Mode & Beauty alle pijlers

Mode & Beauty kletstopic

18-11-2012 11:05 1023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben je geïnteresseerd in mode en beauty en ben je ( bijna) dagelijks te vinden op deze pijler kom dan gezellig mee kletsen!
quote:redreidinghood schreef op 09 maart 2013 @ 19:07:

Jurkjes kunnen onwijs leuk zijn, hoor! Alleen ik ben zelf heel erg pro minimalisme. En bij mijn style heeft een jurkje dus zo goed als niks meer nodig, dat vind ik jammer, omdat ik er juist van houd leuke combos te maken.

Daarnaast ben ik gewoon meer een broeken persoon ;) Maar blijf vooral jurkjes dragen hoor, bij anderen vind ik het heel leuk! Wat ik stiekem nog wel graag wil is een strakke pencil skirt of dress van zo'n soort rekstof (geen idee hoe t heet). Had hele mooie gezien bij de H&M trend. Die zouden zich misschien wel wat makkelijker laten 'aankleden', haha.ik snap je wel hoor, ik ben dan alleen je tegenpool, ik ben juist helemaal niet minimalistisch, hoewel ik wel mijn best doe mijn outfits niet onrustig te laten ogen, dat zou mezelf ook tegenstaan.
mijn stijl is ergens ook best saai, zeker voor sommige anderen, lorenne, ik heb al jaren dezelfde smaak en koop veel dingen die op elkaar lijken maar net even anders zijn, voor mezelf dan.

maar goed ik ben er blij mee en dat is wat telt, dan zie je er vanzelf mooi in uit.
@Lorenne dankjewel, natuurlijk mag je me Red noemen, haha ;)
ik heb nog een groter probleem ik heb genoeg maar

geen idee wat ik aan moet. iemand suggesties?

ik heb van alles, skinny's, gewone jeans, vestjes, jasjes, tuniekjes enz.
Jeetje wat een ongespecificeerd probleem. Wat draag je normaal? Dat weer aantrekken.
Phoebe jouw 'probleem' is erg vaag, inderdaad. Misschien een jurk of rok? Die mis ik in jouw lijstje...
Ben helemaal niet blij dat het kouder is. Ik voel me gelijk slechter. Ik had al mijn winterkleding opgeruimd, en op zolder gezet maar vandaag had ik het gewoon koud. Morgen staat er een kast opruiming in de planning, en hopelijk ga ik ook gelijk nieuwe kleding combinaties verzinnen.
quote:phoebe82 schreef op 10 maart 2013 @ 19:49:

ik heb nog een groter probleem ik heb genoeg maar

geen idee wat ik aan moet. iemand suggesties?

ik heb van alles, skinny's, gewone jeans, vestjes, jasjes, tuniekjes enz.

ik zou zeggen, als je het echt niet weet, kijk eens in een tijdschrift met mode en/of bekende mensen en maak een soort collage van wat je aanspreekt, desnoods alleen in je hoofd.

dan kunnen wij je ook beter helpen, als ik niet veel weet over je smaak kan ik je niet adviseren.
[quote]Lorenne schreef op 10 maart 2013 @ 21:02:

Phoebe jouw 'probleem' is erg vaag, inderdaad. Misschien een jurk of rok? Die mis ik in jouw lijstje...[/quote

klopt, jurkjes of tuniekjes draag ik nog wel als het niet erg

koud is, rokjes draag ik nauwelijks...
quote:phoebe82 schreef op 11 maart 2013 @ 09:44:

[quote]Lorenne schreef op 10 maart 2013 @ 21:02:

Phoebe jouw 'probleem' is erg vaag, inderdaad. Misschien een jurk of rok? Die mis ik in jouw lijstje...[/quote

klopt, jurkjes of tuniekjes draag ik nog wel als het niet erg

koud is, rokjes draag ik nauwelijks...dat maakt ook niet zo veel uit, of je wel of geen jurken / rokken draagt, het is veel belangrijker wat je wil uitstralen en wat je in je leven zoal doet.
ja is idd. wel handig, anders kan je weinig adviseren...

ik werk als receptioniste, hoef niet poepchique, maar een beetje

netjes/normaal vind ik wel handig.

ik ben niet erg groot (1,67), heb een zandloperfiguur met maatje 36/38.

mijn stijl: uuhhmm beetje casual, comfortabel en een beetje fatsoenlijk dus.

ik draag graag jeans en broeken, dus het liefst veel combi's daarmee.

he wat een lastige vragen , wat dragen jullie zo al in het dagelijks leven?
@ phoebe ik draag juist veel jurken en rokken, skinny's en jeans bijna nooit. Dus ik geloof niet dat ik jou advies kan geven, zeker zonder wat foto's te zien. Ik zou zeggen probeer eens wat anders, maak een verassende combinatie, probeer wat kleuren die je normaal gesproken niet draagt. Of vraag jouw zus, schoonzus of een eerlijke vriendin die jou goed kent en die een beetje gevoel voor mode heeft om jou wat kleding advies te geven.
We hebben wel bijna dezelfde lichaamsbouw, ik ben 1,69, weeg 59 kg, (probeer nog 3 kg af te vallen maar goed) draag maat 38 en ik heb ook een zandloperfiguur. Ben je van 82? Dan hebben we ook ongeweer dezelfde leeftijd
is hier op het forum een 'big brother who is watching us' ?

ja idd..., ik ben van 82.

waarom in godsnaam afvallen? ik maak me ook altijd druk om mn figuur, maar ik heb besloten dat ik dat zonde van mn tijd vind aangezien ik een prima figuur en gewicht heb. (ben zelfs 2 kilo zwaarder dan jij en ook nog paar cm kleiner, en ik hoef echt niet dunner...)

laat ik het dan anders formuleren: wat dragen jullie zoal? (fotoooos!!) ik heb net al jij overigens wel een erg goeg figuur voor rokjes en jurkjes, maar zeker als het zo koud is toch liever een broek...
quote:lilyofthevalley schreef op 10 maart 2013 @ 20:53:

Jeetje wat een ongespecificeerd probleem. Wat draag je normaal? Dat weer aantrekken.
Ha ha het is niet perse hoor, het klinkt als een luxe probleem maar sommige kleding beginnen krap te zitten en ik heb niet het geld om een nieuwe garderobe aan te schaffen. Ik volg geen dieet of zo maar ik probeer zo gezond mogelijk te leven. In de lente en zomer eet ik ook meer salades en fruit, ga ik meer bewegen en het gaat hopelijk vanzelf. Ik doe alleen elke dag buikspeeroefeningen. De chocoladeeiren zijn erg verleidelijk, ik probeer ze ook te beperken.
Ladies waar zijn jullie? Het is zo stil hier :(
Soms denk je toch he hoe kan dat nou. Ik ben 1.62 weeg 58 kg en heb een 36, haha. Ik moet en zal mijn buikje weg sporten.

Ben de zwangeropmerkingen zó beu. Ik sport 3-4 keer per week (fitness) ben benieuwd of dat ook iets doet bij mn buikje.. Zal wel niet want je valt vaak de verkeerde plekken af toch:(

Ik ga van de week naar de kapper, een heel gewaagd kapsel proberen. Met 2 kleuren. Ik vond het zo gaaf dat model. Alleen of het mij staat géén idee, maar ik dacht ik probeer het gewoon een x bij een goede kapper.Wel wat meer betalen maar dan is het een keer misschien wel leuk. In plaats van altijd maar net niet..

Ik kan niet wachten tot de zomer er aan komt. Ik wil nu eigenlijk geen kleding meer aanschaffen omdat ik wel genoeg warme kleding in de kast heb hangen vind ik zo. Ik vind de zomer altijd zo moeilijk met kleren, het moet maar gewoon heeeeeel warm worden zodat je gewoon het liefste alleen in en bikini zit
Ik vind de zomer juist veel fijner met kleren... mooie panties, jurkjes, hakken (die draag ik echt niet in de sneeuw) , evt vestjes...

Wbt figuurissues: ik ben een stuk kleiner en zwaarder dan jullie. Gelukkig wel een zandloper. Het enige waar ik me aan erger is mijn buik, dus weer bezig met sport.
Cookie: kan het misschien zo zijn dat je het qua kleding soms niet zo handig doet? ik zie dat vaak, dat mensen iets aan doen wat heel erg 'in' is maar wat juist bij hun figuur de verkeerde dingen accentueerd. Dit heb ik zelf ook overigens, ondanks mn maatje 36. Als ik een strak jurkje/lang t shirt aan doe met een legging of zo in de zomer, dan accentueerd dat heel erg mijn dijen, billen en bovenbenen. niet dat daar wat mis mee is, maar bij mij (zandloper) is het bijv. veel mooier als ik mn taille ed. accentueer.

ik weet natuurlijk niet wat je draagt en wat voor figuur je hebt, maar dingen die taille creeren of accenturen en rechte of iets uitlopende broeken accentueerd juist het 'goede' ipv een buikje...
Maat 36 en gevraagd worden of je zwanger bent? Ben je toevallig een appel Cookie, of last van een opgezette buik? Ik kan me niet voorstellen dat je zwanger lijkt.... ik heb een stuk grotere maat maar bij mij wordt dat echt nooit gevraagd. Misschien zijn getailleerde jasjes en jurkjes iets?
Dag dames, hier even radiostilte ivm drukte. Het dipje is weer even wat naar de achtergrond, is die drukke agenda toch nog érgens goed voor

Heb niet echt iets te melden op mode/beauty gebied. Gisteren een sjaal en hemdje verkleurd in de was maar dat is er gelukkig ook weer soort van uit gegaan na azijn en shampoo.

Cookie ik ben net als jij meer van de winterkleding, vind ik altijd veel makkelijker om leuk te maken dan zomerkleding.

Succes allemaal voor degenen die met afvallen bezig zijn. Ik heb niet de discipline om te diëten maar ik let gewoon een beetje op de suiker inname en dat is het. zou eigenlijk buikspieroefeningen moeten doen maar pff. Komt wel weer eens

Fijne dag allemaal!
Phoebe: Zou kunnen hoor. Ik vind het ook erg lastig en in veel kleding word dus mijn buikje benadrukt ja. Een spijkerbroek benadrukt mijn buikje, ik heb een broek van iets ander materiaal , en daar lijk ik weer geen buikje in te hebben.

Ik vind jurkjes ook zo moeilijk. De nadruk ligt vaak op mn buikje. En voornamelijk omdat ik klein ben zijn jurkjes dan ook nog eens vaak te lang.

Ceci, getailleerde jasjes moet ik ook niet echt meer doen, legt ook meer de nadruk er op.

Voor de rest ben ik helemaal tevreden hoor. Maar dat buikje zit echt in de weg.. Leuk joh lovehandles blegh

Haha ik ook niet hoor, ik heb jaren lang écht ongezond gegeten. En nu begin ik met leren eten maar helemaal van het ongezonde af kunnen lukt niet. Vind het nog steeds raar dat bijna 2 keer per dag naar de mc gaan niets heeft gedaan voor mijn gewicht..
Of zoiets Cookie?

Hiervan de meest linkse, let even niet op de printjes. Het gaat om het model, en dan op een skinny.

zoiets dus (steps).

Zulke tops is absoluut niet mijn smaak. Sorry !

De eerste gaat wel maar de rest vind ik te vormloos..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven