Centraal Bug topic

12-12-2011 11:45 1838 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kun je forumbugs, bugs op de forumApp en bugs op het mobiele forum melden.

Wees alsjeblieft zo duidelijk mogelijk in je melding, dus omschrijf precies het probleem en de eventuele foutmelding. Het is voor de technische afdeling ook prettig om te weten welke browser je gebruikt. Als je dit liever niet op het forum wilt zetten, kun je je bugmelding ook mailen naar forum@viva.nl.

De bugmeldingen uit de vorige topics zijn doorgegeven aan de technische afdeling.

We waarderen jullie meldingen, er wordt aan gewerkt. Als er een update is, zullen we het hier posten.

Met vriendelijke groet,

Moderatorteam Viva.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ik krijg deze melding als ik via Chrome op de iPad een van mijn berichten probeer te wijzigen: Uw opdracht is niet uitgevoerd.

Dit formulier is verlopen. Mogelijk heeft een andere gebruiker tussentijds een wijziging aangebracht. U kunt het formulier opnieuw versturen, eventuele tussentijdse wijzigingen raken dan wel verloren.

Als het probleem blijft bestaan, neem dan contact op met de beheerders.
Ondanks dat ie zegt dat het niet gewijzigd is, is het dat wel...
Ik ben ook wel benieuwd wanneer dat stack overflow probleem eens verholpen is. Die error komt echt al heel lang bij heel veel mensen ook!

Evenals het eruitvliegen bij de app. Echt meerdere keren per dag.

En alle loze meldingen dat ik lege berichten zou versturen na een berichtje (mooi Nederlands ook: 'error: input ontbrekende'). Hoe langer de app open staat, hoe meer van die berichtjes er achter elkaar komen en daarna moet je net zo vaak achter elkaar op terug drukken (bijv 15 keer, maar doe je het daarna in de flow nog een 16e keer dan ben je uitgelogd, zie hieronder). Dat is dan wel weer het voordeel van het spontaan uit de app vliegen, dan gaat die teller naar nul!

En niet echt een bug maar wel superonhandig vind ik dat de terugknop ineens in uitloggen verandert. Ben al weet ik hoe vaak zo per ongeluk uitgelogd.

En als je naar beneden scrollt en je gaat iets te ver met je vinger, dan kun je zomaar per ongeluk op profiel drukken en dan is er ineens helemaal geen terugknop! Dan moet je weer helemaal in de juiste pijler opnieuw het topic terugzoeken en naar de juiste pagina scrollen. Die profielknop heeft me zo al aardig wat hartgrondige vloeken opgeleverd!
quote:pyridine schreef op 16 februari 2013 @ 16:57:

En niet echt een bug maar wel superonhandig vind ik dat de terugknop ineens in uitloggen verandert. Ben al weet ik hoe vaak zo per ongeluk uitgelogd.

En als je naar beneden scrollt en je gaat iets te ver met je vinger, dan kun je zomaar per ongeluk op profiel drukken en dan is er ineens helemaal geen terugknop! Dan moet je weer helemaal in de juiste pijler opnieuw het topic terugzoeken en naar de juiste pagina scrollen. Die profielknop heeft me zo al aardig wat hartgrondige vloeken opgeleverd!

Zo eens!

Dat lijkt me niet eens het moeilijkste om te verhelpen, gewoon dingen een andere plek geven.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Het is weer bal vanavond met de bereikbaarheid, mede gezien de dubbele posts hier en daar.
Het is weer bal vanavond met de bereikbaarheid, mede gezien de dubbele posts hier en daar.
De verbinding werd geherinitialiseerd

De verbinding met de server werd geherinitialiseerd tijdens het laden van de pagina.

Misschien is de website tijdelijk niet beschikbaar of overbelast. Probeer het

over enkele ogenblikken opnieuw.

Controleer uw netwerkverbinding als u geen enkele pagina kunt laden.

Verzeker u ervan dat Firefox toegang heeft tot het web als uw

computer of netwerk is beveiligd door een firewall of proxyserver.
Ach. En dat op zondagavond 21:15.

Deze website is momenteel in onderhoud. Excuses voor eventueel ongemak

This website is offline at the moment. Apologies for the inconvenience

Copyright ©2011 Sanoma Media The Netherlands B.V. Alle rechten voorbehouden.

