The Walking Dead
woensdag 6 maart 2013 om 18:50
Wij kijken sinds een aantal weken op dinsdagavond op foxlife, we zijn dus helemaal bij (volgens mij was het gisteren de 4e aflevering van seizoen 4).
We hebben afgelopen kerstvakantie ongeveer 2,5 seizoenen gekeken (gedownload) , soms wel 4 afleveringen op een dag, zo verslavend vinden wij het. In mijn omgeving kijkt ook niemand, jammer hoor.
We hebben afgelopen kerstvakantie ongeveer 2,5 seizoenen gekeken (gedownload) , soms wel 4 afleveringen op een dag, zo verslavend vinden wij het. In mijn omgeving kijkt ook niemand, jammer hoor.
donderdag 7 maart 2013 om 20:31
Ik merk da tik het nauwelijks alleen meer durf te kijken... Downloaden jullie ook Talking Dead? Dat is een soort after the show talkshow met Chris Hardwick (lekker hapje) en gasten waaronder castleden. Dan spreken ze alles door, en merk ik vaak dat ik details toch gemist heb enzo. En dan stelt hij me weer even gerust dat het idd een gruwelijke aflevering was. Ze zijn hiermee begonnen bij seizoen 2, dus voor de liefhebbers de napraat van s02e01 is dan talking dead s01e01
En s03e01 is talking dead s02e01 enz enz
En s03e01 is talking dead s02e01 enz enz
zaterdag 9 maart 2013 om 01:54
quote:sprokkelientje schreef op 08 maart 2013 @ 18:49:
Hoe en waar kun je talking dead kijken dan?
En ook ondertiteld?http://www.free-tv-video-online.me/inte ... king_dead/
Ik kijk op sockshare vaak (je moet je wel even door de advertenties heen worstelen, echt alleen klikken op dat dingetje van view as free user en dan alsnog al die pop ups wegdrukken).
Ik heb eerlijk gezegd alle talking deads gehaald bij de piraten....
Heb ze nergens gezien met ondertiteling sorry!
Hoe en waar kun je talking dead kijken dan?
En ook ondertiteld?http://www.free-tv-video-online.me/inte ... king_dead/
Ik kijk op sockshare vaak (je moet je wel even door de advertenties heen worstelen, echt alleen klikken op dat dingetje van view as free user en dan alsnog al die pop ups wegdrukken).
Ik heb eerlijk gezegd alle talking deads gehaald bij de piraten....
Heb ze nergens gezien met ondertiteling sorry!
zondag 10 maart 2013 om 10:28
quote:yellowlove2punt0 schreef op 09 maart 2013 @ 01:54:
[...]
http://www.free-tv-video-online.me/inte ... king_dead/
Ik kijk op sockshare vaak (je moet je wel even door de advertenties heen worstelen, echt alleen klikken op dat dingetje van view as free user en dan alsnog al die pop ups wegdrukken).
Ik heb eerlijk gezegd alle talking deads gehaald bij de piraten....
Heb ze nergens gezien met ondertiteling sorry!
Heeeeee bedankt.
Ga eens even op onderzoek uit.
[...]
http://www.free-tv-video-online.me/inte ... king_dead/
Ik kijk op sockshare vaak (je moet je wel even door de advertenties heen worstelen, echt alleen klikken op dat dingetje van view as free user en dan alsnog al die pop ups wegdrukken).
Ik heb eerlijk gezegd alle talking deads gehaald bij de piraten....
Heb ze nergens gezien met ondertiteling sorry!
Heeeeee bedankt.
Ga eens even op onderzoek uit.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.