doorgeefvraag

03-01-2008 00:03 38702 berichten
Alle reacties Link kopieren
zelfde principe als op overige ; geef antwoord en verzin een volgende vraag ........

ik trap af ;

wanneer kreeg je je eerste tongzoen ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Als hij opgewonden raakt van mensen waarbij ik het me kan voorstellen ok. Maar mijn partner heeft een zwak voor Sophie Hilbrand, en nee daar kan ik niet in meegaan.

Mijn vraag staat niet meer dus..
Kan jij opgewonden worden van de anders dan standaard personen/dingen?
Muziek raakt weleens een gevoelige snaar....

Ooit weleens teleurgesteld geweest in je partner na de seks?
Eh ja; aan het enthousiasme lag het niet maar technisch... au

En jijzelf, wel eens gedesillusioneerd vertrokken?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Had deze liever niet terug gehad... oei! Kom ik nog weleens op terug. Heb eerst iets beters te doen .

Laat de vraag voor het gemak gewoon staan.
Ja hoor, maar toen was ipodwoman nog een jong meisje. Vaak desillusies gehad in de sex, ik allemaal mijn best doen om vriendje te plezieren, en wat krijg ik terug.... nada niets..... moet je zelf nog bijklussen met je vingers wil je nog een beetje plezier hebben.

Hoe jong/oud was je bij de eerste keer?
Eeeh Smurfin... whaaahaa! Ik was 17 of 18, in ieder geval ergens rond mijn verjaardag

Heb je je flink uitgeleefd toen je nog jong was? Of was je vrij braaf?
Ik was braaf.... te braaf. Als ik er nu aan terugdenk, dom jong....

Eerste keer doet altijd zeer, of viel het mee?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
ik was vrij braaf, vanaf mijn vanaf 17 tot 19 jaar een paar losse "scharrels"en vanaf mijn 19 tot en met 29 1 vriend en daar ook mee getrouw en later gescheiden en vanaf mijn 29 een paar losse "scharrels" .

vraag blijft staan, ben benieuwd naar de antwoorden van andere.
De eerste keer viel hartstikke mee.

En? Hoeveel is het geworden in Moskou?
t worden penalties..

Toen ik jong was was ik heel braaf (nu niet meer voor te stellen).. en de eerste keer deed niet zeer, maar was wel een bloedbad.. moest eerst aan een touwtje trekken om de opening te deblokkeren

Ik ben ook geneigd de vragen te laten staan, maar ik voeg er voor de zekerheid 1 toe..

Worden jullie ook een beetje moedeloos als je 2 dagen even niet hier bent geweest en er is zo gruwelijk veel geschreven dat je t gezien je beperkte tijd nevernooitniet kunt inhalen? (rare lange zin trouwens)
Nee. Ik ben een van die idioten die een boek in een dag kan uitlezen dus meestal ben ik hier ook zo bij :-)

(Overigens vertelde een collegaatje me ooit dat ze het touwtje en de rest vergeten waren; ze kon later dus lekker hengelen. Maar dan anders )

Is iedereen soms braaf geworden en nu vroeg op bed?
Nee, tuurlijk niet, hoe later op de avond....

Ben jij al moe dan?
Ik had een vaginadag op mijn werk, vervolgens koor-repetitie, vervolgens onenigheid met de dirigent (ben voorzitter, en hij is weer eens ongeleid aan het projectielen geweest, dus mag ik weer oplossen), vervolgens bonje met puberzoon, vervolgens nog een uur moeten werken..

Dus ik ben niet moe

En ook al lees ik een boek in een paar uur uit.. het forum bijhouden na een paar dagen afwezigheid is een totaaaaaaaaal andere discipline.

Ik ga naar bed luitjes..

Jullie hoeven niet vroeg op zeker?
Nog lange niet, nog lange niet....

Hoezo, nog even sporten dan?

@slimlief: 7 uur vroeg genoeg?
ikke ben niet moe, ik heb bezoek gehad ... neen geen sv of zo, maar een vriendin in nood ... behoefte aan een beetje seks nu

heb jij een groot hart ?
Redelijk groot, maar er zijn grenzen aan

Ga je voor al je vrienden door het vuur?
Kunnen nog wel een rondje doen

Ga jij vast liggen, kom ik zo....

Wat is de lekkerste kus?
quote:Roland1971 schreef op 21 mei 2008 @ 23:51:

Nog lange niet, nog lange niet....

Hoezo, nog even sporten dan?

Aha sporten, dat promoot ik hoor, ik doe dat bijna elke middag....

Je wordt er echt zo goedgezind van ..
Voor een selectief gezelschap wel ja.
De eerste (qua kus dan, was weer eens te laat...)

Ben je dol op zoenen?
Voor, tijdens, achteraf en tussendoor - zoenen is zalig!

Waar word je nog meer graag gezoend?
@ roland : voor mijn vrienden ga ik door een vuur... echt wel. want het zijn immers mijn vrienden.

@ GND : al wie ik ooit kuste, kust lekker, ik heb dus chance want ik vind kussen hééééél geil !

waarom maakt seks gelukkig (bijvoorbeeld) ?
Bijna overal wel, maar m'n nek en hals zijn wel heel gevoelig... en een stukje verder naar beneden, ook daar erg plezant

Heb jij specifieke gevoelige plekken waar je door wordt opgewonden?
ja hoor , ik heb ze zeker wel

wat vind jij het allerlekkerst? hou je niet in het is passed midnight ...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven