Het Grote ruiltopic.

26-11-2012 19:35 2296 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dit ruiltopic is het mogelijk (zelfgemaakte) spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt, te ruilen met andere forummers.

Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!

Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er

een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.

Enkele spelregels:

- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt

- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.

- Geef aan wat je er (eventueel) graag voor terug zou willen hebben.

P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
Ohh ik zie nu net dat je het boek al hebt vergeven. Volgende keer beter!
Wat leuk dat dit nog steeds loopt!!!
wil er iemand harry potter boeken complete serie plus twilight boeken alle drie ruilen? liefst wil ik er elfenbeeldjes (geen engeltjes) of drankenbeeldjes voor tereug
@purple-rain: Als ik het boek van Marion heb ontvangen en gelezen, wil ik het wel naar je doorsturen.
Ik heb nog steeds de BB cream Clinique te ruil (shade 2, zie website), ik wil er graag voor terug een nieuw boek (niet nieuw als net gekocht, maar nog nie zo lang geschreven/op de markt) of eventueel iets anders van Clinique of Clarins.
Ik heb een zwart kort vest van YOEK maat xxl

Langs de kraag zitten zwarte kraaltjes maar daar ben ik al flink wat van kwijtgeraakt in de wasmachine.Je kunt de kraaltjes eraf halen ,zitten er apart op of bijkopen in een kralenwinkel

Wie wil het ruilen?

ik hou van zwart/wit dus als je daarin iets te ruil hebt,ketting ed of diddle spullen etc
Heb ook het boek

Hou je mond van Sophie Kinsella te ruil
@k0ff12: Dat zou lief zijn! Als je hem uit hebt hoor ik het wel, kun jij alvast nadenken wat je er voor terug wilt hebben.
Ik heb op dit moment de volgende dubbel:

ui

vis

kaasschaaf

melk

maiskolf

wortel

meloen

pompoen

mayonaise

Deze heb ik nog nodig:

Cela Vita aardappels

citroen

kipkruiden

pannekoek

cupcake

koekje

knoflook

conimex

lipton thee

hertog ijs

mona

olie
Bikorimana, ik heb ik elk geval de knoflook voor je (moeten we wel bij elkaar in de buurt wonen want past niet door de brievenbus). Morgen weer de weekboodschappen en dan weet ik of ik er nog meer voor je heb en welke ik eventueel nog nodig heb.
Helaas, had 23 mini's vandaag maar geen dubbele voor jou erbij zitten.
Ik heb een hele stapel verschillende kookboeken liggen. Wie heeft er interesse en heeft er iets leuks voor terug?
@Marion77 mail je me? Dan kunnen we adressen uitwisselen. Purple-rain staat ook te trappelen om het boek te lezen
Ellen2xi, ik heb wel interesse in de kookboeken, maar ik weet niet of ik iets interessants voor je heb (ik heb ook al veel weggegeven namelijk). Wat voor iets zou je ervoor terug willen?
@supergoomba

mail mij anders even .......... (verwijderd)..................

dan geef ik je even de link van mijn advertentie op marktplaats, dan kun je de diverse kookboeken zien.

Dan kunnen we ook via de mail even kijken wat je ervoor over hebt en te ruilen hebt.

tot mails!
Harry potter deel 4 hardcover te ruil aangeboden voor de paperback versie hp nr 4 (graag nog wel netjes, geen ezelsoren oid, mijn hardcover is ook nog keurig)

Kado gekregen toendertijd en kon deze niet meer ruilen, de rest van de serie is paperback en het staat zo raar op deze manier :P

mail: nickname @ xs4all punt nl
ElleMichelle, heb je een foto van dat vest?

Ik maak zelf sieraden dus iets in zwart kan ik absoluut wel regelen.

En ik weet niet wat voor kledingmaat je hebt, maar daar kan ik je misschien ook aan helpen.

Mijn mailadres is marelsmarels@gmail.com
668, the neighbour of the Beast
Ik zou graag willen kijken of iemand een groot bestek heeft om aan de muur te hangen en daar vanaf wilt, en wil ruilen voor iets anders.

Ik las op oude topics wel dat vele mensen het kado hebben gekregen met kerst en er niet blij mee waren, maar nog niet een topic/MP gevonden dat ze het ook daadwerkelijk weg zouden willen doen.

Ik ben geen googlewonder maar zoiets bedoel ik, er is op een topic erover gemeld dat het maanden geleden te koop was bij Karwei maar op hun site kan ik helaas geen foto vinden dus ik doe het maar even met deze foto om een idee te geven;

Deze is wel heel groot, mag ook kleiner maar om even een idee te geven. En waarvoor te ruilen daar komen we wel uit denk ik. Ik woon zelf nabij Amsterdam. Mailen mag ook altijd op mylenevalerie@hotmail.com.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik heb wel zo een bestek lamp ergens.

Zo een.
Wat een leuke lamp MissAcy

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven