Wat kost een vloer?

23-11-2012 20:38 53 berichten
Wij hebben een (koop) huis op het oog, waar nieuwe vloeren in moeten. Nu kan ik me suf gaan googelen, maar ik raak nu al door de bomen het bos kwijt. Of zoiets

Daarom een paar vragen aan jullie, voor een onafhankelijk, representatief marktonderzoek.

Wat voor een vloer heb jij en wat kostte dat per vierkante meter (ex of incl het leggen er van). Zou je deze vloer weer nemen en zo ja, waarom wel/niet? Wat zijn de voor- en nadelen.

Ik ben heel benieuwd naar jullie verhalen en hoop met jullie voorbeelden en ervaringen makkelijker tot een keuze te komen.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
quote:webs schreef op 11 maart 2013 @ 15:39:

[...]

Hallo Sperzieboontje,

ik weet niet hoe ik je een berichtje kan sturen zonder dit topic te vervuilen (sorry kastanjez) . Wij gaan ons huis verbouwen en neigen ook naar een pvc vloer. Zou je me willen zeggen waar jullie de vloer hebben gekocht? Ik kom steeds veel duurder uit en dat is dan zelfs excl. egaliseren.

Alvast bedankt!

Groetjes,

Webs

Ik weet niet of dit tegen de regels is, maar wij verkopen hoogwaardige PVC inclusief egaliseren, schuren lijm en leggen voor ¤ 45,95,- mtr² incl 21% BTW met maar liefs 25 jaar garantie.

Laminaat al voor ¤ 29,95,- mtr² inclusief leggen en 20 jaar garantie.
-
anoniem_100594 wijzigde dit bericht op 11-03-2013 16:42
Reden: Oud topic!
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven