Mode & Beauty alle pijlers

Herenbroek

03-03-2013 11:52 83 berichten
Alle reacties Link kopieren
Stel ik wil deze broek kopen:

Welke maat moet ik dan nemen met mijn 38-40?

Ik word geen wijs uit die herenmaten, ook niet na googlen.

Link
quote:eingenzinnig schreef op 03 maart 2013 @ 14:57:

[...]

Hij lijkt op de foto een beetje op een trainingsbroekenstof, je weet wel zo'n oude glimmende campingsmoking. maar ik ga weer onder mijn steen liggen...Nee denk lichte katoen hoor. Wat ga je doen onder die steen?
quote:Frizzy schreef op 03 maart 2013 @ 14:57:

[...]

Nee denk lichte katoen hoor. Wat ga je doen onder die steen?Mijn scherpte en oplettendheid zoeken...
quote:Frizzy schreef op 03 maart 2013 @ 14:57:

[...]

Nee denk lichte katoen hoor. Wat ga je doen onder die steen?Als je echt de bush ingaat, moet je geen korte broek aan doen i.v.m. takken, insecten e.d. De beste keuze is dan een broek van Fjaellraven: lang, heel dun en licht, droog in vijf minuten.
Daar verschillen de meningen over hoor. Met bloedzuigers kun je beter blote kuiten hebben zodat je ze beter ziet.
quote:pejeka schreef op 03 maart 2013 @ 12:38:

[...]

Natuurlijk wel. Ten eerste is de pasvorm anders, ten tweede zit de sluiting andersom.

Maar ik hoop dat je net zo ruimdenkend bent als je vriend aan komt zetten in een blazer van Miss Etam. Ach, het is toch effen zwart, geen mens die het ziet, en dat leuke getailleerde model staat hem juist enig...

Ik kies eerder voor comfort dan of het mooi staat. Zulke broeken staan mij beter dan een vrouwenmodel, omdat ik vrij dikke bovenbenen heb, staat dit gewoon beter. En ik voel me op deze manier dan beter, dan in een te strakke vrouwenbroek.

En uuhh kijk jij altijd bij mensen na de sluiting van de broek wat voor model het is??

OT: ik heb zo broek dus in maat L gekocht terwijl ik zelf maat 42 heb, zit gewoon lekker!

En als jij zo broek wil, dan koop je die toch? Jij loopt er in, de rest niet
Ik zit aan werkbroeken te denken http://www.snickersshop.n ... g-shop/werkbroeken/shorts, maar die zijn waarschijnlijk ook te zwaar.

Dit merk heeft trouwens ook een dameslijn.

Misschien ben je inderdaad nog een maandje te vroeg, je vindt vast iets wat je leuk vindt, leuk staat, en lekker zit.
Mijn moeder gaat voor me kijken bij Sting én bij een outlet.
quote:pejeka schreef op 03 maart 2013 @ 12:53:

[...]

Toch wel. De sluiting zit andersom, de pasvorm is totaal anders, de snit is anders, dus...Nooit bij stilgestaan dat elke broek die jullie dragen dames van origine mannenkleding is ,zelfs de spijkerrok die ik heb heeft dezelfde sluiting als een mannen spijkerbroek.Maar bedankt voor de mening die jullie hebben over een heren korte broek,die kon ik goed gebruiken op dit Forum

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven