Het Grote weggeeftopic
woensdag 20 februari 2013 om 12:05
In dit weggeeftopic is het mogelijk spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt aan te bieden aan andere forummers.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!
Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er
een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.
Enkele spelregels:
- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt
- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.
P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 10 maart 2013 om 16:29
quote:Doperwt schreef op 08 maart 2013 @ 22:02:
Heb nog steeds in de aanbieding:
Set pastaborden (4) met bijpassende kommetjes (3) en broodschaal (1)
Verder nog 4 waterglaasjes (1klein blusje)
6kopjes zilverkleurig met pastelkleurige binnenkant, beetje retro (hier en daar blusje, 1 mist helaas een hapje uit t voetje)
Bon van de Esprit twv 15,- (bij besteding van 50,-, geldig tot eind maart)
Roept u maar ! Zou ik een foto mogen van de pastaborden, kommetjes en broodschaal? Ik heb wellicht interesse. Je kunt me mailen op ikforum.jijforumt@gmail.com.
Heb nog steeds in de aanbieding:
Set pastaborden (4) met bijpassende kommetjes (3) en broodschaal (1)
Verder nog 4 waterglaasjes (1klein blusje)
6kopjes zilverkleurig met pastelkleurige binnenkant, beetje retro (hier en daar blusje, 1 mist helaas een hapje uit t voetje)
Bon van de Esprit twv 15,- (bij besteding van 50,-, geldig tot eind maart)
Roept u maar ! Zou ik een foto mogen van de pastaborden, kommetjes en broodschaal? Ik heb wellicht interesse. Je kunt me mailen op ikforum.jijforumt@gmail.com.
zondag 10 maart 2013 om 16:38
Net de doos met zomerkleding weer uit de berging gehaald. Heb binnenkort weer wat kleding voor hier.
Ik heb nog wat mini's ( 3x pizza, plak kaas en een zak frites), paar c1000 boekjes en aantal onaangebroken pakjes speelkaarten van de plus, een speelkaarten bewaardoosje en een speelkaarten spellenboekje van de plus.
Wie wil? Theekopjeviva@hotmail.nl
Ik heb nog wat mini's ( 3x pizza, plak kaas en een zak frites), paar c1000 boekjes en aantal onaangebroken pakjes speelkaarten van de plus, een speelkaarten bewaardoosje en een speelkaarten spellenboekje van de plus.
Wie wil? Theekopjeviva@hotmail.nl
zondag 10 maart 2013 om 16:56
Usena, dan ook maar langs deze weg...
Ik heb je nóg eens een mailtje gestuurd.
Ik vind het gewoon zo frustrerend dat ik ineens niks meer van je hoor. Eerst beantwoorde je je mailtjes vlot en spontaan is er geen enkele mogelijkheid meer om met je in contact te komen.
Je reageert niet op mails die ik je al vaak gestuurd hebt.
Het gaat me echt niet op de tv die je me beloofd had. Zoals ik schreef, ik begrijp het best als je je bedacht zou hebben.
Maar dit, deze radiostilte, vind ik gewoon zo frustrerend.
Ik weet gewoon niet waar ik aan toe ben.
Heb ik iets verkeerds gezegd, iets verkeerds gedaan, is er iets anders gebeurd? Geen idee.
Wil je alsjeblieft gewoon één keer mijn mailtje beantwoorden zodat ik weet hoe en wat?
Dankjewel.
Ik heb je nóg eens een mailtje gestuurd.
Ik vind het gewoon zo frustrerend dat ik ineens niks meer van je hoor. Eerst beantwoorde je je mailtjes vlot en spontaan is er geen enkele mogelijkheid meer om met je in contact te komen.
Je reageert niet op mails die ik je al vaak gestuurd hebt.
Het gaat me echt niet op de tv die je me beloofd had. Zoals ik schreef, ik begrijp het best als je je bedacht zou hebben.
Maar dit, deze radiostilte, vind ik gewoon zo frustrerend.
Ik weet gewoon niet waar ik aan toe ben.
Heb ik iets verkeerds gezegd, iets verkeerds gedaan, is er iets anders gebeurd? Geen idee.
Wil je alsjeblieft gewoon één keer mijn mailtje beantwoorden zodat ik weet hoe en wat?
Dankjewel.
668, the neighbour of the Beast
zondag 10 maart 2013 om 17:13
zondag 10 maart 2013 om 18:01
Jaaaaaaa Jet heeeeeeel graag!
Ik ben aan het afvallen en zit nu in maat 46 ongeveer.
Ik zou er superblij mee zijn!!
Kan echt niet elke keer nieuwe kleding kopen, maar ik vind het zoooo fijn als dingen gewoon mooi zitten.
En het is superfijn als je gewoon een maat kleiner aan kan natuurlijk
Mag ik je er over mailen ofzo?
Of wil jij mij mailen, mag ook? marelsmarels@gmail.com
@Jessie; ik heb inmiddels van lieve forumsters een shitload speculaasthee gekregen
Ik kan even vooruit! Maar lief dat je aan me denkt!
Ik ben aan het afvallen en zit nu in maat 46 ongeveer.
Ik zou er superblij mee zijn!!
Kan echt niet elke keer nieuwe kleding kopen, maar ik vind het zoooo fijn als dingen gewoon mooi zitten.
En het is superfijn als je gewoon een maat kleiner aan kan natuurlijk
Mag ik je er over mailen ofzo?
Of wil jij mij mailen, mag ook? marelsmarels@gmail.com
@Jessie; ik heb inmiddels van lieve forumsters een shitload speculaasthee gekregen
Ik kan even vooruit! Maar lief dat je aan me denkt!
668, the neighbour of the Beast
zondag 10 maart 2013 om 19:17
Hallo allemaal,
daar ben ik ook weer eens, ik heb wat weg te geven!!
(eindelijk, haha)
Net mijn kledingkast uitgeruimd en ik heb een hele grote tas met kleding maat 44, 46, xl xxl enz. Vooral rond de 44, XL. Er zit van alles in, veel rokjes, wat broeken, shirtjes. Sommige dingen zijn oud, veel is nieuw! Een echt verrassingspakketje dus!
Ik ben nl een type van; oh leuk, kopen!... en vervolgens durf ik het net niet te dragen omdat ik net iets te snel heb gekocht en het me toch niet staat. Ik heb een lange tijd alles bewaard maar ik pas het nu niet meer dus het mag weg!
Bij interesse graag mailen op gabysmissie at hetemail punt com
De eerste die mailt mag de tas komen halen in 030. Ik kan hem nl niet op mijn fietsje naar de andere kant van de stad rijden, is net te zwaar.
Zelf zoek ik nog een goede, beetje stoere spijkerbroek, maat 40 ongeveer. Ik kan nergens een mooie vinden in de winkels...
En stofjes om knuffels van te naaien voor het goede doel zijn ook erg welkom! En ander naaigerei!!
daar ben ik ook weer eens, ik heb wat weg te geven!!
(eindelijk, haha)
Net mijn kledingkast uitgeruimd en ik heb een hele grote tas met kleding maat 44, 46, xl xxl enz. Vooral rond de 44, XL. Er zit van alles in, veel rokjes, wat broeken, shirtjes. Sommige dingen zijn oud, veel is nieuw! Een echt verrassingspakketje dus!
Ik ben nl een type van; oh leuk, kopen!... en vervolgens durf ik het net niet te dragen omdat ik net iets te snel heb gekocht en het me toch niet staat. Ik heb een lange tijd alles bewaard maar ik pas het nu niet meer dus het mag weg!
Bij interesse graag mailen op gabysmissie at hetemail punt com
De eerste die mailt mag de tas komen halen in 030. Ik kan hem nl niet op mijn fietsje naar de andere kant van de stad rijden, is net te zwaar.
Zelf zoek ik nog een goede, beetje stoere spijkerbroek, maat 40 ongeveer. Ik kan nergens een mooie vinden in de winkels...
En stofjes om knuffels van te naaien voor het goede doel zijn ook erg welkom! En ander naaigerei!!