Sanomamedia.nl is onderdeel van het netwerk van Sanoma Media Group The Netherlands B.V.

http://www.stir.nl

http://www.thuiswinkelen.nl

http://www.iab.nl

http://www.generation-next.nl
Wat een bagger!!!!!!!!
Het blijft helaas geworstel met de bereikbaarheid, gistermiddag/avond ging het weer een aantal malen mis. De problemen zijn uiteraard bekend en hebben nog steeds hoogste prioriteit. Wij wachten nog steeds op een oplossing/aanpassing die ook echt werkt.

Er is een nieuwe app versie onderweg. Het spontaan eruit klappen van de app is nu in ieder geval verholpen. Aan de overige problemen wordt nog steeds gewerkt, met name de "error: missing content" bug die bij sommige gebruikers optreedt blijft nog steeds een raadsel.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Ik word iedere keer uitgelogd (internet, niet mobiel), ook had ik een minuut of tien een wit scherm ongeveer een kwartiertje geleden.
quote:rua-red schreef op 18 februari 2013 @ 13:03:

Ik word iedere keer uitgelogd (internet, niet mobiel), ook had ik een minuut of tien een wit scherm ongeveer een kwartiertje geleden.We houden het in de gaten, is hoogstwaarschijnlijk ook een tijdelijk probleem ivm de storingen die nog regelmatig de kop op steken. Welke browser gebruik je?

IE (en nee, ik ga dat niet veranderen speciaal voor het viva-forum).

Moest voor deze reactie overigens opnieuw inloggen (en ik klik echt de "onthoudt mij" box aan).
Ja, ik moet ook vaak opnieuw inloggen. En vaak zie ik een gedeelte van de balk met 'mijn laatste' enzo niet. Pas als ik dan naar een andere pijler ga en daar iets aanklik kan ik weer die balk zien.
Mijn Viva heeft weer kuren sinds gisteren. Ik kan mijn laatste topics niet zien.

Mijn laatst bekeken forum topics

Je hebt nog geen reactie(s) geplaatst
OOooh een nieuwe:

Error establishing a database connection
Het is weer knipperlichten vanavond. Ik kreeg steeds de onderhoudsmelding.
Bij mij zijn de smileys weg. laptop
Bij mij staat op de app het toetsenbordje hoog. Ergens halverwege mijn scherm.

De app is blijkbaar nog niet geoptimaliseerd voor iPhone 5, maar dan nog staat mijn toetsenbord te hoog!

Wanneer wordt de app ook voor iPhone 5 geoptimaliseerd?

En als ik bericht wil plaatsen, zegt ie inderdaad dat er een input mist (ofzo). Dat is nieuw, eerder had ik dat niet.
Laptop, chrome.

Bij registreren van account krijg ik 'groen licht' voor nickname en e-mailadres (etc.) totdat ik op OK/akkoord klik. Dan zijn naam en mailadres ineens al in gebruik.

Mijn reactie hier bewijst dat het gelukt is, maar een rare foutmelding vond ik het wel...
Als de aarde plat was hadden katten allang alles eraf geflikkerd.
Is het forum bij iedereen zo tergend traag vandaag of ligt het aan mijn internetverbinding?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Nou, der is weer geen doorkomen aan!!

En dat ligt niet aan mijn internetverbinding!!
Ik heb nog geen reacties geplaatst?!

Pfff lekker irritant. Nu moet ik helemaal zelf gaat zoeken waar die topics ook al weer allemaal stonden..
Maryni, je kunt jezelf ook loepen (toch?): da's dan handiger.

Het forum werkt hier voor geen meter trouwens. Het was de hele dag al traag maar nu wordt er ook nog voortdurend geherinitialiseerd waardoor pagina's onbereikbaar zijn. Zo is soggen helemaal niet leuk meer.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Maryni, je kunt jezelf ook loepen (toch?): da's dan handiger.

Het forum werkt hier voor geen meter trouwens. Het was de hele dag al traag maar nu wordt er ook nog voortdurend geherinitialiseerd waardoor pagina's onbereikbaar zijn. Zo is soggen helemaal niet leuk meer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven