel nauwkeurig geslikt worden. Ik gebruik naast deze pil ook condooms..
Ik heb nog nergens last van gelukkig ik hoop dat t zo blijft dan spring ik een gat in de lucht
Goed om te horen. Ik ben nu ook een paar maanden aan de cerazette. Ben alleen nog aan het prutsen met af en toe een spotting. Ik hoop dat dat nog weg trekt,
Been there, done that, got the T-shirt.
Gebruik al jaren Cerazette. Nergens last van. Geen bijwerkingen, niet meer ongesteld. Wat mij betreft ideaal. Hopelijk werkt het voor jou ook en ben je weer gewoon jezelf!
Ik heb ook mirena spiraal nou heb helemaal geen klachten

het zetten verneem je niet.

heb hem nu 2.5jaar ideaal geen menstruatie geen buikpijn helemaal niets

alleen het eruithalen naar 5jaar zie ik wel tegen op aahh maar moet gelukkig nog even voor wachten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven