Lijf & Lijn alle pijlers

30 day shred

15-01-2013 18:01 3811 berichten
Alle reacties Link kopieren
vandaag begonnen en moet eerlijk toegeven, ik heb het niet tot het einde vol kunnen houden, zijn er nog meer mensen hier mee bezig, voor een beetje verdere motivatie

30 day shred is een workout van 3 levels elk level doe je 10 dagen, het lijkt vrij simpel maar is erg pittig ( vind ik nu na dag 1 tenminste) op internet staan erg veel positieve verhalen, en omdat ik al een aantal weken bezig ben met gezond eten wil ik dit er nu bij gaan doen, dus als iemand zijn succes wil komen delen of mee wil doen, graag!
I always tell the truth, even when I lie
Zo irritant hahaha. Ik tik elke keer een verhaal en dan pakt ie m niet grrrr. Maargoed het zit er weer op! Ging dramatisch!

Bij jullie?
Ik heb net dag 1 van level 1 gedaan!!! Qua conditie ging het prima, maar de rest van de oefeningen vielen vies tegen... Met als dieptepunt et opdrukken....Hoop dat ik m'n onderburen net wakker heb gemaakt

@sam79: ook al ging het dramatisch, toch goed dat je het gedaan hebt!

@twisted: 2 keer per dag zou wel heel fanatiek zijn
Nou ik ben sinds gister weeeer ziek. Eerste keer na 3 dagen shredden en nu dus na dag 15. Maar weer even stoppen dus en als het gaat weer oppakken. Ga dan wel gewoon door met dag 16.
Ik zag vandaag bij de kruitvat dat daar yogamatjes in de aanbieding waren voor 6,99 (van Leontine van Moorsel) Ze verkopen ook dumbells van 0,5 kilo.
Nou zeg, bij mij schiet het echt niet op met shredden. Het lukt mij al zoiezo niet om elke dag te shredden, maar als je tussendoor 2x ziek wordt schiet het dus echt niet op....

Maandag vol goede moed maar weer verder. Nog 3x level een en dan kan ik naar level 2..
Mijn BH rolletjes zijn minder geworden merk ik! En volgens de weegschaal 0,4 zwaarder... spieren?

Na 7 dagen shred? :o

Ik dieet nu dus niet (meer).. ik ben opzich een grote eter, maar wel redelijk gezond.
Tweede keer level 2 hier. Man, ik heb altijd zwakke beenspieren gehad, en die kom ik nu weer keihard tegen. Op een gegeven moment trilt alles! Maar ik ontdekte ook vandaag pas dat er een simpelere versie van de plank thrust is, dus dat zal schelen morgen. Verder ging t al veel beter dan de eerste keer, qua oefeningen snappen.
quote:Siepel schreef op 01 maart 2013 @ 15:58:

Mijn BH rolletjes zijn minder geworden merk ik! En volgens de weegschaal 0,4 zwaarder... spieren?

Na 7 dagen shred? :o

Ik dieet nu dus niet (meer).. ik ben opzich een grote eter, maar wel redelijk gezond.in 7 dagen win je geen massa echt niet. een 0,5 kilo is meer dat je misschien een flinke keutel voor de uitgang heb liggen of misschien veel water hebt gedronken.
Mijn kuitspierpijn is geheel verdwenen. Ik ben blij!
I am surrounded by morons
Ik zit op dag 7 van level 2 (geloof ik...ik ben de tel een beetje kwijt geraakt). Ik ben qua gewicht hetzelfde maar ben wel 4 cm van mijn taille kwijt. Niet verkeerd dus.
Fijn Twisted!

Ik zit uit te hijgen van de derde keer level 2. Ging veel beter, maar blijft wel zwaaaaaar. Die squats met V-raises hou ik niet constant vol. Maar verder lekker.
Ik heb vanochtend ook weer geshred. Dag 5 van level 1. Ging wel prima!
Vanmorgen voor het eerst level 2 gedaan, af en toe best lastig ja. Voel ook meer spanning in mijn nek en dat is mijn zwakke punt. Vooral met die squats me V-raises. Maar daar heb ik nu geen last meer van, integendeel zelfs. Sowieso (nog?) geen last van mijn spieren.
Iemand een blokje kaas bij de mosterd?
Ik had ook maar een beetje spierpijn hoor (de volgende dag pas ja ) van level 2. Schouders vooral. Met nek merk ik wel dat je bewust zijn van je kijkrichting wel erg helpt, met staande oefeningen gewoon recht naar voren kijken en met buikspierdingen naar t pafond, zoals Jillian ook zegt.

Ik begin wel een beetje klaar te raken met die weeë glimlach van Natalie zeg, brrr.
Hier vandaag dag vijf gedaan. Gisteren overgeslagen... Morgen weer dag zes. Ik voel me al slanker .
Dag vier level 1 gedaan. Ging best goed, maar de open haard was aan. Tjonge wat had ik het heet zeg. Stond ik daar te jumpingjacken naast de kachel hihi.

Volgende keer maar zonder kachel.
Dag 4, level 2 *pufpufpuf*
gister dag 6 level 2 gedaan. Vandaag opgestaan met pijn in mn rechter knie!!?? hoe kan dat ineens? Is dat overbelast?

Denk dat ik maar weer een pauze moet inlassen. Echt balen, zo krijg ik die 30 dagen nooit vol!
Vervelend van je knie, Jet!

Ik shred tot nu toe om de dag. Is dat prima of echt compleet nutteloos, omdat ik eigenlijk dagelijks moet doen?
dank je Twis.

en ik lees op amerikaanse websites dat Jillian juist voor rustdagen is tussen de workouts.

ik las ergens. 2 dagen shredden, 1 dag cardio, 2 dagen shredden, 1 dag cardio, 1 dag rust.
Ja klopt, maar dan 1 à 2 rustdagen per week. Ik doe het dus letterlijk om de dag. En op de dagen ertussen doe ik, behalve fietsen, helemaal niks.
Ach, volgens mij is dat ook prima, twis. Als je maar bezig blijft. En fietsen is ook hartstikke goed.

Ik doe het gewoon wanneer het kan, soms is dat 2-3-4 dagen achter elkaar, soms ook 2 dagen niet. Allemaal prima volgens mij.

Hehe, net even flink bezig geweest met bomen snoeien. Dan sta ik toch wel met licht trillende spiertjes op de ladder terwijl ik boven m'n macht sta te zagen, zo vlak na de shred
En balen Jet. Ik zou t inderdaad net wat rustiger aan doen als ik jou was. En dan op de dagen dat je niet shred lekker een stuk gaan wandelen of fietsen, t wordt nu echt lente
Balen Jet, sterkte!

Twisted, ik shred ook om de dag. Ik merk aan mijn lijf dat die die rustdag ook echt nodig heeft. Maar ik ben dan ook geen piepkuiken meer....

Gisteren mijn 4e dag van level 1 gedaan. Het gaat steeds iets beter en ik merk dat vooral mijn conditie snel vooruit gaat, gelukkig. Want die was echt slecht bij de 1e keer.
Ja ja, nu weet ik het wel!
Ik red het ook niet iedere dag. Heb van het weekend dag 3 en 4 gedaan. Ik heb geen last meer van spierpijn. Verder probeer ik de cardio achter elkaar door te doen, dus niet iedere keer stil staan. Ik weet inmiddels al wel wat er komt.

Vanavond Zumba en morgen weer shredden, waar staat dag eigenlijk voor ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven