Entertainment alle pijlers

Obese - 2013

29-01-2013 10:40 2513 berichten
Alle reacties Link kopieren
Obese begint zondag weer! Wie gaat het ook weer trouw kijken?

Vanaf zondag 3 februari gaan zes nieuwe kandiaten, met de steun van presentatrice Wendy van Dijk, aan de slag met de overtollige kilo’s in een nieuwe reeks ‘Obese’ bij RTL 4.

De kandidaten

Ruben (222 kg), Michel (222 kg), Stanley (227 kg), Amanda (138 kg), Lilian (171 kg) en Tamara (163,5 kg) zijn de zes nieuwe deelnemers die de kans krijgen om hun levensstijl drastisch te veranderen. Mede door het succes van de eerste serie, die ook hun ogen heeft geopend, zien zij zelf in dat het zo niet langer kan.

Zwaar traject

Wendy verrast ze met de boodschap dat zij degenen zijn die het zware traject van 300 dagen ingaan. Zij hebben nog een hele lange weg te gaan en weten inmiddels wat ze te wachten staat. Lukt het ze om het tij te keren en een nieuw levensritme te vinden, waardoor ze in ieder geval uit de gevarenzone stappen en gezonder door het leven kunnen?
Ow dacht dat jij wat in het huishouden ging doen. Sorry
Nou ja, moet toch niet gekker worden dat zij een vakantie krijgt.

Je kan toch gewoon zeggen, je pakt je drinken zelf maar.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Wil hij echt wel van zijn gewicht af?
Everything you see I owe to spaghetti!
Hahahaha....ze kan beter een cursus assertiviteit krijgen
Het programma heeft geleerd van de vorige. Hier hangt het einde van de relatie ook in de lucht.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

quote:Wikkie1977 schreef op 24 februari 2013 @ 20:43:

Ik irriteer me ook aan hem...zeker omdat hij echt niet weet waarom hij niet zoveel is afgevallen...grrrrrrr

Dat dus! Totaal zelf geen verantwoording voelen voor z'n eigen acties.

En dat bedoelde ik dus ook met dat gemoeder van zijn vriendin. Waarom doet zij dat allemaal? Of belangrijker; waarom doet hij dat niet zèlf? Hij wil toch afvallen? Hij wil toch een gezonder eetpatroon?

Dan hoef je het hem toch niet in hapklare brokken voor te schotelen?
quote:Wikkie1977 schreef op 24 februari 2013 @ 20:45:

Ow dacht dat jij wat in het huishouden ging doen. Sorry

Hahaha, ik woon alleen, dus ik moet wel, maar ik ben geen huishoudelijk wonder.

Heb vandaag wel een tijdje op de Wii gedaan, hoelahoep (best intensief), en wat spieroefeningetjes. En ik heb 'n hondje, dat werkt goed, heb ik gemerkt.
Yes...en fiets denkt ie
nou ook nog een fiets toe maar.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Klaar met verantwoording afnemen zou ik zeggen voor de vriendin. Alles klaarleggen?
Ik wil het echt niet bagatelliseren, want ik snap heus wel dat het reuze lastig is om je leven zo om te gooien. Maar kom op vent!
Ach ja.... vergelijk eens een program over hobbyende/klussende mannen met vrouwen die niet met de vuist op tafel slaan, of het topic gierige acties waarin mensen de gierigaards niet confronteren
Ik heb me vooral gefocust vandaag op meditatie (lees middagdutje) en polsoefeningen (lees bedienen afstandsbediening)......was even brak drie drukke dagen.
Dr Phil zou zeggen you are an enabler!
dat-ie op een fiets zit valt me alweer mee.
Nou idd, nu krijg je zo'n mega kans en laat je het voorbijlopen... Hoop dat het nog beter wordt
quote:Tickel schreef op 24 februari 2013 @ 20:41:

[...]

Doet me denken aan een forumster Leg eens uit..
Ik heb niet echt het idee dat die vriendin heel actief meedoet. Of kijk ik niet goed? Voor haar zou gezonde voeding ook wel iets zijn.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:Rasa schreef op 24 februari 2013 @ 20:35:

[...]

Bijna getrouwd met zijn broer of zus? Was hij voordat zijn ouders overleden ook al zo zwaar?Zijn broer vond mij leuk. En echt er is niks veranderd. Dit heeft deze jongen van huis uit meegekregen.
Ja dat vond ik ook..ze kan ook wel wat advies gebruiken daarin..
quote:jilzz schreef op 24 februari 2013 @ 20:51:

[...]

Leg eens uit..Kijk maar even onder Psyche
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:merano schreef op 24 februari 2013 @ 20:46:

Het programma heeft geleerd van de vorige. Hier hangt het einde van de relatie ook in de lucht.Dit!
dan heeft Marcella ook wel een steekje laten vallen hoor.
Ha meiden, stap er net pas in. Maar die trainer is ook niet mooier geworden zeg Of ligt dat aan mij?
quote:Anyco schreef op 24 februari 2013 @ 20:54:

[...]

Zijn broer vond mij leuk. En echt er is niks veranderd. Dit heeft deze jongen van huis uit meegekregen.Verbaast me niets. Er is echt wel meer aan de hand dan het verdriet van twee overleden ouders. Dit is een patroon inderdaad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven