Volgens Robert
zondag 24 februari 2013 om 19:08
zondag 24 februari 2013 om 23:15
Mijn zus baalt als een stekker, zet braaf de zender op om 21.30 uur...is het al om 20.50 uur begonnen. Erg jammer, en waardeloze programmering. Ik wilde Divorce opnemen en daardoor zag ik dat het eerder begon. Groot voordeel dat ik aansluitend alsnog naar Divorce kon kijken.
Ik weet niet wat ik van Volgens Robert moet denken. Ik ben fan van Maria Goos en Peter Blok. Beiden zijn top in hun vak. Ik was erg benieuwd en zeer verheugd. Maar tjsa..het is een beetje apart. Ik moet eraan wennen. Jammer dat het erg kort was. Maar dit was vanwege het budget, volgens onze gids.
Ik weet niet wat ik van Volgens Robert moet denken. Ik ben fan van Maria Goos en Peter Blok. Beiden zijn top in hun vak. Ik was erg benieuwd en zeer verheugd. Maar tjsa..het is een beetje apart. Ik moet eraan wennen. Jammer dat het erg kort was. Maar dit was vanwege het budget, volgens onze gids.
maandag 18 maart 2013 om 07:28
Ik heb het gisteren voor het eerst gezien. Hilarisch! Wat een originele en grappige serie. Het deed mij een klein beetje denken aan Hertenkamp, daar was ik ook groot fan van. Dat soort humor zie je niet vaak op de NL tv.
De pruik van tjitske leidde wel een beetje af, maar ik denk dat het wel helpt om herinnering aan claire wat te verdringen.
Ga ff de eerdere afleveringen kijken.
De pruik van tjitske leidde wel een beetje af, maar ik denk dat het wel helpt om herinnering aan claire wat te verdringen.
Ga ff de eerdere afleveringen kijken.
.