Mode & Beauty alle pijlers

Weer een bruiloft...

04-03-2013 23:43 31 berichten
Het seizoen gaat bijna beginnen, voorjaar/zomer het seizoen om te trouwen dus zullen er vast meerdere topics weer geopend worden (wat trek ik aan!?). Ik heb eind april een bruiloft, hele dag (trouwen, receptie, diner, feest). Ik vond dit jurkje op H&M, met een paar goede hakken kan het wat zijn. Anderzijds, misschien is dit te stijfjes, saai, braaf... *knip* Meningen?
Alle reacties Link kopieren
Dat jurkje wauw!

Simpel, stijlvol en elegant. Kan het bijna niet laten hem zelf te bestellen. ;(
Ik laveer tussen stijlvol&elegant, en dodelijk saai&a-sexy. Maar we hebben nu '1 stem' voor stijlvol :-)
Clarins: mooie jurk!
Als ie in het echt net zo mooi is als op het plaatje is het een mooi jurkje...zeker voor het geld.

Wat voor accesoires ga je erbij dragen (schoenen, sierraden, tas etc..)
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Stijlvol en sexy (dan wel met hoge hakken)

Minder saai maken door knalaccessoires.
Mooi! Alleen de stof zou wat goedkoop kunnen ogen in het echt ben ik bang...
Ik ben idd heel benieuwd hoe het er in het echt uitziet. Is het niets, dan is deze zo weer retour. Ik heb wel positieve ervaringen met de kwaliteit van H&M jurkjes, zeker als deze gevoerd zijn. En dat is deze, dat zijn geen dunne goedkoop ogende floddertjes. Maar het blijft afwachten met glans. De rits is weggewerkt, dat vind ik ook wel netjes.

Ik heb in gedachten fel blauwe pumps, of blauwe strappy sandals met hoge hak. En om de schouders een pashmina in de kleur van de schoenen, dus ook een fellere lichte blauw. Misschien wel iets te veel blauw dan, maar er moet wel een lichtere sprekende kleur bij.
Haha, ik zat naar dezelfde te kijken, ook voor een bruiloft.
quote:Uncharted schreef op 05 maart 2013 @ 00:04:

Haha, ik zat naar dezelfde te kijken, ook voor een bruiloft.Straks komen we elkaar nog tegen
quote:clarins schreef op 05 maart 2013 @ 00:05:

[...]

Straks komen we elkaar nog tegen

ik heb ook een dagbruiloft met alles erop en eraan.

Zou zomaar kunnen.
Oh wacht, eind april zei je? Die van mij is in juni.

Kan dit jurkje dan ook nog?
.
quote:Uncharted schreef op 05 maart 2013 @ 00:07:

Oh wacht, eind april zei je? Die van mij is in juni.

Kan dit jurkje dan ook nog?Het is Nederland, dus ja waarom niet, de mussen zullen niet dood van het dak vallen vermoed ik zo. Het is zonder mouwtjes, het is alleen wel een donkere kleur. Opleuken met accesoires is wel nodig, anders lijkt het net een begrafenis. En hoewel sommige bruiloften verdacht veel op een begrafenis lijken, moet je als gast die indruk niet willen wekken natuurlijk
Deze jurk is al eerder icm bruiloft voorbij gekomen Ik vind het een mooie jurk. Je kan knallen met pumps maar zou het braaf houden geloof ik. Bijvoorbeeld nude pumps. Wel dan accessoires in zelfde kleur als pumps etc.
Was inderdaad ook van plan om er een stel mooie hakken onder te doen en idd mooie sieraden om het af te maken... maar eerst zien of het staat.
Nude pumps, mmm dat kan mooi zijn. Maar dan moet het maar net lukken om de rest bijbehorend te vinden, zonder een fortuin kwijt te zijn.
quote:clarins schreef op 05 maart 2013 @ 00:10:

[...]

Het is zonder mouwtjes, het is alleen wel een donkere kleur. Dat staat mij over het algemeen mooier dan al die pasteltintjes die nu in de winkel hangen! Daar wordt ik zo vreselijk bleek van, heb ook nog licht haar.
quote:Uncharted schreef op 05 maart 2013 @ 00:18:

[...]

Dat staat mij over het algemeen mooier dan al die pasteltintjes die nu in de winkel hangen! Daar wordt ik zo vreselijk bleek van, heb ook nog licht haar.Me too, het staat mij ook beter. Omdat het geen lange mouwen heeft, kun je het ook met warmer weer dragen (je weet het nooit, april doet wat hij wil). Maar nu nog de spullen vinden om het af te maken. Lastig, ik ben al geen wereldshopper en kan er geen fortuin aan uit geven.
WordT, oh Unch, word... het wordt tijd dat ik ga slapen.

Ik ga morgen eens op zoek als ik eraan toe kom, ik heb helaas ook geen fortuin te besteden.
Ik ga ook te bedde. Nou, wie weet als het jurkje mooi is en goed past, dat we nog eens ideeën hier in dit topic kunnen uitwisselen van hoe verder op te leuken met tas, pumps en de hele riedel.
Waarom ga je niet naar de winkel, kun je gelijk passen en de stof zien en voelen
Ik heb hem! In maat 44, en ook in die maat staat hij supermooi, het is echt een prachtig jurkje, ik heb er een figuurtje in om te zoenen, hij glimt niet overdreven, maar jammergenoeg wel zo dat hij niet geschikt is voor dagelijks gebruik. Hij is wel behoorlijk warm (zal door de polyesther komen), dus als het toevallig toch erg warm is op de bruiloft zou je nog wel eens spijt kunnen krijgen...
Ik heb hem ook gepast (besteld online) in het blauw-wit maar teruggestuurd. Model is super mooi, alleen onderjurkje is wat strak, dus bij volle bovenbenen maatje groter bestellen. Verder is de stof wel mooi (maar misschien anders in blauw glans) maar een beetje dun, 'fluffy';-) Dus probeer het gewoon;-)

Let us know!
Mooi jurkje! Ik heb eind maart een bruiloft en ik heb de Sophia dress van Addy for Steps.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven